- World of Warships
- Horizon Forbidden West
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Elden Ring
- Contra: Operation Galuga teszt
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Feltámad a Hellgate sorozat
- Dragon's Dogma 2
- PlayStation 5
- The Planet Crafter - Megjelenési dátumot kapott a teljes változat
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Nah megjöttek a kábelek és a két widmovr-es huzat.
A huzat rosszabb minőség mint vártam, persze nem tudom pontosan mit is vártam, de talán azt hogy jobban fedje a szivacsot. Persze a semminél jobb, de azért lehet hogy a redditen ismételgetett vélemények ellenére a vr cover lett volna a jobb választás. Na majd talán olyat is behúzok. Ebből vettem kettőt, hogy legyen csere huzat.
A kábelek közül két 10 méteres erősítős USB3, egy 5 méteres erősítős USB3, egy 4.6 méteres HDMI 2.0 kábel és egy HDMI anya-anya adapter jött meg (ezeket mind egy youtube videóban ajánlották)
A hdmi kábel baromi vastag, minőségi darab, de gyorskötözővel összeépítve az 5 méteres usb3-as kábellel elég masszív kábelköteget kaptam. Mindenesetre az adapterrel gond nélkül össze tudtam kötni a rifttel, és hibátlanul megy. Így most a riften egy közel 9 méteres kábel van, azzal gyakorlatilag a szoba bármelyik részére eljutok.
A két 10 méteres USB3 kábellel már kissé kevesebb sikerem volt. Tudni kell, hogy közvetlenül a gépre kötve mindkét kamerát, mindkettőnél hibátlan usb 3.0-s kapcsolatot kaptam (tehát az usb kontroller az alaplapon bírta). Az első kamerát a 10 méteres kábelre kötve, nem is volt gond, ugyanúgy teljes usb3 sebességet mért. A második kamerát a második kábelre kötve viszont usb2-es tempót mért. Kicsit igazgattam a kábelt, erre folyamatosan hibákat írt, hogy gyenge vétel, stb. Ráadásul nem csak annál a kameránál, hanem a másiknál is elkezdte. Variálgattam, cserélgettem, de nem akart jó lenni, állandóan hibákat kaptam. Aztán sikerült úgy helyezgetni és variálgatni, hogy kapjak mindkettőn stabil usb2-es jelet. Mindegy, úgy kipróbáltam, nem volt különösebb gond játék közben. Aztán kissé játszottam még a szenzorok elhelyezésén, fordítottam a helyzeten, és az egyik kamerát közvetlen a gépre kötöttem, a másik az egyik 10 méteres kábelen volt, és a gép felé fordulva voltam a szobában, nem pedig elfele tőle (a 9 méteres rift kábellel nem volt akadálya). Ekkor mindkét kamerán megkaptam az usb3-as sávszélt. Szóval azért érzékeny, de mindenesetre majd hétvégén kisakkozok még pár elhelyezést, hogy melyik lenne a legjobb. Lényeg hogy ezekkel a kábelekkel jócskán megnőtt a lehetőségeim száma
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
MlbMatic
tag
válasz #54625216 #7928 üzenetére
Nekem nem volt stabil 2 senzorral, sokszor volt ugralas lovoldozos jatekban, a 3. tol tokeletes lett, de a 360 ban meg nem, 4 senzorral teljes kor van, sehol nincs doccenes, se lenn se fenn, es 4x4 es a jatekterem,
annyira megszoktam a nagy teret, hogy tegnap bevetodtem jatek kozben az ulogarnituraba szep eset volt ,,,
a riftet 1,8 al kellett csak hosszabitanom, passzivval tokeletes
a ket elso vevot 2-2 meteres szinten passziv fém toldo van ,
a hatso ketton 10-10 meteres aktiv, kulon tappal a vegenilletve 2 vevo pce 3.1 USB be dugva (https://ipon.hu/webshop/product/asus_usb_3.1_type_a_card/997159)
2 vevo alaplapi usb 3.0 de kulon dedikalt chippre
fejegyseg usb 3.1 beigy hiba nelkuli minden,,, de sokat kuzdottem a kábelekkel meg a portokkal,
passziv
https://ipon.hu/webshop/product/delock_usb_3.0_micro_b_usb_3.0_atalakito_fekete_piros_2m_82761/351918
illetve
gembird (kék) usb 3.0 apa/anya 1,8m
HDMI gembird 2.0 fekete 1,8maktiv usb 3.0
https://www.alza.hu/premiumcord-usb-3-0-10-m-es-hosszabbito-kabel?dq=3041618&kampan=argep_hu_prodej_usb-kabelek_fu100a2f&utm_source=argep_hu&utm_medium=product&utm_campaign=argep_hu_prodej_usb-kabelek_fu100a2f
[ Szerkesztve ]
(\ /) (O.o) (>< ) /_|_\
-
MlbMatic
tag
válasz paljoci1 #7898 üzenetére
Nekem volt bajom az i5 7400 as procival, rendszeresen befulladt,,,foleg ha valami ranyult a netre jatek kozben plusszban,,, akkor mindig megakadt a kep,,, igy csereltem i7 7700K ra,, ezzel megszunt minden ilyen gebaszom,
de nekem 4 trackerem van, valoszinu az beterhel rendesen a procinak,,(\ /) (O.o) (>< ) /_|_\
-
#54625216
törölt tag
Az Elite Dangerous megy DK2-vel (ha jól tudom) és nem kell hozzá touch. Xbox kontrollerrel és hotassal és működi.
A scifi-röpködős szimulátorokból jelenleg ez a legkomplexebb játék. Demózásra annyira nem ajánlanám, mert végig kell csinálni néhány tutorialt, mire ráérzel az irányításra, de akit érdekel a dolog, az már az első 2 tutorialt is tudja élvezi. -
MlbMatic
tag
válasz #54625216 #7956 üzenetére
játékterem akkor is nagy volt, de 1x1 méternél nagyobb helynél mar keves az bizti,,,
viszont ugy egyébként is épphogy elegseges,,
vicc is hogy nem kettot kapsz a touchoz,,,,,, szerintem,,,igazan jora kettovel max ulo-jatekot tudsz hasznalni,, ha nem turod a hibát,,, ))
amiket mellekeltem, azokat hasznalom, gond nelkul,
de persze sokat szamit az usb chipp is,,,pl a vr fejegyseg erezhetoen jobban erzi magat usb 3.1 ben,,, talan mert boven tobbet tud mint ami kell, igy nem fullad be,,,,,
pedig nem 25 ezer forintos alaplapom van,,,,,,szoval azert van meg min fejlodnie az oculusnak,,,
pl a kenyelem az siralmas, parasodnak a lencsek ugri-bugri jateknal,,,, valami kis cooler elfert volna benne
iszonyat erzekeny a pozícióra,,,,,, kicsit arrébb rakod a fejeden s maris lottek az amúgy sem tokeletes kepelessegnek[ Szerkesztve ]
(\ /) (O.o) (>< ) /_|_\
-
Raymond
félisten
válasz MlbMatic #7958 üzenetére
"pl a vr fejegyseg erezhetoen jobban erzi magat usb 3.1 ben,,, talan mert boven tobbet tud mint ami kell, igy nem fullad be"
A legkevesebb adatkapacitas kell a HMD-nek, egy USB2.0 talan egynegyede/egyharmada. A legtobbet a kamerak hasznalnak USB3.0+ csatlakozasnal.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
#54625216
törölt tag
válasz MlbMatic #7958 üzenetére
Nálam 1.5x1.5m-en két szenzorral semmi baja a trackingnek. Hibatűrés alatt nem igazán értem mire gondolsz, mert sem a kontrollerekkel, sem a hmd-vel nem érzek bizonytalanságot a követésben, azaz nem "remeg" a kontroller vagy produkál furcsa ugrásokat, pont ott van a térben, ahol lennie kell.
Igaz, hogy ehhez pár órán át vacakolni kellett a szenzorokkal, pl. fejmagasság fölé rakni kb. 30-40 centivel és centiméter pontosan beállítani őket egymással szembe.A kényelem résszel egyetértek: nagy hülyeség az élességállítást a szíjak húzogatására hagyni, vagy hogy nincs függőleges lencseállítás és cserélhető, dioptriás lencse. Szvsz ha az oculus új hmd-n agyal, akkor elsőként ezeken kellene javítani és csak utána foglalkozni a felbontással, retinakövetéssel, stb.
-
Raymond
félisten
válasz #54625216 #7960 üzenetére
"Szvsz ha az oculus új hmd-n agyal, akkor elsőként ezeken kellene javítani és csak utána foglalkozni a felbontással, retinakövetéssel, stb."
Ehhez egy mas dolog. Ahogy elnezem az osszes 2017 csucs telefon 2880x1440 felbontasu kepernyot hasznal es az MS cuccok is mind szemenkent 1440x1440 igy ez a gep/szerszam kombo a mainstream a gyarakban. Sajnos a hirek szerint az MS cuccoknal hiaba a nagyobb felbontas, a lencsek miatt elhasalnak, de egy Rift/Vive lencsevel azert szerintem sokat javulna az SDE ha a lehetseges 33%-al magasabb felbontasu display lenne hasznalva (1080x1200 -> 1440x1600). Legalabb annyi biztos hogy ez a minimum a talan 2018 ev vege fele megjeleno CV2-nel, de azert jobb lenne valami nagyobb elorelepes
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
kiskuplung
őstag
Ingyenes az OnWard 3 napig : [link]
És most már támogat Street View-t a Google Earth VR!
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz kiskuplung #7964 üzenetére
köszi
-
Joshi
titán
Most már elég sok barát, családtag és ismerős próbálta a VR-t, és ki merem jelenteni hogy az émelygés az elsőre mindenkinél jelentkezik. Nagyjából hasonló mértékben, de sógoromnak a hullámvasutas megoldást már el se indítottam. Egyébként 10/10 az arány ha az élmény a kérdés. Ebből nekem egyértelműen az jön le hogy van jövője a VR-nek, de azért van még min csihúni.
-
veterán
-
Raymond
félisten
válasz kiskuplung #7964 üzenetére
Dirt Rally - €12,49 - Humble
Duck Season - €19,99 - Oculus SteamA Duck Season a jelentesek szerint 1 ora alatt vegigjatszhato, ehhez picit meredek az ara. Majd valamikor akciosan.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
kiskuplung
őstag
válasz Raymond #7970 üzenetére
Ja, a Duck seasonről tegnap néztem is live videót, srác 1 óra alatt lenyomta. Nem is értem, hogy képzelik ezt.
@fulton: Én is így gondoltam, de ez az Onward nekem nem tetszik, éppen a helyváltoztatás miatt. Bár értem, hogy ennek pont ez a koncepciója, és biztos sok embernek bejön.A Mage's Taleben is tudsz így császkálni, és amiatt izzasztóan rossz benne harcolni. Én inkább maradok a Robo recall vonalon, amit a Killing floor is képvisel: teleport + irányválasztás. Nekem ez a legkényelmesebb.
@joshi : Én soha nem ültetek be senkit elsőre hullámvasútba és más egyéb VR járműbe se, és éppen azért, hogy ne legyenek rosszul. Azt nem tudom, hogy DK2-vel megy-e a Holodeck, de én ha ezt a sémát követem, hogy Holodeck -> First contact -> Bullet train -> Showdown -> Aircar, akkor nulla a rosszullétek aránya. Eddig kb 50 ember próbálta ki nálam, csak szerdán 4-en, és senki se érezte rosszul magát. Sajnos a Touch hiánya miatt Nálad limitáltak a lehetőségek, így kicsit többet kell szoktatni a népet Én még így fél év után is néha megszédülök, ha beülök egy repcsiszimulátorba, gyanítom, hogy ez már nem a VR, hanem az alapvető életösztönöm, és valódi vadászgépben is így érezném magam
-
proci985
MODERÁTOR
válasz kiskuplung #7971 üzenetére
egyebkent az a vicc, hogy nekem durvabb rosszulleteim szoktak lenni a futopadon amikor ranyomok a quick stopra mint VRben.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
fulton
addikt
válasz kiskuplung #7971 üzenetére
A google earth nagyon jó, főleg hogy mostmár be lehet nézni az utcákba.
Még jobb lenne ha lehetne választani pl 10 éves utcaképeket, választva, ezzel visszanézni a multba. Az mennyire zsir lenne.[ Szerkesztve ]
-
kiskuplung
őstag
Arra rájöttél, hogy ha megfogod az eget, akkor tudod változtatni a napszakot?
A Street view-val én annyira nem vagyok elégedett, vagy nem jöttem rá pontosan hogy működik. Amit hiányolok: ha elindítok egy utcaképet, akkor tudjak ugyanúgy mászkálni benne, mint egy böngészőben.
-
fulton
addikt
válasz kiskuplung #7974 üzenetére
Igen.
---
a másik: az nem megy hogy úgy mászkálj, kicsit magad elé tartod a gömböt hogy felnagyitva lásd, és elindulsz a térképen akkor tudsz mászkálni és látod a gömben hogy épp hol jársz, majd csak belehajtod a fejed és ott vagy.[ Szerkesztve ]
-
Shodan
addikt
válasz kiskuplung #7974 üzenetére
Volt valami update google earthben? Ja látom streetview támogatás. Hoppá már nézem is.Köszi az Onwardot, eddig 1et mentem . Sztem nem rossz.
[ Szerkesztve ]
www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.
-
Raymond
félisten
Jo lenne egy kis csiszolt Rift tamogatas az Onward-ba. Nem mondom hogy nem tetszik, de a control scheme lehetne meg igazithato picit. Most nagyon a Vive Wand-ra van minden. Nekem a szog ahogy a fegyverek allnak picit fura, de ez lehet csak szemelyes preferencia kerdese, viszont a reload nagyon Vive-os. Ott a Wand-okon a grab gomb gyakorlatilag hasznalhatatlan normalisan ezert van minden jatekban a trigger-re definalva a fogas. Viszont a Rift-nel nagyon is hasznalhato a grab gomb igy hozzaszokik az ember hogy a jatekok hasznaljak is. A reloadnak az Onward-nal tobb ertelme lenne ha a grab gombal fognam meg es emelnem az uj tarat, igy a trigger-el csinalva nagyon kizokkento
A masik dolog a loves/celzas volt. Eloszor azt hittem valami gond van, mert a pisztoly a Tutorial-ban fel/egy metereket visz felre a jobb oldalra, de aztan a Shooting Range-en normalisan mukodott. Ugy nez ki csak valami Tutorial bug.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Joshi
titán
válasz kiskuplung #7971 üzenetére
A touch hiánya miatt tényleg kevesebb lehetőség van DK2-vel, de a kipróbálás az azt jelenti hogy csak néhány percig kipróbálja az illető. Nincs idő mindenkinek fél órákat játszani hogy szokja a mozgást.
A Google Earth csak touchal megy? Mert nekem nem indul el, a képernyő közepén van két kéz és nem tudok csinálni semmit.
-
Raymond
félisten
Ha talalsz olcson egy Leap Motion-t valahol akkor azt SteamVR alatt beloheted es lesz emulalt "tracked motion controllers" azoknak a progiknak amiknek kell. Nem idealis, de olcso (en talan 35EUR-ert vettem ujonnan valami akcioban) es a semminel jobb.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Joshi
titán
válasz Raymond #7980 üzenetére
Utánanéztem ennek a Leap Motionnak, de inkább kihagyom, akkor inkább nélkülözöm a touchos játékokat. Tulajdonképpen autószimulátorhoz vettem a DK2-t, csak a promózáshoz kellene a touchos játékok, mert anélkül elég gyér a választék. Azért köszi.
Video alapján szétkaptam a DK2-t és kimostam a szivacsot és a pántot műanyag kerettel együtt. Elég fapados megoldás, de működik.
-
Shodan
addikt
válasz kiskuplung #7974 üzenetére
Igen, na úgy nem lenne rossz ha előre és hátrafele tudnék mozogni mint a böngészőben. De így is érdekes, van egy 360fokos fotó amit még Horvátban csináltam, amin látszódnak a lábaim, most meg itt állok egy szemüvegben és olyan mintha én lennék Én. Ez már tiszta inception
www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.
-
#54625216
törölt tag
Blaze Rush csak 5 USD a hétvégén, ha még nincs meg, nagyon ajánlom. Apró, őrült matchboxokkal kell versenyezni és közben lövöldözni egymást. Touch nem kell hozzá.
-
kiskuplung
őstag
Most nézem, hogy Holodecket írtam Dreamdeck helyett
-
fulton
addikt
Sziasztok Vr
Mit vártok a Pimax 8K tól? nekem nagyon csábítóan hangzik a 200 fokos látószög. de nagyon...
Ha jó teszteket fogok olvasni hát nem tudom...itt a rift, de nekem nagyon zavaró annak hiánya, mint már annyiszor hangoztattam. A 8k meg ugye nagyobb kijelző felületen oszlik meg, de szerintem felbontásban mindenképp előrébb lesz. Kérdés a támogatottság, oculus és htc játékok felől.
Na és a követés is. Valamint a mélységérzet milyen lesz.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
meg azt szeretném kérdezni, az miért van hogy a google earth ban most a texturák nagyon gyatrák?
Korábban mikor próbáltam a város teljesen részletes volt. Vagy ez csak nagy várásokra igaz? budapest hogy hogy nem úgy hozza? netán valamit be kell állítani, kerestem de nem találtam rá vonatkozót. -
veterán
Amit a 4k-tól is pl...
Hardveresen sem tökéletes (a 60 hz-es kijelző csak tuninggal bírja a 90-et), nehéz, ergonómiailag kevésbé jó, de szoftveresen viszont még rosszabb. És nem olcsó. Nem poéntből nem lőttek a htc-nél vagy az oculusnál 4k-ra (pedig lett volna ilyen kijelző már akkor is) meg 200 fokos látószögre.Szóval nem várok tőle sokat, itt nekik kell bizonyítani, és majd ha egy tényleg jó terméket, jó támogatással és jó minőségbiztosítással, jó szoftverrel sikerült letenni, akkor majd elkezdem őket komolyn htc/oculus riválisként számon tartani. Addig nekem ők csak egy újabb kínai cég, aki bedob nagyobb paraméterű hardverelemeket a megismert rendszerbe, és tartja a markát.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
fulton
addikt
válasz Menthirist #7989 üzenetére
szerintem komolyabb lépés lesz mint a 4k -s szemüvegük.
-
MlbMatic
tag
válasz Raymond #7959 üzenetére
Nem a hmd a lenyeg, hanem a szenzorok,,,,(touche),,, a hmd nek alig kell valami,,, de akkor is erezhetoen jobb 3.1 ben, a miertet ne kerdezd..,,,
atlag jatekban nincs gond a ket senzorral,,, de ha csak ketto van, sok a luk, azaz teveszt itt ott a toch, kicsiket, es ez epp eleg egy lovoldozos jatekben, ahol fontos a pontossag es a gyorsasag
,,, NEM a HMD vel van a gond,lehet nem irok tul reszletesen
az egymással szemben azt hogy erted,,, egymással szembe nézzenek ????
nekem plafonon van, ide oda lett vagy ket hetig pakolgatva, de mindenhol akadalt, most kapott egy tartot es talpal egyutt a plafonra kerult, 3,6x3,6 ps kovkaba,,, de lefele neznek 40 fokba,,,,[ Szerkesztve ]
(\ /) (O.o) (>< ) /_|_\
-
Raymond
félisten
válasz MlbMatic #7991 üzenetére
Egymassal szemben = az egyik bal elso sarok a masik jobb hatso egymasnak szembe forditva. A fuggoleges befogas 70 fok ezeknel, ha fejmagassag felett van picit es 20-30 fokot lefele forditod akkor ilyen meretu szobanal egy 2x2m jatekter meglesz.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz MlbMatic #7991 üzenetére
Itt van ket eleg jo video ami hasonlo szituaciot mutat be mint a tied:
Oculus Touch 2 Sensors Range Test (Room Scale) Part 1/2
Oculus Touch 2 Sensors Range Test (Room Scale) Part 2/2Az elsoben a meresek, a masodikban a szamok es rajzok vannak. Valamivel nagyobb a terulet mint a tied (4,5x3,5), de a lenyeg latszik belole. Nalad a szoba pont a max realisztikusan befoghato meret hataran van.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
repvez
addikt
Valaki használja vagy kiprobálta már a trinus VR-nek az all in one verzióját?
Én feltettem PC-re a server a telefonra a client verziót, össze is kapcsolódott a telefonnal mivel a telefon mozgatására a PC-n az egér nyil is mozog. és a steam VR részen is felismeri mintha OR szemüveg kapcsolódva lenne zöld a jel.Viszont a telefonon nem jelenik meg semmilyen kép, átvált stereo kijelzésüre a kijelző vagyis kettéválasztja, de nem látni raja semmit hiába mozgatom.
A DCS:word-öt probáltam a játék elindul és a PC-n a kép ugy mozog ahogy a telefont mozgatom tehát érzékeli és kapcsolódva van, csak épp a képet nem streameli ki a telefonra.
-
kiskuplung
őstag
Én legalább 1 éve nem láttam a Trinust működés közben, de amikor ment, akkor is elég rossz teljesítményt nyújtott. Működött, de a stream nagyon darabos volt még USBn keresztül is.
Annak idején írtam egy ilyen kis gyorstalpalót Elite Dangerous miatt, talán Neked is segít: [link]
Az egésznek a Moonlight a lelke. Ez egészen jó volt, még Wifin keresztül is.
Azóta már sokat változott a világ, lehet hogy vannak jobb módszerek is. Itt van pl. ez :Riftcat Vridge, amit szintén nem próbáltam.
[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
Mixed reality headset -ek hamarosan jönnek:
3K kijelzőkkel rendelkeznek ezek az eszközök.. Mit gondoltok róluk? +1 K valamivel élesebb képet eredményezhet...
A Pimax 8 K igérete az, hogy az összes Steam es játék menni fog és még a Vive kontrollereivel is.. ÉN is nagyon bizakodó vagyok .. de majd meglátjuk.. Aki támogatja őket már decemberbe megkapja az eszközt.. aki nem az kb most terv szerint februárba kapja.. Meglátjuk mekkorát durrant.. Elvileg brainwarp technológiával a felbontást 8 k ra felskálázza és a mostani gépigénynek megfelelő lesz csak a pimax 8 K é.. sok a jól hangzó igéret ha betartják nagyot fog ütni. de mondjuk arra is jó egy ilyen eszköz, hogy ne kelljen 2 évente headsetet cserélni.. mert a pimax 8K kijelző hosszú hosszú évekig ki fog szolgálni.. míg a Rift és a Vive felbontása már manapság kevésnek mondható... szerintem.. ( Még a mixed reality is lenyomja rövidesen őket..)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Teszt HTC Vive – álomból valóság
- Videoteszt Vélemény: lufi vagy tényleg nagy durranás a virtuális valóság?
- Blogbejegyzés Fürdőruhás lányok a virtuális valóságban
- Mégsem a Samsung gyártja az iPhone SE paneleket?
- Vírusirtó topic
- World of Warships
- Yézi: RTX VSR: a fícsör, amiről senki sem beszél
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Ford topik
- Milyen egeret válasszak?
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Evil Snowman: Egér bemutató - Keychron M1 Wireless
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- LG UltraWide 38WN95C-W Monitor 1 év Garancia
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i5 3.8 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 580 8 GB + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 500 GB SSD / Radeon Pro 575 4 GB + doboz
- MacBook Pro 14 M3 Pro, Space Black, 18 GB RAM, 512 GB SSD Bontatlan