-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
RT-re memória kell és memória-sávszélesség. Az egyik legnagyobb baj, hogy például az olyan motorok, mint az UE5 elég szarul kezelik a DXR-t. Egyszerűen egy nagyobb részletességű jelenet csak az RT effektek VRAM-igényét önállóan 10 GB-ra lőheti. És akkor még nincs semmi más a VRAM-ban. Ez egy extrém erős limitáció. Nem véletlen, hogy az Ubisoft azzal a poligonszámmal nem is erőltette a bedrótozott bejárást. Lenne vagy 10-15 GB csak az RT memóriaigénye. Amíg ez nem változik meg, vagyis nem válik programozható, addig ez tranzisztorpazarlás, mert le kell butítani a geometriai részletességet, hogy ne zabálja két pofára az RT a VRAM-ot.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.