-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Crytek #31953 üzenetére
Akkor bekajáltam az NV marketingbullshitjét. Az ő előadásukon volt erről szó. Van ez így. Elnézést.
(#31954) gbors: Ezektől nem kell rettegni. Az a lényeg, hogy amikor a Pascalt tervezték, akkor még nem számított ez a kérdés. Simán jó volt az akkori megoldás, mert igazából már a shader nyelv egy rendkívül szar dispatch-re kényszerít, így eléggé el lehet lenni a statikus allokációjú hardverrel. Kivéve akkor, ha valami böszme regiszter/LDS-igényé shadert futtatsz. Ezt a konzolon tök jól lehet kezelni, de PC-n annyira eltérők a hardverek, hogy majd itt részben hardveres hátterű megoldás kell, amellett persze, hogy jönnek a jobb shader nyelvek. A Vega és a Volta már efelé lépdel. A Pascal és a Polaris beleütköznek majd a limitjeikbe, de ez nem gond. Sose voltak úgy tervezve, hogy a 2018-as igényeket is ki kell bírniuk.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.