Új hozzászólás Aktív témák
-
Stefán
újonc
Előre bocsátom, hogy konkrét tapasztalatom egyik márkával kapcsolatban sincs. Az Aycentry-ről még véleményeket sem olvastam, az Eunavi tekintettében eléggé változók az észrevételek.
Áttekintve az elvárásokat, és az elképzelt készülékeket – ismereteim szerint –, mindent egybevetve az alábbiakat választanám:https://fr.aliexpress.com/item/33027456975.html
Aycentry (PX5)
4 GB RAM, 64 GB ROM
Támogatja a 4G hálózatot
IPS kijelző (nagy betekintési szög)
264,8 USD (Kína)
Ha elegendő a kevesebb RAM és ROM, akkor már 215 USD-ért elérhető.
Vámköteles.https://fr.aliexpress.com/item/32878688715.html
Eunavi
2 GB RAM, 32 GB ROM
Csak 3 G, és nem IPS kijelző
194,86 USD + 13,68 USD szállítás.
Szerintem, RAM és ROM tekintetében elfogadható.4 GB RAM, 64 GB ROM
292,30 USD + 13,68 USD szállítás.
Lengyelországból (vámmentes).A kormánytávirányító használatához az alábbi adapterek közül az autóval évjáratával kompatibilis beszerzése szükséges:
https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2334524.m570.l1313&_nkw=steering+wheel+remote+control+adapter+for+citroen+2010+C4+Picasso&_sacat=0&LH_TitleDesc=0&_osacat=0&_odkw=Android+2+DIN+motorless+radio+for+citroen+2010+C4+PicassoKamerából, saját és más tapasztalatok alapján elsősorban a vezetékes kivitelt javaslom!
https://totalcar.hu/tanacsok/kutyudoktor/2014/06/10/mennyire_mukodik_a_vezetek_nelkuli_kamera/
-
#85619712
törölt tag
Ejha, te még tőlem is jobban túlaggódod a dolgot. Próbálok pár dologra válaszolni, remélem nem mondok hülyeséget.
1. Az wifi antenna így ránézésre, le ne vágd!
2. Valami aux usb átalakítónak tűnik, akkor lenne értelme ha van valahol az autóban extra usb, ezzel tudnád bekötni azt.3. Gondolom nem akarod a gyári korbácsot megvágni, azért akarod így megoldani? Elvileg járható út, ha átrakod oda a két vezetéket ahol a gyári mikrofon találkozik ezzel a csatival.
4. Ne köss semmit sehova! Ha osszedugtad a dolgokat és valami nem megy majd lehet agyalni, de előre kár!
5. Passz
6. Passz ill. lásd 4. pont
7. Én eddig 2 kocsiba kötöttem be, nekem a tolatólámpa csatlakozás vált be a kamerához. Szerintem ez a legegyszerűbb módja.
8. Passz
9. Fék és világítás szálak, a világítás az ISO csatiban is megvan azzal nem kell foglalkozni elvileg, a fék passz. én nem kötöttem be.
10. Pontosan nem tudom, csak sejtés, de az egyik fakra az antenna jel a másik a táp az antenna erősítőnek, szóval mindenképp be kell kötni, különben rossz lesz a vétel.
11. Én a saját GPS antennát preferálnám, de ha makod van működik majd a gyári is.
Remélem nagy hülyeségeket nem írtam, de majd úgy is kijavítanak.
-
Pityu89
senior tag
1. Wifi antenna, ne vágd le.
2. Autó gyári AUX csatlakozóját tudod rákotni, ha van.
3. Átrakhatod jackre. Mennie kell.
4. Akkor kösd össze, ha nem megy a kormány vezérlő. Valszeg menni fog.
5. Bármilyen külső jelforras hangját rá tudod kötni. Ez nem kimenet hanem bemenet.
6. Régen voltak motorikusan kiemelkedő antennák. Arra kellett a kék vezeték. Ha bekapcsol a rádió, megjelenik rajta 12V. Manapság külső erősítőt szokták rá kötni, hogy erre a képre kapcsoljon be.
7.8.9. reverse: tolató lámpát kötjük rá. Erre a képre automatikusan megjelenik a kamera képe a kijelzőn.
Brake: elvileg akkor jelenik meg a film a kijelzőn, ha be van húzva a kézifék. Ezt állandó testre érdemes kötni, így a rádió azt hiszi mindig be van húzva. :) Manapság szoftveresen kapcsolható, így nincs jelentősége.
cam power: valóban a kamera táska, de annyi zajt vesz fel ha innen viszed a kamerához, hogy nem lesz kép. Érdemes hátulról levenni neki a tápot. Én a tolató lampáról hajtom meg, de egy zavarszűrő akkor is kellett.
Ilimni a műszerfal világítás. Ha nem megy a rádió, de világít a tompított, akkor a rádió gombjai is világítani fognak.
10 11, elvileg igen. Én gyári megoldást használom, az plug and play -
őstag
Szia,
Na, egész jó ! A tolatóradar sípolás hangerejét a factory settings-ben fogod tudni állítani, de ott még sok minden mást is. Itt egy pl, hogy nálam hol található, illetve ebben a hsz-ben volt szó a belépési kódokról is. Lehet frissíteni, mert ahogy látom megfelel a Malay féle követelményeknek és ez a ROM passzol, de azért csekkold le te is az első hsz-ben lévő requirements screenshotokat.
Navigációs appként a waze-t használom, illetve zenéhez a youtube vanced-et szedtem le, mert működik hátérben is. Gyújtással megszenvedtem elején, mert nem kötöttem ki az állandó ACC vezetéket ami alapból be van kötve, de a kikötése után már minden ok, úgy viselkedik ahogyan te is írtad, hogy shutdown folyamat majd kikapcsol.
Tolatókamerát is beszereltem és most jut eszembe, hogy ide nem is dobtam be fotót arról, hogy milyen működés közben, illetve hogy néz ki fizikailag kívülről, de most pótlom:"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
Nem vennék mérget rá, de mintha a fizetősben lenne benne csak, de nem vagyok biztos benne, nem is olvastam utána xda-n. Látod, itt az a jó, hogy simán vissza tudod rakni a régit, vagy bármit ha gikszer volna, nem lesz tégla az eszköz. Hááátt igeenn... az első kamera ügyében nagy a vacillálás nálam is... Az a nagy helyzet, hogy én tudom hol lehetne áthúzni a kábeleket, csak ahhoz a gyári gumi harangot kellene megszúrjam és ott átküszködni a gyári köteg mellett... Na most első körben egy ilyet berendeltem, mert gondolkodom a vezetéknélküli megoldáson, de még megy a filózás, mert nem tudom, hogy nem-e fog gebasz lenni a TPMS rendszer miatt ami tervben van, és szintén vezetéknélküli az is.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
Na, akkor majd oszd meg velünk a tapasztalatokat A motortérben csak találsz egy testet valahol, nem? Azt kilazítod és préselsz egy szemes sarut egy kis vezetékre, aztán azt biztonságosan oda vezeted. Nem para miatt, de ajánlatos autóipari kábel ami bírja a magass hőfokot. Mondjuk egy régi, vagy másik kábelkorbácsból egy darab... Vagy bármelyik bontóbból valahonnan.
Launcher témában lehet, hogy miután feldobod reseteli a factory settings menüpontot amiben meg van adva a CAN modul típusa, azt érdemes csekkolni. A gyárira nem tudom ha a factory reset elegendő, de az eladótól kunyerálj egy romot amivel küldték neked az egységet, mert lehet frissebbet is kapsz akár... Annak idején én kértem tőlük egyet és annyi a teendő, hogy recoveryből nyomod fel akár egy sd kártyáról.
De, a tolatóradart is a factory settingsben lehet ha jól rémlik, de tuti, hogy van, mert én állítgattam kíváncsiságból, de nem történt semmi, nem dobott fel semmit a képre és nem is pityegett."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
Miért, a tolatókamerát nem tudtad előre vezetni? Enyémet a tetőkárpit alatt vittem végig, elért lazán, mert 6m kábelt kaptam és nincs semmi zavar, nem szed fel zajt sehonnan, pedig paráztam a függöny légzsák miatt, de minden ok. Szerintem inkább earth-re kösd, mert az a test ugyebár. Elől a műszeregység vagy a rádió mögött szokott lenni gyári testpont, csak találsz egyet. Na, akkor szép lassan csak kitapasztalod Launcer témában is xda-n nézz körül, de az agama pedig egész jó, jókat olvastam róla, nem tudom nálad miért resetelte magát...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
Na, akkorb végül csak jó lett a tolató Háááátt ez az ablak és táv dolog lehet az éhség is, de lehet az is, hogy francia autó átka, mert elég kesze - kusza az elektronika a franciáknál sajnos Pedig én kikötöttem az ACC-t és működik azóta is normálisan, viszont rémlik valami beállítás erre vonatkozóan a factory vagy CAR settings menüben, nézz utána. Töltésed nem túl alacsony? 13.8 - 14.4 között töltenek átlagban, de számolni kell kb 0,2 - 0,3V csalással, mert nálam is a 14.4 helyett 14.6 vagy7-et mutat. Mi lett az eredménye, mert a hsz-ed már 2 napos, esett 11.9-ről?
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
svgyula
addikt
Szia! Egy kis kiegészítés az autó akkumulátor névleges feszültsége 12V ez üres akut jelent! A feltöltött és jó állapotú akkumulátor az valahol 13,5V környékén van. A hivatalos generátor töltés az pedig 14,5V mivel nagyobb feszültség szükséges a menet közbeni töltéshez. Vagy a "műszer" amivel mérted rossz/pontatlan vagy az akkumulátor az utolsókat rúgja. Alacsony feszültségnél a fedélzeti vezérlő és vagy motorvezérlő is tud érdekes dolgokat művelni. Márpedig az indításkor a 12,1V az lehet akár 7V is és ott már a feszültség stabilizátor sem tud csodát tenni.
Ha minden porcikád átsejlik ruhádon, akkor nincs jogod méltatlankodni ha bámulják a melleidet! RMX3301
-
svgyula
addikt
Én azt hittem nem egy pontatlan valami buher programra hivatkozol hanem megmérted egy műszerrel az akumulátoron...........
Azokat az értékeket felejtsd el még nagyságrendileg sem helyesek.Ha minden porcikád átsejlik ruhádon, akkor nincs jogod méltatlankodni ha bámulják a melleidet! RMX3301
-
őstag
Jól írja Pityu89 fórumtárs, engedély gond lesz. Nálam is ez volt, mert beállítottam a hangvezérlést is, de amikor mondtam a nevet, hogy kit tárcsázzon, akkor visszapofázott, hogy nincsenek megosztva a névjegyeim vele. Megosztás után már működött.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
Zirowe
nagyúr
Kiderült én voltam buta: a bluetooth appban van egy négyzetben lévő lefelé mutató nyíl, azzal húzza le a fejegység a névjegyeket.
Mondjuk híváslistát továbbra se szinkronizál és engedélyt se kér, de legalább már ez megvan.Már csak azt kéne elérnem, hogy a kormányon lévő tekerőket felismerje a fejegység.
Pityu89: a telefonjaimban sajnos nem volt ilyen opció.
[ Szerkesztve ]
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
petymek
senior tag
Az MTCx MCu-nál, minden további nélkül eltávolítható a DVD (is). I2C buszra van felfűzve, és ha nem kommunikál, akkor az MCU úgy veszi, hogy nincs. Factoryba is érdemes eltávolítani.
Normális esetben más HU-nál is így kellene működjön.Tolatókamerának nincs vezeték kivezetése? Jobbaknál úgy szokott lenni, hogy lóg belőle egy vezeék áthidalás, és annak elvágásával, összetoldásával ki/be kapcsolhatók a segédvonalak.
[ Szerkesztve ]
Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
-
őstag
Elvileg nem okozhat, de ezeknek a bekötése általában egy ilyennel javasolt egyenesen a biztosítéktáblától, pl. az ülésfűtés, szivargyújtó vagy hátsó ablaktörlő, vagy bármi más kiegészítő ágról ami nem kritikus mint pl. a légzsákok vagy műszeregység, stb... Testpontot is sokkal könnyebb találni a biztik környékén. ACC a CAN-es autóknál már vezérelt, nem szokott lenni dedikált kábel neki, de lehet tévedek...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- Posta, csomagküldés
- OLED TV topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...