Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz zseko #37774 üzenetére

    De itt hiába erősíted meg. Nálam például semmi gondja a DX12 módnak. Vaj sima az egész. Igaz nem maximális textúrákat használok, mert nem férek bele a 4 GB-os VRAM-omba a legnagyobbal, de amúgy oké. Érted, hogy mi a gond? Egymást hiába igazoljátok, hogy itt-ott gond van, ha senki sem jelenti nekik, hogy nektek így nem jó, mert például én nem jelentek semmit a DICE-nak, hiszen tökéletesen működik. Ne egymásra várjatok, illetve a szerencsére, hanem adjatok be egy ticketet az EA supportnak.

    (#37775) Looserke: Mert az NVIDIA annál a játéknál konkrétan kicserélt egy rakás kódot a driverből, ami bekötést tette hatékonyabbá, de csak egy programverzióval volt kompatibilis (ez amúgy nagyon nem ajánlott optimalizálási módszer az explicit API-khoz). Az akadások, már ha a grafikus alrendszer okozza, akkor jellemzően a memóriamenedzsmentből erednek, DX12-ben viszont a meghajtó egy nagy bináris pacát lát a memóriából. Sok 0-t és 1-est. Zéró esély van arra, hogy bármit is csináljon vele a grafikus meghajtó fejlesztője, mert abból a marha sok 0-ból és 1-esből még a memory layout sem tippelhető meg. Az egyik megoldás erre a HBCC aktiválása, mert az magát a problémát kerüli meg, de ez csak Vega esetében aktiválható. Ugyanakkor, ha nem a memóriamenedzsment okozza az akadást, akkor a HBCC aktiválása sem tud segíteni, mert máshol keletkezik a gond. Ezt egyébként valaki, akinek van hibája megnézheti Vega mellett. Ha a HBCC aktiválásától megjavul, akkor a memóriamenedzsment a probléma. Ha nem javul meg, akkor biztos máshol van a gond.

    A DX12 mellett is lehetne egy adott programverzióra olyan rutinokat írni, amelyekkel a már kint lévő játékok is gyorsulnának 10-20%-ot, csak minden patch-hez újra kell írni ezeket, ami annyira aránytalanul magas költség, hogy nem folyamodik egyetlen IHV sem ilyen fajta optimalizáláshoz. Az NV a Hitmanhez kipróbálta, de még egyszer valószínűleg nem mennek bele, hanem hagyják ott a teljesítményt, ahol eredetileg, a játék megjelenésekor volt.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák