- EAFC 24
- Battlefield 2042
- Küszöbön lehet végre a Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition megjelenése?
- Gran Turismo
- Napokon belül indul a testkamerás Bodycam című FPS korai kiadása PC-n
- Nintendo Switch
- Star Wars Jedi: Survivor - Egyre közelebbi a PS4 és Xbox One verziók érkezése?
- PlayStation 5
- Bestbuy játékok
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De itt hiába erősíted meg. Nálam például semmi gondja a DX12 módnak. Vaj sima az egész. Igaz nem maximális textúrákat használok, mert nem férek bele a 4 GB-os VRAM-omba a legnagyobbal, de amúgy oké. Érted, hogy mi a gond? Egymást hiába igazoljátok, hogy itt-ott gond van, ha senki sem jelenti nekik, hogy nektek így nem jó, mert például én nem jelentek semmit a DICE-nak, hiszen tökéletesen működik. Ne egymásra várjatok, illetve a szerencsére, hanem adjatok be egy ticketet az EA supportnak.
(#37775) Looserke: Mert az NVIDIA annál a játéknál konkrétan kicserélt egy rakás kódot a driverből, ami bekötést tette hatékonyabbá, de csak egy programverzióval volt kompatibilis (ez amúgy nagyon nem ajánlott optimalizálási módszer az explicit API-khoz). Az akadások, már ha a grafikus alrendszer okozza, akkor jellemzően a memóriamenedzsmentből erednek, DX12-ben viszont a meghajtó egy nagy bináris pacát lát a memóriából. Sok 0-t és 1-est. Zéró esély van arra, hogy bármit is csináljon vele a grafikus meghajtó fejlesztője, mert abból a marha sok 0-ból és 1-esből még a memory layout sem tippelhető meg. Az egyik megoldás erre a HBCC aktiválása, mert az magát a problémát kerüli meg, de ez csak Vega esetében aktiválható. Ugyanakkor, ha nem a memóriamenedzsment okozza az akadást, akkor a HBCC aktiválása sem tud segíteni, mert máshol keletkezik a gond. Ezt egyébként valaki, akinek van hibája megnézheti Vega mellett. Ha a HBCC aktiválásától megjavul, akkor a memóriamenedzsment a probléma. Ha nem javul meg, akkor biztos máshol van a gond.
A DX12 mellett is lehetne egy adott programverzióra olyan rutinokat írni, amelyekkel a már kint lévő játékok is gyorsulnának 10-20%-ot, csak minden patch-hez újra kell írni ezeket, ami annyira aránytalanul magas költség, hogy nem folyamodik egyetlen IHV sem ilyen fajta optimalizáláshoz. Az NV a Hitmanhez kipróbálta, de még egyszer valószínűleg nem mennek bele, hanem hagyják ott a teljesítményt, ahol eredetileg, a játék megjelenésekor volt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Autós topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Napelem
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Vezetékes FÜLhallgatók
- BestBuy topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...