Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
Valszeg a pályában
Igazából nehéz konzisztensen menni, ezért sztem bőven van keresnivalód versenyen. Most mentem pár futamot Zolder-ben,..nagyon korrekt futamok voltak úgy egyébként, valszeg valami Lengyel csapat lehetett ahova bekeveredtem,..szal futamon mentem az eddigi legjobbamat egy kerékcsere után 3-4 körrel. 1:30.7.
De úgy egyébként kb. 1:32 körül szóródtak azok akik előttem utánam voltak. Én is hibáztam, mert elmelegedett a bal első és ezért a 2. kanyarban egyszerűen lementem a pályáról.
De többen megforogtak itt-ott. szal egy stabil köridővel simán van keresnivaló a mezőnyben...legyen az akár 1:34-35 is. -
Patrick
addikt
válasz #70869248 #601 üzenetére
Igyekszem minden kanyarra odafigyelni, és nem érdekel a következő utáni, amíg azt az adott kanyart ami éppen következik be nem vettem sikeresen. Na most a probléma az, ha egyiket elszabom, akkor már ideges leszek és a többit még nehezebb bevenni.
Meglássuk.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
vlevi
nagyúr
"ami éppen következik"
Pont Zolder a jó példa erre, hogy nem így kell
Ott ahol 3 részből áll a sikán, és utána rögtön egy negyedik kanyar is van), nagyon oda kell figyelni, hogy az egyik kanyar kijárata az egyben a másik bejárata is, és valamelyiket szándékosan el kell rontani, hogy jó legyen a következő.
Tulajdonképp csak arra kell figyelni, hogy úgy essél ki a kanyarból, hogy a másodikhoz jó legyen.
És mégegy nagyon régi Jackie Stewart tanács. Inkább a kanyarbejáraton legyél kicsit lassabb, de a kanyar ív, és a kigyorsítás legyen tökéletes. Régi mondás, de nagyon igaz. A kanyar előtti utolsó pár méteren, a féktávon már csak ezredek múlnak azon, ha pár méterrel hamarabb fékezel, de, ha csak úgy keresztülrongyolsz egy kanyaron, és a kanyar után szeded össze az autót, akkor már elbuktál félmp-et.
Nagyon jó erre az az időmérő, ami az előző körödhöz képest mutatja a különbséget. Nézd meg, hogy fékezés előtt mennyi a különbség, és mennyi akkor, amikor a kanyar után már gyorsítasz, és váltasz, és mennyi a különsbég az előző körödhöz képest a következő féktáv elején.u.i.: Ja, persze ezt fotelből leírni könnyű, megvalósítani nekem sem sikerül
-
Joshi
titán
Én is úgy tudom hogy a féktávnál fontosabb a kigyorsítás. Persze a féktáv is fontos, de mégse annyira mint a kigyorsítás. Na meg a pályaismeret. Sokszor másodperceket hozhat egy más ív az adott kanyarnál vagy sikánnál. Na persze ez is csak akkor ha sok-sok másodpercre vagyunk a csúcsidőtől.
-
Patrick
addikt
Okés, köszi. Ezt akkor veszem amúgy észre, amikor elrontok egy kanyart, gondolom én, erre látom a számlálón, hogy ez így sokkal jobban megéri.
Egyszer nekimentem egy gyereknek a visszafordítónál, pörgött olyat, mint a búgócsiga.
Viszont látszott, hogy mindenki ismerkedik az autóval, a pályával, a játékkal...„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
No, meg volt a napi multiplayer. 1.32.895-öt mentem, ez volt a leggyorsabb köröm. Aminek örültem az az, hogy az első körben én mentem a leggyorsabb kört.
Na most 30 percig tartott a race. És a célegyenes előtti egyenesben várakoztunk, egy autó ugrált és a 4 kereke össze vissza kalimpált. Aztán követnem kellett az elsőt és amikor zöld lett a lámpa toltuk neki... ezt a fajta rajtot nem nagyon értem, az állórajt sokkal jobban tetszik nekem.
Ma sokkal kevesebbet hibáztam, csak 2-szer csúsztam meg. Viszont tudtam tartani a helyem és pár autót meg tudtam előzni az jó volt, de hogy hányadik lettem a végén azt nem tudom. Valami 27-et írt ki a nevem mellett... de nem voltunk annyian a pályán...
Fél másodperc még maradt bennem ez biztos.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Enton
addikt
Mindkét verseny indítási mechanikának megvannak a maga előnyei és hátrányai. Repülőrajtnál például nagyon hangulatos a felvezető kör, meg valóságban is így startolnak:
Állórajtnál meg a beragadásokra és a mögöttünk lévők korai idnulására kell figyelni.
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
Win-T
senior tag
Mondjuk a repülőrajtot public szervereken én egy az egyben letiltanám... még olyant nem láttam, hogy ez normálisan menjen minden egyes részvevőnek. Ha tisztában is vannak vele, hogy mi van akkor is mindig akad pár ökör amelyik széttrollkodja. Pláne ha felvezető kör is van.
[ Szerkesztve ]
-
Enton
addikt
Szinglibe ahogy eddig probáltam egész korektül leszabályoz a gép, persze fékezni meg kanyarodni azt nem, erre jó a last corner opció, így sok a hiba forrás, szervezett guruláson viszont menő. A public az csak public.
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
wolf033
senior tag
Nem tud valaki jóárasított kódot?
-
Solesz84
aktív tag
Sziasztok.Multizni vki?
Asrock X570 Taichi, Ryzen 9 5900X , NZXT Kraken X72, Gskill TridentZ RGB 32GB DDR4 3600Mhz Cl16, Kfa2 RTX 4090SG, Samsung 860 EVO 1 TB, 850 EVO 500GB SSD, WD 3TB HDD, NZXT H710i, LG Oled C2 42" , MSI MPG A1000GW, Fanatec DD1, CS V3 Pedal, Fanatec V1.5 Shifter, Fanatec V1.5 Handbrake
-
Segal
veterán
Holnap jön Monza
Persze melózom így csak pénteken tudom majd kipróbálni"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Segal
veterán
válasz pRoject2HUN #617 üzenetére
A fene...
Azért köszi az infót. Persze garantálom hogy aznap is melózni fogok amelyik nap végül kiadják"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
dino_m
senior tag
Jelen pillanatban 170-en játszanak a játékkal, az elmúlt 24 órában 198 ember játszott vele és 50-100ezer között fogyott összesen. Szerintem észre se veszik a késést.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
macy
addikt
válasz pRoject2HUN #617 üzenetére
Most kicsit pipa vagyok, mert rá voltam izgulva a Nissanra. Persze megértem, hogy kell a jó netkód, de akkor is kapják be
-
pRoject2HUN
őstag
vertikális szinkronizáció megoldja a szaggatást és a darabos képet és akkor lehet ,hogy fix 60 al megy szebb grafikával is, a manuális fps korlát viszont nagyon belagoltatja a képkockasebességet, szóval azt kapcsold ki és a vsync ugyis lekorlátozza 60-ra a monitorodhoz feltéve ha 60 hz-es a monitorod
¯\_(ツ)_/¯
-
v2
senior tag
válasz pRoject2HUN #624 üzenetére
Üdv. Ha vsync be van kapcsolva mikro laggol nagyon. A frame limit offba van. A. monitor 60hz es
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
pRoject2HUN
őstag
Hamarosan jön a 0.6-os update, monza és a Nissan GTR két verziója, rengeteg bugfix, optimalizáció és új netkód társaságában.
Majdnem mindent átírtak ill újraírtak
With the 6th update, we will introduce many interesting additions (besides the iconic Monza Circuit and both Nissan GT-R Nismo GT3s), but it will also be the first public version based on the significant changes and refactoring we decided to go for back in December.
You will for sure notice small enhancements such as improved camera features, up to possible game changers like the radar widget, performance gains and massively improved overall stability. On top of working on several gameplay-related concepts, we also evaluated much of the experience we had already collected during the first 5 releases in the Early Access programme. For instance, in multiplayer we reworked (if not changed completely the concepts of) the netcode, session handling, entry lists, timing, leaderboards and configuration (server admins: massive changes, see here).
First of all, it means that none of the reports and bugs for earlier versions are valid anymore, and we need to look if we find new things. But this also means that we applied the same changes to the corresponding singleplayer modes, so most of our efforts actually were aimed at the complete gameplay instead of being restricted to multiplayer.#1 Multiplayer
As already noted, the multiplayer changed a lot from a technical point of view, while the end-user experience should be pretty much the same. You will find the same server selection, join a server and go out and drive. Aside from a few menu changes, if we did the job well, you won't find too much of a difference from the 0.5 multiplayer version, except in:- improved performance (mostly CPU side)
- improved stability
- reduced ping peaks
- no unexpected situations due to invisible server settingsThe last point is quite important: unlike the previous versions, we sharply restricted what server admins can configure - the goal is to avoid a situation where for example a StabilityControl user could join a server, notice the grip is low (but the admin only disallowed SC use). We will open up options when the time comes, but the interesting ones (and their consequences) will be understandable in the server list, even before you join a server.
At this point I need to make a note: it is very possible, that some of our official servers will introduce a few different settings, so it's entirely possible that there will be surprises for you - however the servers will be named accordingly.
