Hirdetés
- Silent Hill 2 Remake - Középpontban a PS5-ös kiadás
- SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
- Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fatallerror #6355 üzenetére
Olyan biztos nincs. A Sleeping Dogs ugyanazt számolja benchmarkban is. Valami specifikus probléma lehet inkább. Valamelyik patch úgyis említett némi perfómensz imprúvmentet.
A compute shader felgyorsít számos effektet. Ebből a szempontból nagyon hasznos. Olyan dolgokat lehet vele megcsinálni, amit eddig nem lehetett. Viszont az API overhead ettől még komolyan jelen van. Ha az én véleményemre vagy kíváncsi, akkor az API aktuális problémái szimpla tupírozással nem oldhatók meg. Javíthatók persze, de ahhoz, hogy az overhead jelentősen csökkenjen radikális lépések kellenek. Úgy gondolom, hogy Microsoft továbbra is fejleszti a DirectX-et, így jönnek egyre jobb új verziók, de emellett érdemes egy olyan irányt megfontolni, hogy minden gyártó azonos IL-t támogasson a GPU hardver előtt. Ebből lenne egy független szabvány, és arra lehetne fejleszteni logikai futószalagot, és a teljes kompatibilitás is biztosítva lesz. Ilyen esetben az ami okozza az API overheadet az eltűnik a rendszerből, és a virtuális architektúra, amin futna a program biztosítja az eltérő fizikai hardverekkel való kompatibilítást. Ez amolyan Java irány, csak sokkal jobban kell a teljesítményre hangolni.
Fogalmam sincs, hogy melyik távolabbi jövőben érkező játék, mennyi compute shadert használ. Ezt a fejlesztő dönti el. Ez attól függ, hogy mennyire komplex grafikát akarnak. Ha sok a komplex számítás, akkor érdemes compute shaderben gondolkodni, mert hatékonyabb lesz a feldolgozás.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Lexus, Toyota topik
- Milyen légtisztítót vegyek?
- LEGO klub
- Xbox Series X|S
- Elemlámpa, zseblámpa
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Posta, csomagküldés
- További aktív témák...
- Dobozos ASUS GeForce GTX 1050 Ti OC 4GB GDDR5 128bit (ROG STRIX-GTX1050TI-O4G-GAMING) Videokártya
- Gainward Geforce GTX 750 ti 2Gb
- Eladó egy MSI Gaming Z Geforce GTX 1070 8gb videókártya
- MSI RTX 4080 VENTUS 3X 16GB OC
- Gigabyte Aorus 3060 Ti 8 GB DDR6 eladó(nem garis,nem dobozos) játékra volt használva .
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen