Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Crytek #31953 üzenetére

    Akkor bekajáltam az NV marketingbullshitjét. Az ő előadásukon volt erről szó. Van ez így. Elnézést. :))

    (#31954) gbors: Ezektől nem kell rettegni. Az a lényeg, hogy amikor a Pascalt tervezték, akkor még nem számított ez a kérdés. Simán jó volt az akkori megoldás, mert igazából már a shader nyelv egy rendkívül szar dispatch-re kényszerít, így eléggé el lehet lenni a statikus allokációjú hardverrel. Kivéve akkor, ha valami böszme regiszter/LDS-igényé shadert futtatsz. Ezt a konzolon tök jól lehet kezelni, de PC-n annyira eltérők a hardverek, hogy majd itt részben hardveres hátterű megoldás kell, amellett persze, hogy jönnek a jobb shader nyelvek. A Vega és a Volta már efelé lépdel. A Pascal és a Polaris beleütköznek majd a limitjeikbe, de ez nem gond. Sose voltak úgy tervezve, hogy a 2018-as igényeket is ki kell bírniuk.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák