Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz lezso6 #24967 üzenetére

    A PresentMon önmagában nem rossz, hiszen a presentek közötti időt méri, ami addig jó, amíg minden present a grafikai parancslistából van meghívva. De ha nem, mint a Doom esetében is, akkor a CPU fps jelentősen eltér a GPU fps-től, amit már a PresentMon sajnos nem lát.
    Általánosan az a szabály, hogy ha van a játékban beépített mérő, akkor low-level API-val azt kell használni, mert az GPU fps-t jelez vissza, ami ezeknél a multi-engine API-knál kritikus. Mérés szempontjából ez a low-level irány nagyon nagy szopás. Mindent el kell felejteni, ami a DX11-ben bevált.
    De egyébként a PresentMon is fejlődik majd, csak ma még nem alkalmas mindenre, konkrétan Doomot és Deus Exet mérni nem jó. Aztán ki tudja, hogy mikor jön az új verzió, amivel meg jó lesz.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák