Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #56744 üzenetére

    Arról igazán nem tehetek, hogy a bekötés implementációjában az NV nem annyira erős. Nekik mond, hogy írják újra a drivert.

    Ha megnézel egy Linux fórumot, akkor az NV-t okádják állandóan, hogy szar a Linux support, amit adnak. De az NV részéről ez érthető. Gaming szempontból 1%-os részesedésű OS-ről van szó, nyilván magasról leszarják. Még olyan kiírásokat sem nyertek, amilyeneket az AMD, ahova kell az erős Linux support, lásd Stadia vagy Steam Deck. Miért is erőltessék ezt a minimum szint fölött. Az AMD sem azért az 1%-ért csinálja, hanem a Stadiáért és a Steam Deckért, ahonnan jön a pénzük. Az NV-nek az AMD felé kúszó pénz töredéke jön Linuxból, logikus módon így állnak hozzá a support szintjén is. Minek költsenek annyi pénzt, amennyit az AMD, ha megközelítőleg sem jön vissza annyi ebből, amennyi az AMD-nek? Nem utálják ők a Linuxot, csak üzletileg nem éri meg jobban ráfeküdniük.

    Az FC3-5 esetében a DirectX 11 volt a probléma. Elég sok DirectX 11-es játék ezt produkálta, hiszen egy számol történt a parancsátadás. Nem volt párhuzamosítható ennek a működése. Erre jött a DirectX 12. És a Far Cry 6 már ezt támogatja. Ráadásul pont ugyanazt a parancskezelési és bekötési modellt kapta meg, amit az AC: Valhalla használ. Nézz meg nyugodtan egy AC: Valhalla tesztet, és láthatod, hogy miképpen működik alatta a DirectX 12. Például itt több GPU és CPU kombóval tesztelik: [link]

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák