Új hozzászólás Aktív témák

  • Habugi

    addikt

    válasz -Solt- #20810 üzenetére

    Iszonyatosan magas az egyszál-erő igénye és nem használ 4nél több magot! :N
    Ezért skálázódik nagyon durván CPU OC-ra.., nem tudom mióta játszol vele de cirka 800-1K órám van benne, hidd el amit mondok.. ;)
    Ráadásul ennek 3/4 része FX-el került a játékba, szerinted..?
    Akarsz róla beszélni hogyan futott? Egy szálon valamivel kevesebb mint a felét tudta a mostani 4.7-es 6600K-nak.., de csiki-csukiztam annyit a beállításokkal hogy egész élhetőre be lehetett lőni.

    Procinak erős OC és vagy 1080p & ~150% Sampling vagy VSR/DSR és 1440p, próbáld ki!

    Az emelt Sampling és/vagy 1440p okán boostolni fog már a 980Ti és röhej de több lesz az FPS-ed, CPU igényesebb/"limitesebb" emelt magasabb látótávok mellett is.
    Azzal is lehet még fokozni a történetet, hogy cfg-ben szépen átírod a default ~60as FOV-ot 85-90 körülire.

    Teljesen mindegy hova emeled a belső graf beállításokat, nem a VGA fogy el, hanem atom durva CPU limit van alapon és még a legerősebb procik mellett is 50% körül kotlanak a VGA-k.
    Amint a fenti módszerek valamelyikével többlet munkát adsz a GPU-nak, nagyon faxa összehangot lehet teremteni. A CPU limit nem szűnik meg természetesen, csak a hatásai fognak eltűnni/nagyban redukálódni..

    Egyébként igen, ha létezik olyan játék a piacon ami ordít a DX12 után, akkor az ez! :K

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

Új hozzászólás Aktív témák