Hirdetés
- Call of Duty: Black Ops 6
- PlayStation 5
- PlayStation 5 Pro teszt
- Xbox Series X|S
- Úgy tűnik, hogy elkészült a S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- EA Sports WRC '23
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Call of Duty: Black Ops 6 – multiplayer és Zombies
-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #57504 üzenetére
Sose jelentette be a Microsoft előre, amikor kivonta a rendszerből az egyik DirectX API-t. Ettől még megtették. A Windows 10 és 11 OS-ben három DirectX API van, 9.L, 11 és 12. Ezeken fut minden, ami DirectX. A dolog úgy működik, hogy létrehoz egy erőforrást az alkalmazás, amelyet becsatol a Windows a kompatibilis layerbe. Emiatt van az, hogy az OpenGL on DirectX 12 esetében is simán OpenGL-nek írják a programok az API-t, de nem azon fut natívan, csak egy olyan erőforrást hoz létre, amit becsatol a Windows a kompatibilis layerbe.
Ugyanaz a problémája a Microsoftnak, mint az Apple-nek volt az OpenGL-lel. Meg amúgy az OpenCL-lel is. Annyira le se szarja a Khronos ezeket, hogy a gyártók nagyon szabadon értelmezik a lehetőségeket. És ez leginkább az AMD-re igaz, amely vállalat a szabványos implementációk mellé tökre nem szabványos alternatívákat is csinál. Lásd OpenCL 2 funkciók 1.2-ben, OpenGL binárist shadert engedő kiterjesztések, stb. Ez a Microsoft és kb. az összes OS fejlesztő oldalán elég nagy baj, mert ugyan az AMD arra hivatkozik, hogy fejlesztői igényeket fed le, de ezekkel közben saját magához láncol programokat. És kurvára sokszor csinálják ezt Embedded és HPC szinten. Ez pedig probléma a Microsoftnak, mert elvileg ugye az OS támogatja az OpenGL-t, egy másik gyártó is, aztán a bináris shaderrel szállított programok meg se nyikkan rajta, sőt sokszor az új AMD hardvereken sem. Ezzel a marhaságával tarolta le az AMD a casino gaming piacot, mert drágább átírni 400 ezer sort, mint kompatibilis hardvert venni legközelebb. De a megoldás az, ha az OpenGL specifikációját a Microsoft egységesíti. Nem lesznek többet ilyen bináris bezárások, specifikáció által tiltott ajtók kinyitva, lesz egy implementáció a DirectX 12-re, és ha arra dolgozik egy szoftverfejlesztő, akkor futni fog a program a DirectX 12-es implementációkon.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Fotók, videók mobillal
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Nők, nőügyek (18+)
- Call of Duty: Black Ops 6
- iPhone topik
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Opel topik
- További aktív témák...
- Palit RTX 2060 Super 8GB GDDR6 használt videókártya eladó garanciával!
- KÉSZLETRŐL! - Új - 180 Fokos GPU PCIe Tápcsatlakozó Adapterek - NVIDIA AMD INTEL - A Több Olcsóbb!
- nVidia Quadro RTX A4000 16Gb GDDR6 256bit
- JÉG Kisbironak!ASUS TUF GAMING RTX 4090
- Palit RTX 3060 Ti 8GB GDDR6 használt videókártya eladó garanciával!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest