Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #44979 üzenetére

    Attól függ, hogy mennyi ideig mérsz. Elég csak másolni, amit az AMD csinált. Nem nagy ördöngösség. A probléma vele, hogy ez nem lenne a valóság. Egyszerűen csak rámész arra, hogy a PCI Express 4 gyorsabb interfész, és keresel olyan pontot a játékban, ahol ez kijön, majd abszolút azon a ponton maradsz. De ez rendkívül mesterségesen teremtett helyzet ám. A valóságban ilyen nincs. Természetesen előfordul az, hogy egy játékban pár frame mondjuk limites lesz a PCI Express miatt, de továbblépsz, és vége a limitnek. Ha viszont leragadsz, akkor mesterségesen tartod fent a limitet. Innen már csak azt kell kitalálni, hogy meddig kell mérni, hogy ezt a limitet erősen láthatóvá tedd az eredményeken. Ha mondjuk mérsz egy valós körülményt, ahol van egy 3 perces jelenetsorod, és tényleg a játékot szimulálod, akkor kizárt, hogy ez látható legyen. Még a minimumon sem, mert eleve leszűrjük a legrosszabb 2%-ot.

    Amiről egyébként te írsz, az nem a PCI Express miatt van. Az AMD RDNA-ra még nem portolta a GCN összes memóriaoptimalizálását. Egyszerűen erre fél év nem elég. Nem is feltétlenül működnek ezek, illetve a DirectX 11-es driver sem kap valami nagy fókuszt.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák