Új hozzászólás Aktív témák
-
Segal
veterán
Mi nagyjából ugyanazt a szintet hoztuk eddig is Láthatod hogy most is kb ugyanott vagyunk és én is kb 1mp-et látok még a körömbe de nagyon max másfelet ha egyszer minden összejön.
És van a másik liga akik már most 44-45-öt mennek és még javulni is fognak meg ugye az ufók akiknek 40es körük is lesz hamarosan. Remélem 40 alá nem mennek bepRoject2HUN: A probléma ott kezdődik hogy én már belenyúltam de várom a setupodat ha esetleg megosztod
[ Szerkesztve ]
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Patrick
addikt
Na hát a BMW-nek nem fekszik a pálya... 49-nél jobbat nem tudtam menni, szóval visszaváltottam Ferrari-ra. A tegnap 47.9-es időmet, 47.8-ra váltottam... DE! Most mentem 1 másodperccel jobbat, de a sikánnál elszabtam...
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Segal
veterán
Akkor lehet kiprobalom a bmw-t mert ha neked nem jon be akkor en lehet palyacsucsot dontok
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
pRoject2HUN
őstag
Gyertek van szerver
Hungarian Virtual Motorsport League
¯\_(ツ)_/¯
-
Patrick
addikt
1.41.157-re sikerült lemennem a Ferrari-val. És még csipegettem, szóval, ha szerencsém van és ki jön a lépés, akkor 1:47 alá be tudok menni az alap beállítással, de ennyi, többet nem tudok kihozni belőle szerintem.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
válasz pRoject2HUN #505 üzenetére
Jó bugos a hang, nem hallom a motort, csak néha...
A race-t én kihagyom, nekem elég a practice még...
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Segal
veterán
Milyen 1.47 ha mar 1.41nel jarsz
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
#70869248
törölt tag
válasz pRoject2HUN #505 üzenetére
érdekes volt, versenyen jobb kört mentem mint időmérőn
A Lambo-val még nem is mentem itt, de most már elég egyértelmű hogy az összes autó közül a Ferrari-val vagyok a leggyengébb. -
Motion_Blur
félisten
Mivel lehet előhozni a leaderboardot? Mióta megvan a játék nem sikerül...
1:44.5-nél járok Ferka/Hring, annyira alulkormányzott az autó hogy sírni lenne kedvem
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Patrick
addikt
Lehet, hogy ha lesz egy jó setupom, akkor kijön, hogy nem jó a Ferrari? Hm... Na majd próbálkozom még a bmw, meg a bentleyvel.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Segal
veterán
Bentley-t nem próbáltam de a bmw meg lassú.
Ha összegezni kéne akkor a ferrari szarul irányítható és legalább még lassú is , a bmw irányítása egy álom csak szegénykém lassú (kb plusz 1.5mp) a lambo meg gyors és szerintem irányítható is. Na nem annyira mint a bmw de cserébe gyors.
Szóval te vagy a kakukktojás mert mindenki más szidja a ferrarit
Nálam most ez a sorrend a kocsiknál tetszés szerint
- lambo (gyors is, jól setupolható és irányítható)
- bmw (rettentő stabil, élvezetes vele menni de picit lassabb mint a lambo)
- bentley (nem sokat mentem vele mert lassú de még így is megelőzi nálam jelenleg a ferrarit)
- ferrari (lassú és nehezen irányítható egyelőre hatalmas csalódás )"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
-
SoldierL
senior tag
Ferrari rajongóként odáig vagyok meg vissza, na meg persze a ring-ért nálam kicsit törik a kép, a Vynsc miatt. De ha be van kapcsolva késik a kormány. Csak buko nézetben tudok menni mert ha a másik belsőből tolom, váltásnál jobbra-balra néz. Mindent elkovettem, hogy módositsan de nem jött össze. A kormányomat felismeri de nem rezeg. Hirtelen ennyi, nagyon imádom az egészet jobb mint a PJ2.
-
SoldierL
senior tag
Amúgy ülésmagasságot lehet állitani?
-
Patrick
addikt
Jött egy kis hotfix a game-hez, holnap próba.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
pRoject2HUN
őstag
v0.4.1 Changelog
- Fixed occasional driver model flashes in the Ferrari 488 GT3
- Fixed slightly offset cockpit and dashboard cameras in the Ferrari 488 GT3
- Added interior endurance lighting in the Ferrari 488 GT3
- Fixed Sprint race fuel estimation
- Fixed Cup Category and car bodykit when Free event type is selected (Practice, Quickrace etc)
- Fixed replay after multiplayer skip session
- Fixed lap marks for Replay hud
- Fixed wrong track starting condition that was forcing dry setup
- Improved Hungaroring AI line
- Fixed high pitch noise during a burnout
- Removed gearbox compressor sound on Ferrari 488 GT3¯\_(ツ)_/¯
-
pRoject2HUN
őstag
v0.4.2 Changelog
- Fixed AI pit strategy when restarting the session
- Fixed transmission whine not audible in cockpit views
- Tweaked transmission whine for Lamborghini Huracàn GT3
- Improved reverberation for Nurburgring pit alarms
- Tweaked tire puncture sound
- Fixed some surfaces sounds not audible driving in reverse
- Added end race simulation for the car who are not able to cross the line during Post session time
- Fixed team strategy timing issues in next sessions
- Fixed final standing bug with lapped cars
- Fixed various softlock issues with rapidly going in and out of the options menus
- Fixed enter not working as default selector button in the for control assignment screen
- Fixed control assignment popup not being closeable with Esc
- Fixed softlock going in and out of the meteo, realism, assists screens
- Track selection is now persistent in all single player game modes
- Fixed camera when opening the replay twice in a row from the menu
- Fixed car state during replay
- Text keyboard input in VR ("Save" and "Rename" in Car Setup and Controller Setup, and "Server search by name" in the Multiplayer page)
- Fixed some possible multiplayer crashes
- Fixed a crash in VR when skipping Race 1 in a Race Weekend
- Fixed incorrect flashing light when opponent visibility is not set to ALL
- Fixed possible crash entering the game
- Fixed wrong start resolution/mode in some cases
- Fixed hotstint length not setting properly¯\_(ツ)_/¯
-
MODERÁTOR
Le kellene már üljek csapatni egyet a ringen, mióta kijött sem próbáltam még..
Mindenki megunta, hogy ilyen csendes a topik?
Everybody lies.
-
#70869248
törölt tag
válasz Barthezz2 #526 üzenetére
sok hiba van még a játékban, de a Hungaroring az zseniális szerintem, itt kijön hogy miért mikiegér pálya.
Nekem sok minden nem klappol be, nem mindig értem az autót, sokszor nincs meg a logikus gázreakció, szidnám a vízátfolyást is, de mivel még nincs benne dinamika, ezért csak zavar.
A kerékcsere is pozícióhoz kötött nem autóhoz, és sokszor van hogy ha kamerát váltottam kerékcserénél, akkor visszalépve a cockpit-be, háttal találtam magam a menetiránynak. ..ha a pit-ből rajtolok akkor olyan korán megkapom a zöldet, hogy 100méter előnnyel fordulok elsőként az első kanyarban.
Az AI-val kevés bajom van, de azért van mit dolgozni azon is.
-
Ezek ellenére jól elvagyok vele a Hungaroringen, de érződik az EA státusz. -
guftabi96
addikt
válasz Barthezz2 #526 üzenetére
Hogy őszinte legyek, nekem sem tartott sokáig a lelkesedés, de ha a Steamchartot nézem, akkor azt látom, hogy nem vagyok egyedül.
Én korábban is írtam már, hogy egy csak GT3 autókkal rendelkező játéknak nem lesz egyszerű dolga és ez így is lett. Én eddig kb minden szimulátorban szerettem a GT autókat, de itt valahogy egyik sem fekszik, csak szenvedek velük. Talán a BMW áll hozzám legközelebb, de arra se mondanám, hogy hű de nagyon odáig vagyok érte. Mivel más meg nincs, így nem maradnak a korábbi címek.
