Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Locutus #52110 üzenetére

    Tehát minden, amire nem elég a 10 GB VRAM, az AMD techdemó? Értelek. Mi van akkor, ha ennél sokkal egyszerűbb a helyzet? Mi van akkor, ha a fejlesztők egyszerűen úgy döntenek, hogy nem csökkentik a konzolra elkészített textúrák felbontását, hanem áthozzák ugyanazt a minőséget? Akkor az már automatikusan AMd techdemó?

    A DirectX 12 azért kellett, hogy skálázódjanak a játékok. A legacy API-k nem skálázódtak egy bizonyos számú rajzolási parancs fölé. Az explicit API-k skálázódnak.

    Az RDR2 alapvetően egy igencsak jó minőségű port. Persze megterhelő, de a belerakott minőség miatt, nem azért, mert rosszul van optimalizálva.

    #52111 KillerKollar : És rosszul járnak akik megveszik? Visszakapcsolnak ultra textúrából high-ra, és játszanak tovább. Ez nem egy harakirivel felérő kompromisszum.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák