Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz PuMbA #64403 üzenetére

    Igazából a legnagyobb baj itt nem az alkalmazott implementáció, hanem az, hogy a dizájn raszterizálásra van szabva. Az Ubisoft ötlete pont ott nagyszerű, hogy nincs is klasszikus raszterizálási fallback, hanem minden RT-n fut, még a régi hardverek is, igaz a minősége nem olyan jó. Viszont ha mindenen fut az RT, akkor a dizájnt is RT-re lehet tervezni. Ha ezt nem tudod garantálni, és DXR-rel nem tudod, akkor a dizájnt muszáj raszterizálásra szabni, és ott már az RT nem lesz olyan jó minőségű, mert szenvedni fog a raszterizáláshoz meghozott döntésektől.

    Emiatt az effektszinten aktivált RT mindig kompromisszumos, mert hiába kapcsolod be, az alapdizájnt nem úgy tervezték, hogy RT-vel jól nézzen ki.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák