Új hozzászólás Aktív témák

  • nkmedve

    őstag

    válasz Abu85 #5166 üzenetére

    Szerintem az egész mega/giga/virtuális textúra játékokban halva született ötlet, legalább is nem lehet bárhol alkalmazni.
    Először is a textúrák hatalmas mennyiségű adatot jelentenek, amit tárolni kell. Már csak a Rage stilusú csőshooter játékokhoz is több száz gigányi textúrát kéne tárolni ahhoz, hogy a minőség kielégitő legyen. Jó, most belezsúfolták 15 gigába, de látjuk is az eredményt. Ki fog több száz gigás, esetleg terás játékokat kiadni akár PC-re, akár konzolra? Ennyi kéne ahhoz, hogy a Rage normálisan nézzen ki, most pedig képzeljünk el mondjuk egy Elder Scrolls részt megatextúrákkal...
    A másik kérdés, hogy ki fogja ezeket a textúrákat előállitani minden egyes játékhoz? Azért az mégsem egy elhanyagolható mennyiségű munka.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák