Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Malibutomi #5875 üzenetére

    Ez egy ballansz probléma. Mennyi processzoridőt igényel a játék és mennyit vesz el a driver. A mai multiplatform címek szándékosan rendkívül butítottak a játékmenet szempontjából, hogy maga a szimuláció kevés processzoridőt igényeljen, és az NV driverének is legyen elég szabad erőforrás. Az AMD és az Intel drivere ezzel biztosan jó lesz, mert kevesebb szálat futtatnak.

    (#5877) Szaby59: Ez a lényeg. Azért kapcsolod ki, mert nagyon zabálja a géped, pedig valójában ugyanehhez a minőséghez nem kellene ennyi veszteség. És akkor már átgondolnád, hogy mást kapcsolj ki például.

    A Frostbite 3 egy deferred MSAA technikát használ. Minden render targetet leszűr, vagyis más játékokhoz mérten az MSAA munkája 4-5x-ös.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák