Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz huskydog17 #24004 üzenetére

    Az Ark: Survival Evolved még készül, de az Unreal Engine 4 alap DX12 módja nagyon instabil, ezért a fejlesztők úgy döntöttek, hogy a Microsoft segítségével írnak egy sajátot. Ezért nem jelent meg az előző év nyarára ígért DX12 mód. De Xbox One-on már ezzel fut, és ezt át fogják rakni PC-re, amint hozza a Microsoft a Windows 10 frissítéseit a következő körben.
    Az Arma 3 egyelőre le lett sztornózva. A felhasznált motor struktúrája 12 éve változatlan, és ezt teljesen át kell alakítani, hogy a DX12-vel vagy más low-level API-val hatékonyan működjön. Ezt meg lehet tenni fél év alatt, csak se pénz nincs rá, se erőforrás. Az önálló DayZ ugyanez, de mivel ez később jön, így erre már lehet dolgozni. Az Arma 3 már mindegy, mert sok pénzt az már nem hoz.
    Descent: Underground még nem készült el, de ők jól haladnak vele, és a DX12 aktiválható is a korai hozzáférésű verzióban. Azért nem írtam a listára, mert még nem kész játék.
    Az F1 2015 és a Just Cause 3 esetében az Intel dolgozott a DX12 módon. Mindkettő játékhoz elkészült, de a tervekkel ellentétében még a legerősebb Iris Pro se bírja el a beépített effekteket. Nyilván, ha lesz egy erősebb Intel IGP, akkor kiadhatják, mert ezek a portok zömében Intel-only effekteket tartalmaznak. Az is gondja az Intelnek, hogy mocskosul sokat gyorsulnak a DX12-től az AMD APU-k, tehát nem lenne ennek reklámértéke, mert a teszteket úgyis az amúgy borzalmasan teljesítményigényes effektek nélkül futtatnák, és akkor az AMD ellépne az Intel IGP-itől. Tanulásra persze jó volt a támogatás.
    A Fable Legends kuka lett.
    A King of Wushu PC-s verziójának DX12 frissítése még készül, de ősz helyett tél elejére csúsztatták. Viszont az NV-től úgy tudom, hogy ez a végleges időpont (most tényleg végleges :D). Ugyanakkor számunkra ez mindegy, mert a játékot nyugaton senki sem fogja kiadni, ahogy Európában sem. Ettől függetlenül még idén lesz DX12-es módja.
    A Warhammer: End Times Vermintide esetében a fejlesztők még mindig nem tettek le a DX12 támogatásról. De az idei év a konzolportokról szólt. Most ezek kész vannak, és jönnek a PC-s frissítések is. Ehhez viszont át kell emelni a PC-be a konzolra írt motort. Jelenleg itt tartanak. Ez a lépcső pedig elengedhetetlen a DX12 támogatásához.
    A The Elder Scrolls Online hasonló okok miatt szemezett a DX12-vel, mint a Division. Valószínűleg még terítéken van, mert pár év még hátravan a terméktámogatási ciklusból, és ezt jobban megéri DX12-vel lehúzni.
    A The Isle hasonlóan a Descent: Undergroundhoz támogatja a DX12-t a korai hozzáférésű kódban, de nem végleges a játék.
    A Squad szintén támogatja a DX12-t már most is, de ez is egy korai hozzáférésű játék még.
    Az Umbra még nem jelent meg. Viszont a CryEngine miatt támogatni fogja a DX12 módot. Ez nekik csak egy pipa a buildnél.
    A W.N.C: Infantry szintén támogatni fogja a DX12-t csak még nincs kész a játék. Az NV segíti a fejlesztőket. Ez lesz az egyik nagy címük később.
    A Survarium támogatni fogja a DX12-t, de korai hozzáférésű csak a játék. Ebben az AMD segíti a fejlesztőket.

    (#24016) Locutus: Ez hardverfüggő. Vannak olyan hardverek, amelyek a DX12-re nem ideálisak, vagy a hardver működése miatt, vagy azért, mert nem alkalmazható az adott játékban az erőforrások direkt bekötése a root signature-be. Az, hogy x gyártó hibázott a tervezésnél nem a Microsoft API-jának vagy az adott játéknak a problémája, már csak azért sem, mert háromból két gyártónak sikerült hatékony architektúrát tervezni DX12-re. Ha mondjuk fordítva lenne elhinném, hogy az MS a hunyó, de így az x gyártó egyedül maradt a problémájával.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák