-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
#54625216
törölt tag
válasz Menthirist #7649 üzenetére
A szenzorok és a hmd hosszabbításához léteznek 5m-nél hosszabb kábelek is, ami ezen a listán van, annak a hosszabb verziója is jó eséllyel működik.
Kisebb kábelekből nem érdemes legózni, mert nagyobb az esély a hibára, adatvesztésre, stb.
Ha a HMD hosszabbításánál biztosra akarsz menni, akkor beszerzel egy vive-hoz való breakout boxot és a hozzá való tápot, és beiktatod a hosszabbító kábelek és a hmd saját zsinórjai közé (ez esetben a hmd hosszabbításához papa-papa kábeleket kell használni). Ennek az is az előnye, hogy így a boxot fixen oda rakod a szobában, ahova akarod így az eredeti 4.5m-es hmd kábel biztosan elér mindenhova és nem kell játék közben egy 10m-es kábelköteget rángatnod.Amúgy ha csak az alap felállást (asztal szélein a két szenzor) akarod 360 roomscale-re váltani és elég a kb. 2mx2m játéktér, akkor 1 db. 5m-es usb hosszabbító kábel elég. Az egyik szenzort a gép közelébe kb. fejmagasság fölé 30-40cm-re szereled, a másikat pedig átellenbe (a játéktér átlójában) nagyjából 4-5m méter távolságba. A két szenzor ilyen felállásban kényelmesen leköveti a játékteret.
Ha ennél nagyobb játéktér kell, akkor nem csak a hosszabbítást kell megoldani, hanem egy harmadik szenzor is kell 3x3m-ig és még egy a 4x4m-hez (+ ezek hosszabbítása).[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz #54625216 #7652 üzenetére
Köszi... Amennyire videókban néztem, igazából amíg vannak jelerősítők, addig nincs különösebb gond, sok helyen usb esetén is a monoprice usb 3-as aktív kábelét ajánlották, ott pedig azt írták hogy két ötös mellé még simán lehet dugni egy 3 métereset is, hogy legyen 13 méternyi kábele az embernek. Értem hogy a toldás a hibalehetőséget növeli, ugyanakkor igen meg tudja dobni az árát a kábelnek.
Amiben jelenleg gondolkodok:
Headset hosszabbítás:
1db 4k hdmi 2.0 repeater (ezek általában 25-35 méterig bírják elnyomni a jelet)
1db 5-7,5 méteres hdmi 2.0 kábel (apa-apa)
1db 5-7.5m aktív usb3 kábelKamera hosszabbítás:
2x1 vagy 2x2 db ~5m-es vagy 2 db 10 méteres aktív usb3 kábel.Ezzel igazából megkapnám azt a szabadságot, hogy a szobában akárhova tehetem mind a kamerát, mind pedig a játékost. Az elhelyezést pedig kb ismerem, már csak a szoba adottságainak megfelelően kellene kisakkozni. A húzható kábelköteg miatt nem aggódok, azt mindig el lehet rejteni valahova, ha több lenne mint nagyon szükséges. Két kábelt tippre még össze lehet toldani nagyobb gond nélkül, ahogy olvastam, mások is csinálták, max kellett egy repeater. Szóval értelemszerűen épeszű áron belül inkább vennék 1x 10 méterest mint 2x 5 méterest, de ha előbbi 3x annyiba kerül mint az utóbbi, akkor az már más helyzet.
A link box jó lenne, csak egyrészt hol kapni hol nem (a htc oldaláról Mo-ra nem postáznak), hol pedig irreálisan drága (amazon.co.uk 75 font), illetve nem biztos, de leginkább úgy néz ki hogy usb2-őt tud hosszabbítani.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Joshi
titán
válasz barcalaci84 #7647 üzenetére
Köszi sikerült. A NoLimits 2 Demot próbáltam de nagyon durva, ha fixen egy pontba néztem akkor nem szédültem. Szokni kell az biztos. Mindjárt kipróbálom az Assettót. Amúgy el kell indítani a Steam VR-t?
-
zerokuler
csendes tag
Sziasztok!
Nem tudom jó helyen járok-e?
Van egy Huawei P9-em és valamiért ha elindítok egy VR szemüveghez írt AP-t (többel is próbáltam) akkor az osztott képernyőn a kép fut körbe kőrbe.
Azt gondoltam a giroszkóp hülyült meg de más AP-ok jól kezelik.
Csatolt videóban látjátok miről van szó.Frissítettem az android rendszert 7.0-ra akkor sem jó. Visszatértem 6.0 akkor sem jó. Hard reset semmi.
Ötlete valakinek?[ Szerkesztve ]
-
Shodan
addikt
válasz #48967168 #7656 üzenetére
Nem sok, de talán egy kicsit segít. Ezzel rátudod tenni gombra a restart , start , exitet. [link] Így nem kell a az egérrel matatni. Én is csak pár napja találtam.
Én csak most kezdek belejönni. Kárpotlás a dirt4-ért
www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz zerokuler #7658 üzenetére
A videóban mintha nem akarna elfordulni a kép de lehet csak a felvétel miatt fura. Nézd már meg, hogy a kijelző automatikus elforgatása opció be van-e kapcsolva. Ezen kívül még gyroszkóp kalibráló progikkal érdemes próbálkozni. Nincs más ötletem, ilyet még nem láttam.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Joshi
titán
Kipróbáltam az Assetto Corsat. Még mindig ámulok-bámulok, még annak ellenére is hogy semmit nem finomhangoltam csak mentem vele. A hullámvasúton szédültem, de az Assetto úgy néz ki jó lesz, pedig Porsche 911 GT3-al is toltam 1,5 órát igaz hogy BMW E30 M3-al kezdtem. Na jó abban volt azért állítás is, de egy óra meg volt.
A szúnyogháló effektust hogy lehet csökkenteni? Eddig talán az zavar a legjobban.
Ja és lehet külön kapni DK2-höz szivacsot? Vagy a cseréje csak otthoni barkáccsal megoldható?
-
Raymond
félisten
Szunyoghalo effektus DK2-n nemigen lehet CV1 upgrade nelkul orvosolni, de azert egy kis supersampling-ot megprobalhatsz, talan javit valamit a minosegen: [link] Grafikus beallitasoknal nalam 1070-el ez van: [link] A kartyad hasonlo teljesitmenyu, ez talan jo irany lehet a beallitasoknal.
Szerk: azert ha tudsz elni a szunyoghaloval akkor a cucc meg mindig "tremendous value" volt 160EUR-ert, nagy a szakadek 160-as DK2 es az akcios 450-es CV1 ara kozott
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Joshi
titán
válasz kiskuplung #7662 üzenetére
Az a gond, hogy a CV1-hez már VGA-t is vennem kéne, nem akarok most sok pénzt költeni ilyesmire.
Az Assetto az valami durva, a nézetgombbal még a kerekeket is meg tudtam nézni, alá akartam hajolni a kerékívnél és lekoccoltam a kormányt. Annyira komoly hogy na. Az íveket még szoknom kell, de szinte biztos hogy állítanom kell mindenen.
-
-
Joshi
titán
válasz kiskuplung #7665 üzenetére
Nem lett volna gond a CV1 se, de pont a nyáron újítottam a házimozi cuccaimon egy Oppo 203-al, most annak örülök amim van. A DK2-t 45k-ért vettem postával együtt, ha esetleg tönkremenne vagy megunom (utobbi kizárt ), akkor se bukok sokat.
-
proci985
MODERÁTOR
ugye?
nem feltetlenul kell hallgatni az egy szem emberre akinek nem tetszik.
szunyoghalo egy ideig zavaro, aztan megszokja az ember.
egyebkent tenyleg hatalmas elmeny, mondom ugy, hogy en eyefinityrol valtottam* ami szinten legalabbis egyes akademikusok szerint magas immerzioju rendszer.
*pontosabban a harom kijelzo marad, csak inkabb melora.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-Solt-
veterán
válasz kiskuplung #7662 üzenetére
Ez ült!
@Joshi: Örülök, hogy tetszik!
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
kiskuplung
őstag
Megjelent a Don't knock twice teljes verziója Steam-en és Oculus Storeban is!
A Steames verzió viszont nem ajánlott Rift tulajoknak, ugyanis összeomlik indításkor. Én is refundoltam emiatt, és inkább megvettem Storeban.
Egyelőre a demoban lévő szobát próbáltam ki, de már az első kopogásoktól a frász tört ki, úgyhogy ez a haverokkal való játék lesz, sok scarejumpos videóval
Az értékelésekben lehúzzák, mert állítólag a demo verzióban volt free locomotion, itt viszont csak teleport van. Mondjuk engem ez nem zavar.
Amúgy a játék lehetne szebb is, különösen a feliratok randák, és a főmenü sincs igazán VR-ra szabva, meg néhol a bevilágítás minősége is olyan mintha 16 bites színmélységben renderelne. De a hangok, és a hangulat nagyon ott van. -
Raymond
félisten
válasz kiskuplung #7669 üzenetére
"néhol a bevilágítás minősége is olyan mintha 16 bites színmélységben renderelne."
Unity-s a jatek? Mert ez klasszikus Unity problema Baked GI eseten foleg sotet (keves fenyforrassal megvilagitott) kornyezetben.
Szerk: az, latom ott van a "Made with Unity" listaban.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Joshi
titán
Megejtettem az ajánlott beállításokat Assetto Corsaban. A szúnyogháló effekt kicsit jobb lett 1,5-ös PIXEL_PER_DISPLAY-el, de ahogy írtátok ez csak mérsékli az effektet. Aztán a többi beállítást is eszközöltem de valahogy van némi furcsaság. Nálam olyan, mintha fix 75fps lenne, tök mind1 hogy 2x-es vagy 4x-es MSAA van beállítva. Ez mitől lehet? Természetesen az AC-ben lévő Render Stat alapján. Mintha azt olvastam volna, hogy a 90fps-nek egy 4790k@4,6Ghz + 980Ti@1400/1950-el meg kellene lennie.
-
Raymond
félisten
Igen, peldaul a 4xMSAA azert jobb es az ott talalhato tobbit (World, Shadows, stb.) is ki lehet tolni. A Postprocess-nek en nem latom ertelmet (VR-ben ugyis kikapcsolnad majdnem mindet mert csak ront a helyzeten), es a Reflections-rol is hasonlo a velemenyem mert azt meg nem bamulom (vagy latom a cockpit-bol) es nagyon lehuzza az FPS-t. Kiprobalhatsz meg 2.0 PPDP-t is, de meg az Oculus is azt irja 1.5 felett inkabb placebo a hatas es van hogy romlik is a minoseg attol fuggoen hogy kezeli a motor a MIP map-okat.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
-
proci985
MODERÁTOR
megkeveredtem, ugyanaz a technologia NVidian DSR neven fut. nehezebb mint az AA de sokkal jobb kepminoseget eredmenyez, foleg rifttel.
AAt viszont nyugodtan ki lehet mellette loni, de mivel sokkal magasabb pixelszamon szamol a GPU, ezert elegge megterhelo.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Raymond
félisten
válasz proci985 #7678 üzenetére
A DSR es VSR-nak VR alatt nincs jelentosege. A PPDP beallitas (egyenesen a jatekban vagy az Oculus Debug Tool-making) ugyanezt teszi durvan fogalmazva - nagyobb felbontasban renderelodik a kep ami aztan le van skalazva a display felbontasara megjelenites elott - supersampling.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
veterán
-
Raymond
félisten
válasz proci985 #7682 üzenetére
Igen, a monitor beallitasoknak nincs koze ahhoz ami a Rift-re megy, oda kulon beallitasok vannak. As Oculus Debug Tool, az Oculus Tray Tool vagy egyenesen a jatekban beallithato Pixels per Display Pixel ertek adja meg a supersampling-ot.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
koanla
aktív tag
válasz Menthirist #7683 üzenetére
Húha, ezt nem is tudtam. És a 75Hz-ről mennyire skáláz le? Ez is felez?
És még: ha alkalmazásfüggő a dolog, akkor lehet-e, hogy azért nem tudtam, mert szinte kizárólag csak iR-re használom és csak elvétve AC és Dirt Rally? -
veterán
Nem tudom mire skáláz le, de a fejmozgásod stabil és folyamatos marad még akkor is, ha a játék már rég nem tudja a 75 fps-t tartani. Elite Dangerous-ban konkrétan már szinte akadtak a hajók, amikor a fejkövetés még tökéletesen működött.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
GFerr56
aktív tag
Hay!
Totál kezdő vagyok, most hozta úgy a sors, hogy környezetemet kímélendő kénytelen vagyok ebben (is ) gondolkozni. Adott egy Sony XPeria SP (egyelőre-ideje lenne már cserélni...nincs semmi baja, de már 4 éves), egy PC amely VR Ready, és egy ház (EVGA DG-87) amely a front részén tartalmazza állítólag a szükséges aljzatokat (talán Type-C, USB 3 ?, azt sem tudom, hogy eszik-e vagy isszák ezt az egészet...). Szóval alap dolgokra kellene, filmnézés elsősorban. A 3D nem feltétel (nincs is számomra semmi értelme, gyermekkorom óta az egyik szemem tompa látó, igazán szerintem nem is látok rendesen térben)...illetve nem tudom, hogy mit nem tudok, ha egyszer nem tudom. . Szóval tanácsot szeretnék kérni, hogy mik kellenének pontosan a "rendszer"-hez, merre induljon el az ember.
Előre is köszönet!Üdv
.Minden eshetőségre gondoltam...hmmm, lehet, hogy én vagyok a gyilkos? - Frank Drebin...........és a farkam benne volt a Guinness Rekordok Könyvében....ki is tiltottak a könyvtárból....
-
Joshi
titán
Tegnap kérdeztem, de mindenki elsiklott a kérdésem felett. Lehet külön szivacsot kapni a DK2-höz? Nem lenne gond ha maszek megoldás.
-
#54625216
törölt tag
válasz GFerr56 #7688 üzenetére
Filmnézésre nem ajánlom egyik VR szemüveget sem, mert maga a szemüveg viselése fog lefárasztani és a screendoor miatt zavarni fog az alacsony felbontás. Sokkal jobban jársz egy 27"+ minőségi monitorral.
Ami a VR-t illeti, a legjobb ha üzletben, ismerősnél, stb. kipróbálsz egy VR szemüveget. Ez klasszikusan olyan műfaj, amit meg kell tapasztalni, hogy el tudd dönteni, hogy érdekel-e. -
fulton
addikt
Srácok, hogy kell elindítani ezt az Euro truck simulátor 2 játékot oculus alatt?...
nekem nem sikerül hiába küszködök vele. -
fulton
addikt
Hát srácok nekem szerintem keményen CPU limitem van 1080 Ti mellett. mivel pl a Dirt Rally ... fixen megy 60 FPS el 1.2 PPD mellett és a GPU csak 70-80% van kihasználva.
-
fulton
addikt
válasz Raymond #7696 üzenetére
hát érdekes ez a VR minden esetre, én pl Az Euro Truck nagyon jó VR-ban. De hiába veszem le pl LOW ra, 400% scarle és 1.5 PPD mellett, akkor sem változik az FPS-eim száma, ha ultrára húzom akkor is ugyan annyi...lényegében csak 200% scarlét bír 45 FPS el. 1.5 PPD mellett... de ha low ha Ultra a grafkó akkor is ennyi. Ez miért van?
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Teszt HTC Vive – álomból valóság
- Videoteszt Vélemény: lufi vagy tényleg nagy durranás a virtuális valóság?
- Blogbejegyzés Fürdőruhás lányok a virtuális valóságban
- Videós, mozgóképes topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Projektor topic
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- World of Tanks - MMO
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- RAM topik
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- PlayStation 3
- További aktív témák...
- HP PROBOOK 450 G9 (6A150EA) - ÚJ - 15,6" FullHD IPS üzleti notebook - i3-1215U, W11pro
- fehér RTX3060Ti Gamer PC Intel i5-11400F, Zotac Gaming RTX3060Ti 8GB, 16GB Corsair RAM, vízhűtés!
- PlayStation 5 825GB - 1 év garancia, vállalkozástól!
- LG UltraWide UltraGear 34GN850-B Monitor
- Asus RTX Dual ventilátor 95mm