Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Drizzt #15800 üzenetére

    Azt már tudja a Tonga is. De nyilván benne lesz a Fijiben is.

    (#15801) Menthirist: Dehogynem lehet tudni. A context priority rendkívül sérülékeny, mert a hosszú rajzolásokat nem tudja hatékonyan lekezelni. Nem véletlenül jegyezte meg az NV a GDC-n, hogy később ők is áttérnek majd a finomszemcsés preempcióra, amit a Tonga és az összes GCN3 GPU használ. Emellett majd kell a stateless compute is, mert a timewarpra leginkább akkor érdemes időt szánni, amikor vertex feldolgozás és tesszellálás van, mert az a feldolgozás eleje, de mivel a compute több architektúránál is jellemzően a pixel state-hez van kötve, így vertex shader és tesszellálás mellett a timewarp nem futhat.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák