Új hozzászólás Aktív témák
-
Zirowe
nagyúr
Sziasztok, 2010es citroen C4 Picassoban szeretném lecserélni a gyári fejegységet.
Alapból a műszerfal közepén van a gyári 1dines egység takarólappal és jóval feljebb, a km/H óra és a fordulatszámláló között a kijelzője. Van még távirányító a volánon és tolatóradar.Egy 1dines kihajtható androidos egységben gondolkodom, ebből tudtok ajánlani viszonylag normális teljesítményűt nem túl drágán ali vagy vmi más kínai oldalról?
Amire szeretném használni:
offline navigáció
rádió
tolatókamera
elülső kamera parkoláshoz+külön menetrögzítő kamera
bt kihangosító
bt zenemegosztás
normális sebességű működésHa jól értem, egy megfelelő canbus adapterrel a gyári volán távirányító és tolatóradar hangja is működne az új fejegységen?
Illetve a fogyasztási adatokat is meg fogja tudni jeleníteni?
Mert az is most a felső kijelzőn van.Úgy látom ezeken van HDMI illetve s-video kimenet is, későbbiekben jó lenne annak a lehetősége, hogy a kijelző képet duplázni tudjam egy másodlagos kijelzőre, mondjuk a gyári helyén.
[ Szerkesztve ]
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
válasz Janaboy #2219 üzenetére
Nézegettem pár darabot, de az ali keresője kritikán aluli, alig találni vmit+nem mindig vannak odaírva az adatok a leírásban, illetve kinézetre majdnem mind ugyanaz.
4gb ram és px5 vagy px6 lenne jó, lehetőleg manuálisan kihúzható kijelzővel, mert az gondolom tovább bírja, mint a motoros.
px5 4gb ram 32gb ips dsp 219.44$+áfa (mondjuk ez gyanúsan olcsó és túl kevés a feedback és az se az igazi)
px5 4gb ram 64gb dsp 231.89$
px5 4gb ram 32gb ips dsp 224.40$ elvileg áfamentesen, elvileg px6 +15$ --> ez eddig a legszimpatikusabb
gondolom px5 4g ram 64gb 241.90$
px5 4gb ram 64gb 258.99$
px5 4gb ram 64gb ips 264.87$, de ugyanitt px6 4gb ram 64gb 299.88$
px5 4gb ram 64gb 306.04$ elvileg lengyel raktárbólOlcsóbbat nem találtam.
Canbus boxnak pedig elvileg ezt néztem ki, picasso csoportban már linkelték, illetve feedbackek közt is szerepel egy picasso, csak nem tudom mi a helyzet a hibaüzenetekkel és a gyári figyelmeztetések megjelenítésével.
Kamerából pedig jelenleg ez a vezetéknélküli dinamikus áll nyerésre.
Gondolom ez giroszkópos. Honnan tudhatom meg, hogy a volán a canbus boxon keresztül tud küldeni adatokat a forgás irányról?[ Szerkesztve ]
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
válasz petymek #2231 üzenetére
Jobban beletúrtam magam: a fejegység és a kijelző külön kábellel van összekötve, az új fejegységgel nem lenne kapcsolat, mert a videó megjelenítéshez kellene egy külön 200€-os eszköz.
A kijelző csatlakozója a középen alul lévő 10 pines csatlakozó.Igazából, ha nem működik, nem olyan nagy csapás, mert van annyi hely, hogy elérakjak egy ilyen vagy ilyen kis kijelzőt, ahogy nézem ennek s-video bemenete van, az új fejegységen pedig van s-video out --> itt vajon 1az1ben a fejegység képét küldi ki?
Akkor már csak az a kérdésem maradt, hogy canbus adaptert használva minden figyelmeztetés/hibaüzenet, ami eddig a kijelzőn jelent meg, ezután az új fejegységen fog megjelenni?
Ha rendelek egy dupla fakra din adaptert, illetve egy fakra gps adaptert, akkor pedig a régi antennákat is tudom használni és nem kell újakat berakni?[ Szerkesztve ]
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
-
Zirowe
nagyúr
Sziasztok, elvileg már megvan a kiszemelt fejegység, a megvétellel várok a szerdai akciókra.
Egy 1din-es px5ös fejegység lesz csatlakoztatható kijelzővel.
Látom, hogy sokan írtak a px5 melegedési problémáiról, ezért az lenne a kérdésem, hogy mekkora hűtőbordát érdemes beszereznem, amivel orvosolva lenne ez a probléma a lehető legkevesebb barkácsolás mellett?
Vagy mindenképpen várjam meg, míg megérkezik a cucc?[ Szerkesztve ]
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
Sziasztok, megjött tegnap a fejegység, Witson RVT5691B, de semmi bekötési rajz meg használati utasítás nem volt hozzá.
Hétvégén csinálom a bekötést, lenne pár kérdésem.
Ez a rajz van a fejegységen:1. Nem jöttem rá, hogy mi az a lógó fekete kábel az iso csatlakozók alatt.
Kell vele törődnöm?Ezek a kábelek voltak hozzá+egy canbus dekóder:
2. A középső usb kábelhez viszont nem látok csatlakozást sehol, az mire való?
3. A quadlock adapteren alul van 5 csatlakozási pont, ebből 3 az rca bemenetre megy (ez nem lesz bekötve, mert a gyárit kiszerelem) kettő pedig kamera csatlakozásba megy. Gondolom ez a gyári beépített kamera átcsatlakoztatására kellene a fejegységhez, viszont olyan nincs a kocsin, szóval nem használnám, de azt találtam ki, hogy helyette bekötöm a kocsi beépített mikrofonját. Annak egy input microphone signal és egy earth microphone pinje van, az input menne a kamera sárga vezetékére, a föld pedig a feketére, aztán átalakítóval jack-el az új fejegységbe a hozzá adott jackes új mikrofon helyett. Ez életképes lenne vagy inkább hagyjam ki, a két pint rakjam egy jackre és úgy csatlakoztassam?
4. Canbus dekóder vezetékéből jön a reverse feliratú és a jobb szélső fekete csatlakozású fehér kábelek. A reverset össze kell kötni a másik kábelköteg (fejegység bemeneti kábelei) reverse kábelével?
5. A fekete/fehér gondolom a tolatóradar hangszóró-e, ugye? Mert az sajnos kimaradt a csomagból. Lehet ilyet venni utólag, mi a pontos neve?
6. Az "auto ant" kábel az a quadlock átalakítóból jön ki, gondolom az antenna erősítéséhez kell, viszont alapból a korábbi fejegységnek nincs ilyen csatlakozása. Van viszont helyette két üresen maradt kábel a korábbi kijelzőhöz: supply: screen dev és earth: screen dev. A supply kábellel összeköthetem, majd pedig az antennával, vagy az nem jó?
A fejegységből kijövő kábelek közül van ez a négy.
Ahogy korábban írtam, ez a reverse összekötendő a canbus reversével?
7. Illetve ha hátra rakok egy kamerát, csak a tolatólámpából tudom megtáplálni vagy esetleg úgy is, ha a két összekötött reversre rakom rá?
8. A cam-pow gondolom kamerának egy állandó táp, ha be van kapcsolva a fejegység, hátsó kamera nem köthető rá? De az elsőnek jó lenne, ugye?
9. A "brake" és az "ill umi" kábelek mire valóak és hova kellene kötnöm őket?Az utolsó rész az fm és a gps antennára vonatkozik. A jelenlegi fejegységhez 2db fakra fm rádió antenna tartozik és egy fakra gps antenna.
10. Vettem egy ilyen dupla fakra-iso csatlakozót, amin ugye van kék kábel is, gondolom oda menne a fentebbi auto ant kábel. Mennyire hasznos egyszerre a két fakra antennát rákötni?
11. Illetve a hozzáadott gps antenna helyett rendeltem fakra átalakítót (csak még nem jött meg), az is jól működne?Előre is köszönök minden választ!
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
Köszönöm szépen a válaszokat.
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
Sziasztok, végre beépítettem a witson androidos fejegységet a C4 Picassomba.
Ezek az adatai:Rádió szól a gyári dupla fakra átalakítóval, gps jel is van a gyári antennával+átalakító, a tolatóradar sípolás+kép is van, bár halk és még csak középen láttam jelzést, kormány távirányító is működik, kiírja a hibaüzeneteket is, bár kicsit furán, tolató kamerát még nem raktam bele, illetve a mikrofont se kapcsoltam még össze.
Kérdésem az lenne, hogy ezt lehet frissíteni valami normális/gyorsabb romra?
Milyen launchert és appokat ajánlotok hozzá?
Miután levettem a gyújtást, kb másodperccel kezdi el a shutdown folyamatot, majd a végén szellemkép és kikapcsol, akkor ugye nem fogja lemeríteni az akksim?[ Szerkesztve ]
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
Köszi, fel is ment ma rá a malaysk lite rom.
Próbálgattam a launcherek közt az agamat, mert külsőre bejön, csak nem tudom mit nyomhattam meg, mert hirtelen minden canbusos infó eltűnt. :DSzerintem kilőhette valahogy a canbus kommunikációt végző appot, de nem találtam meg, se újraindítás opció nem volt, ki/bekapcs nem volt elég+az agama is resetelte magát furamódon.
Újraraktam malayskot és minden a régi szerencsére.A hsz-edben linkelt képekkel azonos volt az enyém kinézete is, remélem nekem nem lesz gondom az ACC-vel.
Kamera majd hétvégén kerül bele, illetve előre is szeretnék egyet parkoláshoz, csak még nem vágom hogyan és hol húzzam át a kábeleket. :)azimut: igen, gyári dupla fakra erősítés nélkül egy iso átalakítóba vezetve, rakparton eddig minden rádió bejött, amit hallgatok, holnap megnézem majd út közben is.
Gps is jó, az is a gyári fakra átalakítóval.[ Szerkesztve ]
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
Ugyanezt a vezetéknélküli adaptert rendeltem a hátsó kamerához, elvileg holnap fogom berakni, a hátsó egységeta tolatólámpához+szűrő, viszont elől még nem tudom hogyan fogom a vevőt csatlakoztatni: a piros vezetéket a reverse vagy cam pow vezetékre, viszont nem tudom a feketét hova kössem, mert nem nagyon van test vezeték.
Közben megtaláltam a car webguru launchert, ami szintén nagyon tetszik, de megint furcsaságokat csinál az autó: ablakot megint tanítani kellett, későn jelennek meg a canbus üzenetek, a tolatóradar nem jelezte az akadályt, az egyik kulcs távja nem működött, mintha resettelte volna a bsit.
Megint újrafrissítés lett a vége.
Egyébként hogy lehet visszatérni a gyári állapothoz, sima factory reset?
Mert láttam xdan, hogy vki rakosgatja fel a witson frissítéseket.
Mondjuk a tolatóradarral a fejegységgel eleve elégedetlen vagyok, mert még nagy hátralévő távolságnál már pittyeg, mint őrült és pirosat jelez, nem lehet ezt vhogy kalibrálni?We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
Nem, a vezetéknélküli az a tolatókamerának van, a rádió helyen meg max a quad lockban vannak ilyen vezetékek, melyiket érdemes kötni: earth jelűhöz vagy egy hangszóró negatívhoz?
Igen, közben rájöttem, hogy a Factor, settingsben tudom állítani a canbus adaptert, találtam is egyet, amivel tökéletes a radar, de azzal meg alapból nem megy a kormány távirányító és nem minden üzenetet ír ki, szóval majd ezeket is tesztelem.
Gyáriról közben szintén találtam leírást+filet xdan, tegnap este az akksi töltöttség is feljegyeztem, kíváncsi vagyok most már sikerül-e belőni rendesen. :)Egyedül ez a launcher féle részét érdekes, mert máshol mintha nem találnék erről említést+nem nagyon kellene így viselkednie.
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
Feleségem már nem engedte, hogy ennyire kibelezzem a kocsit.
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
Most tudtam tesztelgetni az elmúlt két napban a hátsó kamera rovására, mert azt még mindig nem építettem be.
Kiderült, hogy tökéletes az alap canbus profilja, csak inverzen jeleníti meg a csíkokat: jóval messzebb, mint a gyarinál az összes csík és szín világít+sípol, mint állat, majd ahogy csökken a táv alszanak ki a csíkok, a sípolás pedig konstans, szóval ez most jó.Viszont a táv és ablak gondokat szerintem az éhsége okozza.
Autó akksija nem a legújabb, viszont gond nélkül indul, eddig heteket is állt gond nélkül télen és konstansan 12.1-12.4v között volt az akksi feszültsége.
Fejegység beállítottam a töltöttség mutatására: gyári rommal auto sleeppel maradt 12.1 az érték, malaysk-en auto, illetve 30mp-s beállítással 12.2v-ről lement 24 óra alatt 11.8v-re, a másik 24 órás mérésen pedig 12.1v-ről 11.7v-re, szóval konstans 0.4v az "éhsége", ami annyira nem tetszik az autónak.
Indul rendesen, meg nyílik is, csak olyan, mintha levettem volna az akkusarut, indítás után rögtön felviszi 13.7-13.9-re, illetve 14.0v-re.Megpróbáltam kikötni az acc-t (wiki szerinti iso A4 pin piros vezeték), de akkor egyáltalán nem kapcsolt be semmi, illetve megpróbáltam kikötni csak az állandót (iso A7 pin sárga dupla vezeték), de akkor se kapcsolt be.
Most auto sleepen hagytam és a default power statust on-ról off-ra raktam factory settings otherben, de mondjuk eleve 11.9v-vel hagytam ma ott, mert már késő volt.We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
Végül hagytam úgy és kb 2 nappal később már 10.9v volt, a kijelző még mindig sleepben, de a kocsi továbbra is gond nélkül indul.
Elvileg a 12.1v normális érték.
Mindenesetre visszatértem gyárira és azt felfrissítettem a legújabb decemberire+az mcut is a legfrissebbre cseréltem, holnap feleségem viszi hosszabb útra.
A kulcs meg az ablak tényleg vmi sajátos baja lesz az autónak, mert tanítás után se ment az a kulcs, mindegy, van még 4. :D
Viszont tökre meglepődtem, hogy mutatja a dinamikus kerékvonalakat tolatáskor, erre nem számítottam.We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
válasz svgyula #3501 üzenetére
Szia, nézegettem 3 C4 picasso csoportban is az értékeket, elvileg ezek megfelelőek.
Ez még nem start/stopos verzió, rögtön indul probléma nélkül. A járó motor melletti 14v elvileg normális érték.
Amúgy a korábban obd-vel mértem ezt a 12.1v-12.4v nyugalmi értéket, a mostaniakat pedig az androidos fejegység írja ki canbuson keresztül+obd.
Diaggal már amióta nálam van akku töltöttség kijelző hibát ír+gyújtáskor akksi jel, ez inkább bsi hiba lesz, de a működése ennek ellenére tökéletes.
Most gyárival rommal reggel 11.5v volt indításkor.We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
válasz svgyula #3504 üzenetére
Amíg nincs gond, addig nem műszerezek.
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
Sziasztok, sikeresen csatlakozik bluetoothon keresztül minden telefonom (s7 edge, redmi note 7, redmi note 9) az android 10 fejegységhez, lejátszik zenét és ha telefonról indítok hívást vagy a fejegységben tárcsázok, a hívás is rendben van.
Viszont a bluetooth alkalmazáson belül nem tölti be a névjegyeimet, se a híváslistáimat.
Mi lehet a problémája?We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
A bluetoothon belül a csatlakozott eszköznél minden engedélyt megadtam, a fejegységen nem kért engedélyt semmire.
Megnézem délután bekapcsolt telefon kijelző mellett, hátha.We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
Kiderült én voltam buta: a bluetooth appban van egy négyzetben lévő lefelé mutató nyíl, azzal húzza le a fejegység a névjegyeket.
Mondjuk híváslistát továbbra se szinkronizál és engedélyt se kér, de legalább már ez megvan.Már csak azt kéne elérnem, hogy a kormányon lévő tekerőket felismerje a fejegység.
Pityu89: a telefonjaimban sajnos nem volt ilyen opció.
[ Szerkesztve ]
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
válasz darvinya #3686 üzenetére
Elvileg volt médiahang, mert zenét játszottam le a telefonnal.
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
Hétvégén végre beraktam a kamerát hátra, szoptam vele nem keveset.
Először vezetéknélküli adapterrel akartam, de a fejegységnél nem volt jel, pedig sok mindent próbáltam, de sebaj, elő a 6 méter kábel, ami viszont túl rövid volt, akkor meg kezdeni elölről a 10 méteressel, a csomagtartó ajtó átvezetés meg kész rémálom, de végül minden a helyére, viszont úgy se volt kép.
Kiderült rossz vezetékről akartam áramot adni neki a fejegységnél, tehát a vezetéknélküli is jó lett volna és sokkal gyorsabban kész lett volna minden, na mindegy, a lényeg, hogy megvan.
