Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
A nyomvonalat mindenképp lődd ki.
Először lehet lassabb lesz, de ha megtalálod a fékezési pontokat a nyomvonal nélkül, sokkal jobb. Egy csomó helyen nem úgy megyek már át, mint a vonal volt(elején nekem is bent volt, nem mentem még a pályán korábban), mégis a kezdeti 58-as időhöz már javítottam 3 sec-et.Azt hiszem sikerült egy jobb setupot összehoznom.
Még ebben is van. 1-2-es kanyarban 3 tized, a hosszú egyenes előtti 3-4 kanyarban szintén ennyi, aztán az egyenes végén ha sikerül nem lecsúszni a pályáról a kanyarban, akkor az utána lévő kanyarokban szintén, illetve a célegyenes ráfordító előtt is. Szóval úgy mindenhol.
De mára kifulladt, majd talán holnap
Egyébként csak szerintem "köcsög" kicsit, hogy hol mekkora levágást enged? A 2-es kanyar után lazán érvényteleníti a kört, pedig csak 2 kerékkel csúszok a kerékvetőre. A hátsó egyenes előtt meg majd' egy autónyit le lehet vágni a külső íven.
Ha valakit érdekel a setup:[link]
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Microsoft Excel topic
- Házimozi belépő szinten
- Elektromos autók - motorok
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest