Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz ACE- #66306 üzenetére

    Akkor rövidre zárnám a konkrét tapasztalatok alapján.

    - Ha nem kapod meg az AliExpress-en megvásárolt dolgot és az adott nyomkövetésnél az látható hogy kézbesítve az AliExpress csak akkor fogadja el a nem érkezett meg dispute okot, ha mellékeled a szállító igazolást hogy nem neked lett kézbesítve.
    - Ha más csomagjának a nyomkövetési számát kaptad meg és azt kézbesítik máshol, az AliExpress csak akkor fogadja el a nem érkezett meg dispute okot, ha mellékeled a szállító igazolást hogy nem neked lett kézbesítve.
    - Ha elveszne a csomag az AliExpress csak akkor fogadja el a nem érkezett meg, elveszett a csomag, rossz cím dispute okot, ha mellékeled a szállító igazolást hogy nem került hozzájuk, nem kapták meg kézbesítésre vagy elveszett a csomag.

    Ezen felül az eladók a nyomkövetési bejegyzésekel bizonygatják hogy azt te kaptad meg és ezért is szükséges némi igazolást bizonyítéknak benyújtani.

    Teljesen lényegtelen hogy te más oldalról közelíted meg, hogy nem neked kell igazolni az AliExpress felé, de ők nem igazolnak feléd semmit, hanem döntenek az alapján amit látnak, hogy kézbesítve és akkor nem fogsz visszakapni egy fillért sem. A pénz náluk van, ők adják vagy nem adják vissza, nincs igazolási teher náluk.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák