Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Loha #5891 üzenetére

    Minden multiplatform játékot multiplatformnak terveznek. Veszik minden esetben a legszűkebb keresztmetszetet és arra terveznek. Ha a PC ebben benne van, akkor tudják, hogy a szimuláció korlátozott, mert kevesebb valóban felhasználható processzoridő áll rendelkezésre. Tehát ez már be van tervezve.

    A Halo 3 a Microsoft címe, ahogy a Halo és a Halo 2 sem jött Sony gépekre, úgy a Halo 3 sem volt tervben. De Windows-ra ki akarták adni, mert az első két rész is jött PC-re, de nem volt meg az erőforrás hozzá PC-n. Az AI-t kellett volna butítani, de nem tették meg. Aztán mivel a processzoridő évről-évre csak csökkent, így lelőtték a projektet.

    A Capcomtól tudom, hogy hasonlóan járt a Dragon's Dogma is. Talán egy remasterre van esély.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák