Új hozzászólás Aktív témák
-
guftabi96
addikt
válasz #70869248 #148 üzenetére
Automobilistában nincs Huracan.
Ugye ott elég egzotikus a felhozatal, sok licensz nélküli autóval.
911 GT3 Cup van, ami közös pl az Assetto Corsával.
Hiába számolnak hasonló módon, ettől függetlenül mindegyik szimulátornak szerintem van egy sajátos ffb-je, autótól függetlenül.
Nekem ezek közül az Automobilista tetszik a legjobban. Valahogy ebben érzem a legjobban az autót, ebben tudom legjobban, hogy éppen mit csinál. Assettonál nekem mindig az az érzésem, hogy nem teljesen tudom, hogy mi is történik az autóval.
Nyilván ez egyénfüggő is, lehet van, akinél ez pont fordítva van.
A kormányok közötti különbségekről ne is beszéljünk. Én ezt egy G27-tel szerzett tapasztalat alapján mondom, ami nem épp a legütősebb technika.[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
#70869248
törölt tag
válasz guftabi96 #151 üzenetére
tudom hogy nincs, azért írtam
Nekem is tetsyett benne az FFB leginkább azért mert megdöbbentő volt hogy mit kihoztak az rF-ből.Kormánytól is függ ahogy mondod, Meg háát kinek mi jön be, de két azonos autót érdemes öszehaonlítani futómű, tengelytáv, súly, tempó, hogy kép legyen az FFB-ről egyik és a másik játékban.
-
guftabi96
addikt
válasz #70869248 #154 üzenetére
Próbáld ki hotlap módban is, ott jobban fel van gumizva a pálya. Sima practice módban nekem sikerült még 2:00 alá bemenni. Nem nagyon találom még az autóval a ritmust. Bár az, hogy nekem mit sikerült mennem az nem releváns. Majd jön Motion_Blur és setup nélkül durrant egy 1:56-ot practice-ben
---------------------
ECU-t mire érdemes rakni?
A vezető kezét ki lehet kapcsolni valahogy? Zavar.
---------------------
Amúgy biztos csak megszokás kérdése, de nekem ez az ui nem jön be. Főleg a boxban. Az a rész az előző részben szerintem sokkal jobb volt.A legerősebb eső nagyon kemény. Csak pislogtam, amikor közel 200-nál elkezdett kacsázni az autó a célegyenes közepén
[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
Motion_Blur
félisten
-
macy
addikt
válasz Motion_Blur #156 üzenetére
Ezek szerint mérgedben mentél 1:57-et
Gázelvételnél miért dobja ilyen durván a seggét a verda? Fura nekem. Olyan mint Cars-ban az első kerekes autók.
-
whiterat
csendes tag
válasz Motion_Blur #156 üzenetére
Az nem bug, csak az alsó tükrözés nevű légköri optikai jelenség
-
#70869248
törölt tag
válasz guftabi96 #155 üzenetére
leht majd kipróbálom, egyelőre én inkább magamban keresem a hibát, mostanában kissé megemberesedtem, augusztusban kivettem egy hónap szabit.
mostanra már kissé kiengedtem, de még nem vagyok valami laza -
Motion_Blur
félisten
1:55.995, sok helyen túlvezetve
b-type: jájj, mennyi beton az, Te jó ég
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #161 üzenetére
jaja kösz elég emberes bré volt, elöző tulaj maminál nem volt ereszcsatorna, megsüllyedt egy oszlop, és másik kettő megroppant, és ott ahol megereszkedett ott 20centit kellett emelni a tetőn, azok a régi kis kőlapok nem bírták volna meg a tető súlyát, kénytelen voltam 10centis betont alátenni.
-
ooooobi
senior tag
Aki tervezi megvenni, GMG-n 5€ minusz van a steamhez képest.(19.99)
[link]https://steamcommunity.com/id/ooooobi/
-
vlevi
nagyúr
A kunos YouTube csatornáján most megy a bejelentés.
Nurburgring évente 2018 címmel.
Nem jatekvideo, hanem bemutató.Nnnna, lássuk, a gyári Lamborghini versenyzők mit mondanak a játékról, egy kicsit gyakorlás után.
Élő esemény, de nem tudom, mennyire előre megrendezett.Ja, ott van John Watson, korábbi F1 versenyző, a Blancpain sorozat kommentátora is.
[ Szerkesztve ]
-
Enton
addikt
Most van simrace expo ugyebár már du 5 körül láttam egy streamet is körbejárták a dolgokkat de holnap/holnapután hátha több infonk lesz bármiről is.
Itt a link amit én láttam:
[link]"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
macy
addikt
válasz Motion_Blur #169 üzenetére
Jaja, pont a live-ot nézem, kenik neki rendesen.
Marhára zavar, hogy sokszor kimegy alólam az autó gázelvételnél. -
ForRedGlory
félisten
-
Segal
veterán
válasz ForRedGlory #171 üzenetére
Ugyan igy vagyok vele. Plusz nekem rohadtul hianyzik meg a vr tamogatas. Egyszeruen mar megszoktam
Egyelore lefutottam a tesztkoreimet aztan visszamentem a pc2 ferrari dlc-vel jatszani
Majd visszanezunk erre kesobb."Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
guftabi96
addikt
válasz Motion_Blur #161 üzenetére
5 ezredet tévedtem szép
---------------------
Hiányzik a régi testreszabható ui A jobb felső sarokban lévő cucctól nem lehet valahogy megszabadulni?
Az FFB-ről is egyre rosszabb véleménnyel vagyok. Egyszerűen nem érzem vele az autót. Mozgatja a kormányt, de olyan érzésem van, mintha semmi kapcsolatom nem lenne az úttal/autóval.#KeepFightingMichael
-
macy
addikt
válasz ForRedGlory #171 üzenetére
Én se szeretem Nurburgringet, sőt igazság szerint egyik pályáért se vagyok oda Nordschleifét viszont imádom, jóformán csak azon megyek Assettóval is meg Cars2-vel is.
Ma mentem egy kicsit többet ACC-vel és hát azt kell mondjam ez így ebben a formában szar. Nem érzek semmit az autóból, túrja az orrát, gázelvételnél eldobja a seggét, stormban egyszerűen vezethetetlen, nem látom a kanyarokat a tükröződéstől. -
vlevi
nagyúr
Ne felejtsétek el, ez egy nagyon kezdetleges változat, még rengeteget fog változni, szerintem.
-
ForRedGlory
félisten
Hát ja, én is így érzem, mármint amit írtál:
"Nem érzek semmit az autóból, túrja az orrát, gázelvételnél eldobja a seggét"
Elég furcsa érzés az biztos. Lehet sportszerűtlen lesz a megjegyzés, de rFactor 2-ben nem ilyen a vezetési élmény azért. Persze biztos setup segítene rajta, de ahogy írtam, ahhoz totál hülye vagyok... majd megnézem.
Maga a játék jó lesz, mert élvezem. 25 eurot lezán megért, pléne, mert volt steamen 7 euro összekuporgatva kártyákból.
-
guftabi96
addikt
Persze, nyilván sok dolog fog változni, de ettől függetlenül nem értem, hogy hogy lett még rosszabb a FFB?
Mozgatja a kormányt, de tényleg csak arra jó, hogy nagyjából tudd, hogy mit csinál az autó.
5 óra alatt eddig egyszer sem sikerült nagyobb csúszást megfognom. Egyszerűen nem lehet érezni, hogy mi is történik. Kb olyan mint a régen az rF realfeel plugin nélkül.
Biztos kormányon is múlik, de ha pl az általam korábban is emlegetett Automobilistában, egy ezer éves engine alapjaira építkezve meg tudták oldani a normális FFB-et, akkor a Kunosnak is illene ezt megcsinálni és nem visszafejlődni.(#177) ForRedGlory
Na igen, szerencsétlen rF2 ezer sebből vérzik, de az biztos, hogy a vezetési élmény kimagasló
Remélem egyszer sikerül összetákolni.[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
andrasth
tag
Nekem is hasonló volt az első benyomásom, mármint eléggé nagy csalódásként ért az első néhány kör. Egyszerűen nem éreztem az íveket, "nem láttam ki" az autóból. A fék nagyon furcsán el volt filterezve alapból - persze lehet, hogy ezeken a gépeken valójában ilyen durvát kell nyomni a nagy fékhatáshoz, nem tudom. Az ffb teljesen idegenszerűnek tűnt, köze sem volt ahhoz amit megszoktam az AC-nál vagy a PC2-ben. Még ideális körülmények mellett sem tudtam értékelhetőt menni, az esőt, éjszakát pedig ki sem próbáltam. Aztán elmolyolgattam vele, mostanra egész jól be tudtam lőni a ffb-t, így már be tudok menni 2:00 alá, de nagyon figyelős. Minél többet megyek vele annál jobban tetszik, a hangulat pedig egyszerűen brutális. A hangok,rezgések, zörejek, a kipörgésgátló, Abs működésének modellezése, a gumi zseniális. Szóval nagyon komoly cucc ez már most is csak még finomítgatni kell nyilván. Engem meggyőzött.
-
guftabi96
addikt
válasz andrasth #179 üzenetére
Hát nekem pont fordítva volt.
Először volt az újdonság varázsa, tetszettek a jobb hangok. Most meg egyre jobban idegesít a program
A pit része ezerszer jobb volt szerintem az AC-nak. Nem értem, hogy miért gondolják, hogy ez most jobb.
Tök jó volt, hogy teljesen testre tudtad szabni a hud-ot, most az sincs. Helyette van egy negyed képernyős fordulatszám/sebesség/fokozat jelző, a jobb felső sarkot meg most már legszívesebben kitakarnám egy papírral, mert engem speciel rohadtul idegesít, hogy ott mindenféle színekkel villogva értékel engem.
Miért nem lehet kikapcsolni?
FFB-re nincs bocsánat, nagyon rendbe kell szedni. Cseszhetjük a továbbfejlesztett fizikát, gumimodellt, meg mindent, ha mellette az autóból nem érzel semmit.
Erre persze mindre rá lehet fogni, hogy alpha. Csak éppen olyan dolgokat rontottak el, amelyek koncepcióját át lehetett volna emelni a korábbi részből.
Abban meg továbbra sem hiszek, hogy a Blancpain-nek szentelve olyan sikeres lesz a program, mint az AC.#KeepFightingMichael
-
andrasth
tag
válasz guftabi96 #180 üzenetére
Osztom, a hud testreszabhatósága alap manapság, nagy tréség lenne ha kihagynák. Meg nem ártana valami gombra bindelhető on the fly kontroller finomhangoló sem. Ez a jobb felső sarkos értélkelő tényleg idegesítő lehet. Az ffb ről: nekem alapból nagyon nagy volt az erő, semmi mást nem lehetett érzékelni, csak a mennyiséget. Részletek nuku. Fana Gt3 rs kormányomnál bevált trükk, hogy a kormányon 90-100% a force, a játékban meg addig csökkentem, amíg a finomabb részletek is érzékelhetővé válnak. Ez itt 30-35%. Minimum force meg 10. Meg persze dampert, springet elimináltam azonnal a sunyiba. Így finomabb részletek is előjöttek, mint az AC nál, rápróbáltam egy kör erejéig, hát elég baltával faragott befőttesgumis élmény volt úgy hirtelen ugyanazzal az autóval ugyanez a pálya az AC-ban
[ Szerkesztve ]
-
-
andrasth
tag
válasz ForRedGlory #181 üzenetére
Igen, meglett De nem csak azt üléspozíció/fov értékekre értettem, hanem hogy "nem voltam ott a pályán", vagy nem is tudom hogy mondjam, egyszerűen nem éreztem a pályát. Kb néhány óra alatt bekonfigoltam úgy, hogy már élvezetes, de az elején elég "mi ez a szar?" érzés volt
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz ForRedGlory #181 üzenetére
"Nyomj egy esc-t,"
Nyomj F2-t, akkor kiírja a legfontosabb billentyűkombinációkat, amivel tudsz állítani mindent.
Én pl. 5 percig csak ültem a boxban, mert nem tudtam, hogyan kell beindítani a kocsit -
andrasth
tag
válasz ForRedGlory #185 üzenetére
Hát nekem sem top kedvencem Főleg a célegyenesvégi fordító letörése után kezdődő aréna rész a lassú S-ig bezárólag, az egy elég idegesítő rész, a többi OK. Most éppen Sugo-ra vagyok rákattanva PC2-ben, meg persze Nord bármiben, az örök kedvenc. Még Nk pro-ban a kis 1600 as formula szúnyoggal képes voltam órákig körözni rajta, egy fél élet volt egy kör mire végigért
[ Szerkesztve ]
-
ForRedGlory
félisten
...Urak/Profik ... mint kezdőnek - megnéznétek ezt a kört és - adnátok tanácsot, hogy mit kellene máshogy csinálni? Leszámítva, hogy kanyar csúcspont nincs mindig meg és lassú vagyok? Ezen a pályán életermben nem mentem 50 körnél többet. Nyilván még tanulgatni kell, de nem tudom... 1:58:6-os idő, hogy a rákba mennek 1:52-es köröket a ranglista elején? Ebben is van még simán 1 másodperc javulás, de 5-6 másodpercet jelent egy jó setup? (Ez amúgy hotlap és alap "agresszív" setup.)
(#186) vlevi: Baszki... köszi
[ Szerkesztve ]
-
macy
addikt
válasz ForRedGlory #189 üzenetére
Nincs semmi a linken.
-
Motion_Blur
félisten
válasz ForRedGlory #189 üzenetére
Hol látsz ranglistát?
1:52 reális lehet rendesen besetupolva és a játék adta határokon belül vágva a sikánt pl, bár engem mindig eldob
Én 55-be vagyok setup nélkül, 20 kör után.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
macy
addikt
Olyan mintha nem stimmelne az autó és a pálya aránya. Megnéztem pár real videót és mintha szűkebb lenne a pálya mint a valóságban.
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz ForRedGlory #194 üzenetére
Videódra: szerintem az ívbelső kerékvetőket kerüld el, túl kevés tempót viszel át a kanyarokon és sokáig vársz a teligázzal, picit biztonsági vezetésnek tűnik nekem. féktávokon mehet picit agresszívebb visszaváltogatás is
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Segal
veterán
Holnap nekifutok en is ujra.
Ugy orultem amikor le tudtam jonni 2 perc ala aztan jottok itt az ilyen 1.54 koruli idokkel...
Mese nincs gyakorolni kell mert az meg rendben hogy 1.5-2mp-el lassabb vagyok de 6 az mar nagyon sok."Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
vlevi
nagyúr
Én is így vagyok vele.
Practice-ben 1.59.3
De tudom, hogy én is lehetnék jóval gyorsabb, mert van, hogy a legjobb köridőhöz képest tizedeket nyerek 1-1 kanyarban, de utána megint elkefélem valahol. Aztán a másik körben másik kanyart sikerül sokkal jobban venni, de aztán megint...Ja, és ki, mennyi fps-es játszik? Mert erre játékra is igaz az, ami az összes többi szim-re, hogy a 60fps kevés. Ha sikerült 100 környékére feltornászni az fps-t, a grafika lebutításával, akkor teljesen megváltozik az irányítás. Mármint, nem változik meg, csak éppen jobban reagál mindenre, a féktávok rövidebbek lehetnek, a kanyarba bekormányzás pontosabb, satöbbi.
-
Mosqu!to
addikt
Sziasztok!
Rég nem simeztem, de most nekiálltam én is. Fél óra gyak után 1.56 közép megvan, de ennyi idő alatt is úgy leizzadtam, hogy már a szemem csípte. Elszoktam tőle, na
Nekem amúgy a seggét nem dobálta, inkább csak a kerékvetőkre reagál durván, célszerű épp hogy érinteni, de nem átütni. Valamint az ffb nálam is mint valami döglött hal.
Vezet más is G920-szal? Nem piszkáltam a beállításokat, van esetleg valakinek külön a kormány beállításra finomhangolás?
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Automata kávégépek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Robot fűnyírók
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- Eladó egy komplett PC (RTX 3070, Ryzen 5 3600, 32GB RAM)
- !! AKCIÓ !! 1 ÉV GARANCIA !! Független Apple Iphone 12 Mini 128GB.
- Samsung Galaxy S23 Ultra 512GB 5G Dual Sim + fólia, Spigen Rugged Armor tok
- Dolby Atmos / DTS:X hangprojektor HT-G700
- Bomba ár! Lenovo Miix 700-12ISK : m7-6G I 8GB I 256GB SSD I 12" QHD Touch I Cam I W10 I Garancia!