Új hozzászólás Aktív témák

  • gebro

    aktív tag

    válasz gebro #57783 üzenetére

    Fejlemény van dispute ügyben, így megint segítségre szorulnék.
    Innen #57780 indult a gondom.

    Az Ali, ha jól értem valamilyen bizonyítékot vár tőlem, hogy nem én küldtem vissza a csomagot, vagy nem kaptam értesítést a vámkezelésről. Mit tudok ilyenkor tenni? Milyen bizonyítékot várnak el tőlem? Csatoltam nekik képernyőképet is hogy már Kínában van a csomag.

    Ezt küldték:
    According to the logistics information, the platform found that the package was returned at the customs clearance. In order to solve this problem, the platform required the buyer to provide relevant certification within the response period to prove that the package was returned for non-buyers. If the buyer can provide a valid certificate within the time limit, a full refund will be made according to the platform regulations. If the buyer does not respond or the proof provided is invalid, it will be handled as the buyer’s responsibility. Thank you for your understanding and cooperation.

    Response time: 5 days

    Please provide evidence as requested. Please kindly note that if no response or no valid evidence provided before the deadline, AliExpress would release full payment to the seller or refund the money as per seller's suggestion and close the dispute.
    Note: You can resolve the issue by clicking 'Add a New Proposal', 'Accept' (to accept the seller or AliExpress' proposal), 'Upload Evidence' or 'Edit' (to modify comments on the proposal).

    Your understanding and cooperation will be appreciated.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák