Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Segal
veterán
Majd en megvigasztallak en is 1.38.x-et tudtam. Mar nem tudom pontosan mennyi lett a vege. En Monzat varom. Tudom varhatom meg egy darabig
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
pRoject22
őstag
Lambo mivel középmotoros így a súlypont máshol van ezért a kanyarokban máshogy viselkedik illetve kigyorsításnál is más, a Bentley azért kezesebb mert az elöl motoros és ezért kezesebbnek tűnik de valójában lassabb. BMW szintén elölmotoros, valamivel jobb irányíthatóságra számítok majd mint a Bentley esetében.
Lambo is tud jó lenne csak kell hozzá jó setup
¯\_(ツ)_/¯
-
MODERÁTOR
Szia!
Én 1:35.874-nél vagyok jelenleg, de már kb 1 hete nem mentem.
Ezt félig "lopott" setuppal sikerült összehoznom. Netről levadásztam egyet, aztán azt alakítottam a saját ízlésemnek megfelelőre.Van még benne, mert miután megfutottam többször sikerült 1-1 szektorban a saját időmet verni, de a kör összességét tekintve nem jött össze a javítás. Az a ~3-4 sec az elejéhez mérten viszont nem tudom hol van benne
Everybody lies.
-
vlevi
nagyúr
Ez a Blancpain GT sorozat hivatalos játéka, (mint pl. az F1 2018) amit a Kunos készít. Nem ismerem a hátteret, de szerintem azért maradt Assetto Corsa a neve, mert az már egy jól bejáratott név.
[ Szerkesztve ]
-
Segal
veterán
A harmadik szektor a szemétláda arra kell ráérezni. Eddig sem volt rossz ez a játék de ezzel a frissítéssel nagyon sokat javult nálam. A lambo hiába gyors az egyenesben nagyon ideges volt a kanyarokban nem éreztem magabiztosnak magam vele, a bentley pont az ellentéte. Kezesbárány a kanyarokban de lomha az egyenesben a bmw viszont maga a csúcs. Gyors is és be mered rakni úgy a kanyarba ahogy a lambot már nem. Az új pálya is pozitív csalódás. F1-es közvetítésekből nagyon laposnak tűnt de igazán élvezetes tetszik.
Az én körömbe is benne van még 2-3 tized mert az egyik kanyart kicsit elóvatoskodtam de 2 perc alá már keményebb dió lesz bemenni. Tetszik az önbizalmad de úgyis megjelennek itt ph-n is a profik az űridőkkel majd.
Én mindenesetre kitűztem magamnak az 1.59.9-etmacy: Na az eső az még durva lehet főleg a hosszú egyenes utána jobbosba Még nem próbáltam de ki fogom próbálni. Sajna ma nem tudok menni a játékkal
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Segal
veterán
Igen hotlap mód. Az első 2 kanyarból még mindig van hogy kijövök 3-4 tized előnnyel de akkor a kör vége felé tutira sikerül belehibáznom. A legbosszantóbb az utolsó jobbos. Azt ha nem találja el tökéletesen az ember akkor dobhatja ki az egész körét...
macy: Na most egy nagyon amatőr kérdés. Hol tudom a benzinmenyiséget állítani? Hotlap módnál én csak azt látom hogy 3.1 litert fogyaszt. A többivel majd próbálkozom. Ha megnézitek az utolsó képeket láthatjátok hogy a fov tippet is megfogadtam
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Segal
veterán
Nyugi meg bennem is van 3 masodperc
Hamarabb erkezik a Hungaroring mint hogy megtalaljam azt az idot"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
-Solt-
veterán
Igen! Nézd meg a videót amit linkeltem... eléggé a határon megy és biztos babrált a setuppal mert jóval nagyobb a végsebessége mint ami a Safe setuppal elérhető, de referenciának nagyon jó. Ha csak picivel hamarabb fékezel mint a videón a srác de eltalálod a kigyorsítási pontokat és követed azokat az íveket, váltásokat, garantálom az 1:57-s időt... onnan meg ráérzel.
www.smart-bus.hu
-
Segal
veterán
Sajnos leszel de nyugi én is.
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Segal
veterán
Rajtam ne múljon már "csak" hónapokat kell rá várni
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Segal
veterán
Nekem bezzeg ma melo van
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Segal
veterán
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Segal
veterán
Hotlapba is fel van gumizva
Egyszeruen nagyon nem erzem meg a palyat de paul richardon is tobb mint 4 masodpercet javultam a kezdoidomhoz kepest remelhetoleg itt is masodpercek maradtak meg a korombe.Joshi:
[ Szerkesztve ]
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Segal
veterán
Megvan nálam a fő gond. 1 szó: Ferrari
Amennyire vártam annyira nem jön be, nem tudtam vele összehaverkodni Gondoltam kipróbálom a lambo-t. A megjelenéskor még szidtam a kocsit hogy mennyire kezelhetetlen de most a legelső körömbe gyorsabb voltam a ferraris időmnél még safe setuppal. 2 kör után váltottam agresszivra és utána azt is finomhagoltam picit és rögtön jött egy tőlem elfogadható eredmény. Persze ez még mindig csak 1.48.1 de bőven maradt még idő a körbe szóval megnyugodtam hogy a szokásos időt kapom a legjobbaktól..."Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Segal
veterán
Mi nagyjából ugyanazt a szintet hoztuk eddig is Láthatod hogy most is kb ugyanott vagyunk és én is kb 1mp-et látok még a körömbe de nagyon max másfelet ha egyszer minden összejön.
És van a másik liga akik már most 44-45-öt mennek és még javulni is fognak meg ugye az ufók akiknek 40es körük is lesz hamarosan. Remélem 40 alá nem mennek bepRoject2HUN: A probléma ott kezdődik hogy én már belenyúltam de várom a setupodat ha esetleg megosztod
[ Szerkesztve ]
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Segal
veterán
Akkor lehet kiprobalom a bmw-t mert ha neked nem jon be akkor en lehet palyacsucsot dontok
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Segal
veterán
Milyen 1.47 ha mar 1.41nel jarsz
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Segal
veterán
Bentley-t nem próbáltam de a bmw meg lassú.
Ha összegezni kéne akkor a ferrari szarul irányítható és legalább még lassú is , a bmw irányítása egy álom csak szegénykém lassú (kb plusz 1.5mp) a lambo meg gyors és szerintem irányítható is. Na nem annyira mint a bmw de cserébe gyors.
Szóval te vagy a kakukktojás mert mindenki más szidja a ferrarit
Nálam most ez a sorrend a kocsiknál tetszés szerint
- lambo (gyors is, jól setupolható és irányítható)
- bmw (rettentő stabil, élvezetes vele menni de picit lassabb mint a lambo)
- bentley (nem sokat mentem vele mert lassú de még így is megelőzi nálam jelenleg a ferrarit)
- ferrari (lassú és nehezen irányítható egyelőre hatalmas csalódás )"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
pRoject22
őstag
v0.4.1 Changelog
- Fixed occasional driver model flashes in the Ferrari 488 GT3
- Fixed slightly offset cockpit and dashboard cameras in the Ferrari 488 GT3
- Added interior endurance lighting in the Ferrari 488 GT3
- Fixed Sprint race fuel estimation
- Fixed Cup Category and car bodykit when Free event type is selected (Practice, Quickrace etc)
- Fixed replay after multiplayer skip session
- Fixed lap marks for Replay hud
- Fixed wrong track starting condition that was forcing dry setup
- Improved Hungaroring AI line
- Fixed high pitch noise during a burnout
- Removed gearbox compressor sound on Ferrari 488 GT3¯\_(ツ)_/¯
-
MODERÁTOR
Annyira én sem. Mechanikai tapadást kellene még rendbe tennem, de ott én sem tudom, mit merre kellene, időm meg nincs kikísérletezni(eddig minden nap jött valaki ünnepek alatt, épp most is vannak itt, alkohol fogyasztás után meg nem szabad vezetni ).
Amilyen jó setup alapot találtam a BMW-hez legutóbb, most neten Ferrarihoz nem találok értelmeset. Vagyis ami nekem bejönne.
45-ös idő meglesz, csak már most nem volt időm tovább körözni, de hát az elejétől még az is nagyon messze van..
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
#70869248
törölt tag
Valszeg a pályában
Igazából nehéz konzisztensen menni, ezért sztem bőven van keresnivalód versenyen. Most mentem pár futamot Zolder-ben,..nagyon korrekt futamok voltak úgy egyébként, valszeg valami Lengyel csapat lehetett ahova bekeveredtem,..szal futamon mentem az eddigi legjobbamat egy kerékcsere után 3-4 körrel. 1:30.7.
De úgy egyébként kb. 1:32 körül szóródtak azok akik előttem utánam voltak. Én is hibáztam, mert elmelegedett a bal első és ezért a 2. kanyarban egyszerűen lementem a pályáról.
De többen megforogtak itt-ott. szal egy stabil köridővel simán van keresnivaló a mezőnyben...legyen az akár 1:34-35 is. -
vlevi
nagyúr
"ami éppen következik"
Pont Zolder a jó példa erre, hogy nem így kell
Ott ahol 3 részből áll a sikán, és utána rögtön egy negyedik kanyar is van), nagyon oda kell figyelni, hogy az egyik kanyar kijárata az egyben a másik bejárata is, és valamelyiket szándékosan el kell rontani, hogy jó legyen a következő.
Tulajdonképp csak arra kell figyelni, hogy úgy essél ki a kanyarból, hogy a másodikhoz jó legyen.
És mégegy nagyon régi Jackie Stewart tanács. Inkább a kanyarbejáraton legyél kicsit lassabb, de a kanyar ív, és a kigyorsítás legyen tökéletes. Régi mondás, de nagyon igaz. A kanyar előtti utolsó pár méteren, a féktávon már csak ezredek múlnak azon, ha pár méterrel hamarabb fékezel, de, ha csak úgy keresztülrongyolsz egy kanyaron, és a kanyar után szeded össze az autót, akkor már elbuktál félmp-et.
Nagyon jó erre az az időmérő, ami az előző körödhöz képest mutatja a különbséget. Nézd meg, hogy fékezés előtt mennyi a különbség, és mennyi akkor, amikor a kanyar után már gyorsítasz, és váltasz, és mennyi a különsbég az előző körödhöz képest a következő féktáv elején.u.i.: Ja, persze ezt fotelből leírni könnyű, megvalósítani nekem sem sikerül
-
Enton
addikt
Mindkét verseny indítási mechanikának megvannak a maga előnyei és hátrányai. Repülőrajtnál például nagyon hangulatos a felvezető kör, meg valóságban is így startolnak:
Állórajtnál meg a beragadásokra és a mögöttünk lévők korai idnulására kell figyelni.
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."