Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #38806 üzenetére

    Igazából lehetne értelmet találni, csak annyira nem költenek rá erőforrást, hogy kvázi használják az NV kidolgozott cuccait, amelyek talán nem is illeszkednek jól az adott motorba, stb.

    Most lehet, hogy megköveztek, de én simán használnám fizikailag korrekt hangleképzésre. ;] Ez független a grafikától, tehát a motornál a raszterizációhoz meghozott döntésekkel nem kellene megküzdeni (amivel jelenleg eleve nem küzdenek, hagyják úgy ahogy van, aztán olyan lesz amilyen a DXR, a lényeg, hogy az NV fizessen).

    Amire amúgy simán jó lenne az a valós idejű lightmap. Oké, piték még a mai hardverek erre, de három év múlva már elég gyorsak lesznek. ;)

    Szerk.: A különbség látszik, csak a képek felén az RTX off tetszik, a másik felén az RTX on. :DDD Jó lenne ez egyébként, csak az a baj, hogy igazából mindent a motorban a raszterizációhoz szabtak, és arra csak úgy ráengedni az RT-t, hát nem túl okos dolog. Érdemes lenne ehhez külön is dizájnolni, de én úgy gondolom, hogy kb. úgy megy ez az adott stúdiónál, hogy építsük szimplán be, karoljuk fel a pénzt, aztán viszlát.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák