-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
#54625216
törölt tag
Valószínűleg azért elég az usb2 a követéshez, mert kicsi a helyed. Az usb2-n tömörítve megy át a videojel a kamerákból, ami a zajon felül tömörítési hibákat is rak a kontroll pontokra. Ha nem kell nagy teret követni, akkor ezzel együtt is elég az adat a pontos követéshez. Minél nagyobb területet kell belátniuk a kameráknak, annál kisebb a kontrollpontok mérete a kameraképen és minél kisebb a pont, annál kritikusabb a zaj és a tömörítés az adott pont követésénél.
A szoftvereknél esetleg nézz rá a monitorra, hogy megkapta-e a fókuszt a program. Azaz a játék ablakának kell felül lennie és bele is kell clickelni az ablakba. Ha így sem indul el, akkor egyedi problémáról lehet szó, körül kell nézni a neten, hogy másoknál is előfordul-e. Nálam még egyetlen program sem problémázott az indulással, leszámítva a fókuszt.
A godrays tud zavaró lenni, de idővel megszokható. Érdemes a lencséket rendesen pucolni, mert már minimális zsiradék (pl. ami a hajadról kerül a lencsére, amikor felveszed a hmd-t) is képes felerősíteni a hatását.
Azt is meg kell szokni, hogy többet kell a fejedet mozgatni, mint normálisan, mert a lencsék csak egy adott tartományban élesek és hiába látsz rá egy dologra a szemed sarkából, ha nem fordítod rá a fejed, akkor a lencse széleinél erősebb torzítás, kromatikus abberáció és erősebb godrays is rákerül a látványra.
Gyakorlatilag ugyanaz a szoktatás kell, mint amikor valaki először kap szemüveget és meg kell tanulnia, hogy hol vannak a szemüveg határai.
Új hozzászólás Aktív témák
- Teszt HTC Vive – álomból valóság
- Videoteszt Vélemény: lufi vagy tényleg nagy durranás a virtuális valóság?
- Blogbejegyzés Fürdőruhás lányok a virtuális valóságban