Sajnos a kamerának van saját vonala, ami nem dinamikus, de a fejegység dinamikusa sokkal hasznosabb, mindegy, megszokás kérdése.
Úton még hozzá a nyomásmérő szett és az elülső/hátsó dashcam.Illetve rendeltem +hűtőbordát, egyelőre még nem szedtem szét a fejegységet, de az mennyire járható út, ha én kiszerelem belőle a dvd meghajtót?
Ez egy 1 dines egység és gondolom baromi zsúfolt belül, dvd-t úgyse használok, kiszedném, pár lyukat fúrnék a felső lemezre+hűtőborda.We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
válasz petymek #3743 üzenetére
Köszi, akkor ki is veszem majd.
Sajnos nem, szét is kellett vágnom a vezetéket, hogy átférjen, kizárólag a sárga, gnd és a piros 12v vezetéke volt.We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
válasz #48613632 #3745 üzenetére
C4 Picasso, szépen elvezetve alul az ajtó melletti csíkban, a 6 méteres kb a csomagtartó feléig ért.
KAMI911 : a dinamikus plusz vonalakat a fejegységben kapcsoltam, a kamerán pedig sajnos nem volt plusz vezeték, de annyi baj legyen, meg lehet ezt így is szokni.
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
Megjött a 70mai pro plus+ elülső és hátsó dashcamem hardwire kit-el.
A fix bekötéshez kell neki a sárga acc, az állandó 12v piros vezeték és egy gnd.
Okozhat vmi gondot a fejegység vagy a dashcamek működésében, ha a dashcamet az iso csatlakozó három megfelelő kábelére kötöm?We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
Nem szeretném a biztosítéktáblát babrálni.
Elvileg van a fejegységnek ACC szála és működik is, korábban teszteltem, ennyi idő után bele is nyugodtam, hogy rendesen működik a kezdeti fennakadások ellenére.We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
Megoldható valahogy, hogy a tpms adatai és az éppen hallgatott rádió állomás neve/bt szám címe folyamatosan megjelenítésre kerüljön a felső sávban?
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
Sziasztok, px5 fejegység android 10-el: alkalmas ez vajon egyszerre több bt kapcsolatra?
Rákötnék egy obd2 leolvasót+telefonról bt-n keresztül kapja a zenét.We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
Sziasztok, gyári fw-s witson px5 fejegységre van valami frissítés?
MCU:
xda-n van MTCE MX 3.82 illetve MTCH MX 3.84
ezekből melyiket rakhatom fel?Illetve valaki posztolta ezt a frissítést: hct4_px5_10.0_ota(20210929)
Ezt simán fel tudom rakni? Esetleg van valami frissebb?Alapvetően elégedett vagyok a fejegységgel, bár kezd lassú lenni a felállás (45-50mp körül), hiába volt kb 2 hónapja factory reset.
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
Köszi.
És rendszerfrissítést próbálhatom?We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
Sziasztok, kérdés: android 10-es px5-ös fejegység, a kijelző automatára van állítva és az autó világítása is, a fejegység ennek a jelét érzékelve vált a nappali és éjszakai mód között, ahogyan az autó lámpái is átkapcsolnak, eddig oké.
Viszont ha az autó világításból átkapcsolok manuálisra és felkapcsolom a fényszórókat autópályához, akkor a fejegység úgy érzékeli, mintha éjszaka lenne, ami most nyáron az erős napsütésben kicsit zavaró wazeval.Nem lehet valahogy függetleníteni a manuális fény váltástól úgy, hogy nappal maradjon világos és este váltson éjszakaira?
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
Köszönöm!
Esetleg arra a jelenségre van valami ötletetek, hogy a fejegység miért csak néha mutatja az autó által mért hőmérsékletet?
Felső sávban szokott lenni, de nem mindig.We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
A can-ra gondoltam, amit az autó mér.
Teljesen random, hogy mikor mutatja és mikor nem, illetve nincs összefüggésben azzal, hogy kap-e az autó netet.
Van külön netes hőmérő, az működik rendesen amikor van wifi.We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
Nézd meg az auto beállítások között a fejegységben, a legrövidebb idő amire a készenlét állítható nálam az 30mp, tehát ha leállítom a kocsit és még 30mp-n belül visszaadom a gyújtást, akkor visszakapcsol, de ha utána, akkor rendes boot procedúra.
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!