Kőkemény 15 óra játékidőt ír a Steam.[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
-Solt-
veterán
válasz Barthezz2 #526 üzenetére
Hogy a kérdésre is válaszoljak... Én VR-ban játszom, de itt még sok az olyan hiba, ami szinte használhatatlanná teszi. Most a legutolsó például az, hogy nem lehet a menübe visszalépni.
Egyébként hatalmas potenciál van a játékban... a vezetési élmény és az FFB (Fanatec cuccal) zseniális, az AI már most nagyon jó. Ha optimalizálják a teljesítményt, normálisan fog működni a rank rendszer, és úgy általában mentesítik a hibáktól, akkor nem nagyon lesz ellenfele. A hivatalos széria azért sokat dob az élményen, pedig én nem vagyok oda a kategóriáért.
www.smart-bus.hu
-
pRoject2HUN
őstag
Plusz azt se felejtsük el ,hogy a Blancpain-ben nem csak GT3-van, van sok más széria is és idővel azok is bele fognak kerülni mivel ez nem Blancpain GT3 game hanem Blancpain GT series, amibe bele tartozik a GT4 és az amerikai TCR plusz az ázsiai szériák.
Aki 0.4-es verzióban lévő játékot temet azt tudom csak sajnálni.
¯\_(ツ)_/¯
-
vlevi
nagyúr
válasz guftabi96 #530 üzenetére
Ki kell várni, nem szabad lesajánálni.
Én annak idején a Project Cars-t (az elsőt) is megvettem early accessben, kvázi béla tesztelőként. Első időszakban nagyon vacak volt az is, de aztán hosszú szünet után egyszercsak aztakúúú.... változáson ment át a játék.Amúgy nem csoda, hogy az elmúlt időben kevesebben vették a játékot, ezért látszhat úgy, hogy lelohadt a lelkesedés.
Az első megvehető early access 30€ volt, akit érdekelt, az azonnal megvette. Utána már jóval kevesebben gondolták úgy, hogy érdemes beszállni. Majd, ha készen lesz, és lesz reklámja, akkor majd visszatérhetünk erre a dologra.[ Szerkesztve ]
-
Segal
veterán
válasz Barthezz2 #526 üzenetére
A vendéglátóipar nehezen összeegyeztethető a szabadidővel így karácsony előtti napokban
vlevi: 25 euro volt a legelső ár. Tudom mert kb a megjelenés után fél órával megvolt. Telefonról vettem melóhelyről
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Win-T
senior tag
válasz pRoject2HUN #533 üzenetére
Ez hivatalos info vagy csak tipp? Mert ha hivatalos akkor örülünk Vincent.
-
pRoject2HUN
őstag
50% tipp és 50%-ban utalnak dolgokra, a hivatalos fórum is tele van utalásokkal , szerintem tudják ők ,hogy egy sima GT3-as sorozat az kevés, szépen elkezdik majd bele pakolni a GT4 illetve a többi tartalmat is hiszen az is bele tartozik a Blancpain GT szériákba
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯
-
MODERÁTOR
Na, végre mentem egy pár kört(tényleg csak annyit) ringen a Ferrarival. Setup nélkül szerintem nem olyan rossz. Mondjuk 1:47-et sikerült mennem így, az meg elég kevés eddig, de egyelőre tetszik a Ferrari. Mennyit tudok belőle kihozni, azt még nem tudom.
Viszont ez a jelenlegi verziója a játéknak eddig a legrosszabb szerintem. Special event/hotlap részen szoktam menni. Eddig gond nélkül vissza lehetett menni setupolni, majd újra körözni, ezt most nem tudom összehozni. Hova lett az a menüpont? Ha a "PIT"-re megyek csak vissza tesz a boxbejárathoz, ahonnan indulok, ha kihajtok, csak kiáll kereket cserélni. "Restart"-ra kell menni, hogy újra tudjak setupolni. Ez így elég gáz..
Aztán, ugyan itt belefutottam abba, hogy végig kint marad a képernyőn a "green light" felirat.. Mehh..
Szintén itt egyszer csak eltűnt a leaderboard meg minden a képernyőről, csak a saját időm és az aktuális kör hozzá viszonyított előny/elmaradás különbsége látszott, mindemellett lazán keresztülvágva a komplett sikánt sem vette el a köröm. Utána még dierkt vágtam máshol is, de az sem zavarta. Elvileg a kör végén aztán nem számolta mégsem el, de ezek alapján azért megkérdőjelezem a jelenlegi leaderboard hitelességét.
Nekem ez a kiadás most elég bugosnak tűnik.
Everybody lies.
-
Segal
veterán
válasz Barthezz2 #541 üzenetére
Nekem a pit-es setupolás után nem akar kiállni a boxba hanem csak berak a boxbejárat elé nem sokkal és indulhatok a körre ugyanúgy mint az első alkalommal.
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
MODERÁTOR
Igen, én is ezt mondom. Ha már elmész egy gyors körre, utána nem lehet visszalépni a setup állító felületre, csak ha a restartra mész.
Legalább is én még nem jöttem rá, hogyan kellene.
Most köröztem megint egyet. Továbbra sem szeretem a ringet, de a Ferrari bejön. Kicsit setupolva 1:46.005-öt sikerült. Nagyon messze az eleje
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
MODERÁTOR
Annyira én sem. Mechanikai tapadást kellene még rendbe tennem, de ott én sem tudom, mit merre kellene, időm meg nincs kikísérletezni(eddig minden nap jött valaki ünnepek alatt, épp most is vannak itt, alkohol fogyasztás után meg nem szabad vezetni ).
Amilyen jó setup alapot találtam a BMW-hez legutóbb, most neten Ferrarihoz nem találok értelmeset. Vagyis ami nekem bejönne.
45-ös idő meglesz, csak már most nem volt időm tovább körözni, de hát az elejétől még az is nagyon messze van..
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
pRoject2HUN
őstag
Sziasztok!
Akit érdekel és szeretne részt venni egy ,illetve egymás után több rövid FUN versenyen az a weboldalon térténő regisztráció után tud jelentkezni.
Teamspeak 3 elérhetőség a futamok alatt biztosított, részletek a weboldalon.
Üdv.
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯
-
guftabi96
addikt
I drove the Huracan GT3 car (which I've raced in real life at Sebring 12h) and the car felt like it was on ice and constantly sliding with TC engaging in the weirdest way."
Nem tudom, hogy valóban ő írta-e a kritikát. Én csak más szimulátorokkal tudom összehasonlítani, de úgy valami valóban nagyon más itt.#KeepFightingMichael
-
-Solt-
veterán
válasz guftabi96 #548 üzenetére
Car and Handling Accuracy
The attention to detail that they’ve paid to the interior of the cars is also right up there with Gran Turismo. I loved that when I changed ABS settings, the hand of the driver moved to the central dash in the Ferrari 488. Just like we do in real life.
Engine sound and gear shift sounds were also spot on.
The car braked and handled as I have come to expect, behaving really well during cornering and responded similarly to over-eager throttle application. GT3 cars have a tendency to slide slowly then snap suddenly, especially during the final phase of corner exit and they somehow nailed this in the game.
Braking was good, the demo’s had a conservative front-bias setup and I could tell immediately. This is a good thing. The moment they gave me more rear bias I was able to manipulate the car in the same way I do in real life.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
pRoject2HUN
őstag
A jelenlegi fázis 0.4-es verzió, a sima AC jelenleg 10-es gumi modellnél jár, szerintem legyen az bárki egy 0.4-es verzióban lévő programot elkaszálni igen nagy butaságra vall, várjuk meg mikor is kijön 1.0-ban és jön rá néhány változtatás és majd utána lehet róla teszteket és véleményeket írni, addig meg teljesen felesleges mert folymatosan változik a fizika is az első bulid óta is.
¯\_(ツ)_/¯