Server admins additionally will notice that the bandwidth required to run a server is reduced by ~30-40%, depending on the amount of drivers online. Full servers will be close to those 40%. Will be happy to hear how your benchmarks confirm those estimates.
The main goal of our past efforts are to build the foundation of a rock solid multiplayer system, and now is the time to identify things we could not see in our internal tests - but I'm highly confident that you will find yourself in exciting racing action with 0.6
(and I can't wait to join).#2 Ratings
As being said, the focus on 0.6 was clearly put on the gameplay aspects, but we will still see a bit of movement on the side of the ratings:- Track Competence (TR) now has a slightly improved feedback UI, where you see the total sections/corners to make for the next progress level
- Consistency (CN) was sharpened a bit (and is the rating with the biggest impact due to the refactoring)
- CarControl (CC) took the biggest hit; it is a lot easier and a lot harder at the same time now - depending on your personal level. Inexperienced drivers will have a hard time to reach the 50 CC value to unlock PC, but will receive the feedback they should need to improve their driving
- Pace (PC) is not changed yet, but will be during the next days: So far we had a linear dependency between leaderboard ranks and PC rating; however this resulted in getting 98 or 99 rating for most experienced drivers. After this change, you will find the 50 PC mark untouched, but the higher values are more in line with CN and CC; 98 or 99 will *really* mean something
- Total (TO) is not changed, but for sure needs a recalibration once we finalize the other ratings
- General: also within the next days, you will find the new maximum value will be 99 (opposed to 100)
- General: the 0.6 client has an array of preparations included that allows us to do a sequence of planned changes during the next weeks, so be aware of improvements for RC and the TO rating.Right now I'm very happy about especially CC - but as usual we will need to look at real world data and reports before we can close this book. Grateful for any feedback and reports.
#3 Ratings reset
We knew this day would come: With 0.6, everybody will start out from 0. This allows us to precisely see how everyone is progressing through the lower ratings (and also allowed some fundamental changes on the server side).Note: It's entirely possible that we reset again, but it's also possible that this was the last reset.
#4 Broadcasting disabled
For the moment, we had to disable the broadcasting UDP interface we introduced with 0.5. We will try to do our best to bring it back as soon as possible, but right now the priority is to make the overall game as good and stable as we want it to be.
Question for the modders here: Sadly, the interface was made based on the concepts we rewrote with 0.6, so the easiest (and most future-proof) way to go would involve changes in the protocol, which would require changes in the code you've written since 0.5. How do you feel about this?That's it from my side for today - I hope you enjoy the eagerly awaited 0.6 version.
See you on the track![ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯
-
Patrick
addikt
-
Segal
veterán
válasz pRoject2HUN #626 üzenetére
köszi az infót én is várom nagyon
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
pRoject2HUN
őstag
0.6-os update tölthető
¯\_(ツ)_/¯
-
Segal
veterán
válasz pRoject2HUN #629 üzenetére
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Segal
veterán
Akkor a kezdőidő 1. 52.7
Több másodperc lesz még benne ezek csak az első körök. Nagyon tetszik a pálya és a kocsi is"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
guftabi96
addikt
A kocsi itt Monzában nekem is tetszik.
(a második sikán előtt lévő hidat amúgy lebontották, vagy mi történt vele? Én eddig sokszor annak alapján határoztam meg, hogy hol kell fékeznem).
Viszont:
-az FFB még mindig egy fos
-A sok fps ellenére még mindig sokszor diavetítésnek érződik az egész játék
De cserébe legalább még mindig az orrom előtt cserélgeti a textúrákat és még mindig nagyon fura az egész grafikai összehatás. Olyan, mintha egy csomó objektumnak (főleg a távoliaknak) lenne egy fekete kontúrja.
Továbbra sem leszünk legjobb barátok ezzel a programmal[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
pRoject2HUN
őstag
Nekem tökéletesen fut ( megfelelő beállítások ) semmi lag és semmi akadás, nagyon érződik rajta a cpu optimalizáció amiről beszéltek, fizika is jobb lett plusz a kontaktok alatt már nem forog ki élből az autó.
¯\_(ツ)_/¯
-
guftabi96
addikt
Igen, 1060.
Az fps-sel nincs baj, azt már mértem múltkor is. Mégis diavetítésnek érződik sokszor.
Egy ideje szenvedek már ezzel, de nem igazán sikerült még rájönnöm, hogy mi a baja.
Semmilyen más játék, szimulátor nem csinálja ezt. Ez van. Majd lesz belőle valami.#KeepFightingMichael
-
v2
senior tag
Ez egy rakás szar Hol van a több fps kevesebb lett
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
Segal
veterán
válasz pRoject2HUN #633 üzenetére
Nálam is minden tökéletes
Mondjuk 8086k+1080Ti mellett durva is lenne ha szaggatna"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
v2
senior tag
A video setupban az advanced rész az mi, és mit hova?
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
kozmy
őstag
Nincs atom gépem, de kimaxoltam és 75FPS simán hozza néhól be esik 65 környékére de ennyi, lehet hogy valamit még nem állítok be?
Privát üzenetre illik válaszolni :)
-
Mosqu!to
addikt
Ezer éve nem szimeztem, de most leültem én is kipróbálni. 15 kör alatt sikerült egy 1:49:413 -at, de van még benne tartalék, csak nem sikerült a megfelelő üléspozit megtalálnom még.
A 16. körben kellett egy nagyobbat korrigálnom, ami után a G920 nem állt vissza egyenesbe többet, (próbáltam két végére kitekerni, játék újraindítás, egyik sem működött) csak Windows restart után.
Ezt vajon mi okozhatta?Továbbá fura még, hogy online 20+ autóval startnál nincs stabil 60 fps (sokkal inkább 50-55) 1440p medium grafikán, pedig egy Ryzen2600@4GHz, 16GB ram, Vega64LC-vel hajtom. Ez vajon így várható a jövőben is, és az online játékhoz le kell venni néha low-ra a grafot, hogy stabil legyen?
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
-
#70869248
törölt tag
válasz Mosqu!to #644 üzenetére
Az az idő általában elég lesz, versenyre mehetsz kicsit nagyobb szárnnyal meg emeltebb hassal a több üzemanyag mellé.
nálam így versenyen futott 50-51 között elég a dobogókra (egyelőre), qualra kell a 49-s idő...de ugye a rajt public szerveren elég szerencsefüggőszerk: itt utolsó körre már kiengedtem, de 50-51-s időket kell szórni futamon.
[ Szerkesztve ]
-
Mosqu!to
addikt
válasz #70869248 #647 üzenetére
Tegnap felmentem még a gtr-masters.hu szerverére, és a 8 perces futamot végig tudtam menni az agressive presettel. Hotlapolás közben amúgy simán tudtam 49-es köröket hozni többet is egymás után, bár ugye ott nem fogy az üzemanyag, meg a gumik se kopnak.
Itt amúgy nem várható iRacing szerű lobby? Annyira idejétmúlt már ez a "felmegyek egy szerverre aztán azokkal játszom" megoldás. A legtöbb modern játék már skillpontok alapján összesorsol hozzád hasonló emberekkel, így könnyen kivédhető a romboló parasztok hada. Vagy itt is jön majd az SRS megoldásként?
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
-
#70869248
törölt tag
válasz Mosqu!to #648 üzenetére
valami van, mert minden szerveren más pontokat látok a nevem mellett, még akkor is ha már több futamot lefutottam már a kombóval.
Tegnap én is a Masters szerveren mentem, de állandóan megvertek a Nissan-k, ma feláldoztam némi végsebességet a stabilitás érdekében és így már bőven foghatók voltak, sőt.
szerk: ja, amit írni akartam, hogy a Masters szerveren is első pár kör sz@r volt, aztán egész jól összeállt az eleje, a végén már sajnáltam hogy ki kell lépni, de dolgom volt. De persze ettől még nyílt szerver.
hotlapot még nem mentem Monza-n[ Szerkesztve ]
-
koanla
aktív tag
válasz Mosqu!to #648 üzenetére
Elvileg reseteltek minden korábbi pontot és most elölről kezdődik a gyűjtés.
iRacingben meg nem csak versenyképességi, hanem biztonsági pontokat is adnak. Enélkül az erősebb versenyzőkkel teli splitek is roncsderbikké fajulnának kábé. Szóval lássuk meg, itt mi lesz a pontozás és milyen hatása lesz a gyakorlatban. De valami nem árt, mert pár hozzászólással feljebb is írta a kolléga a public és szerencse szókapcsolatot, ami elég sokat elmond azért...
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Samsung Galaxy A05s - az ötösért több kell
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Robot fűnyírók
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Wise (ex-TransferWise)
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Blu-ray lemez tapasztalatok
- További aktív témák...
- Eladó egy komplett PC (RTX 3070, Ryzen 5 3600, 32GB RAM)
- !! AKCIÓ !! 1 ÉV GARANCIA !! Független Apple Iphone 12 Mini 128GB.
- Samsung Galaxy S23 Ultra 512GB 5G Dual Sim + fólia, Spigen Rugged Armor tok
- Dolby Atmos / DTS:X hangprojektor HT-G700
- Bomba ár! Lenovo Miix 700-12ISK : m7-6G I 8GB I 256GB SSD I 12" QHD Touch I Cam I W10 I Garancia!