-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
félisten
Semmi. Egy rakas erdekes fejlesztes van amirol videokat es preziket adnak ki de semmi info hogy mi kerul bele vagy milyen is lesz valojaban. Sot meg azt se tudni hogy 2019 tavasz vagy osz vagy eppen csak telen jelenik majd meg.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
kiskuplung
őstag
Esetleg ezeket olvasgathatod a témában, mint összefoglalók: Everything We Know About Oculus Santa Cruz (so far)
vagy inkább ezt : Everything we know about Project Santa Cruz and the Oculus Rift 2Ha kicsit jobban érdekel, akkor itt van még két fejlesztés(i irány):
Oculus Half-Dome
Oculus Hand-trackingItt pedig tippek a bejelentéseket tekintve: ‘don’t expect to see everything in a product anytime soon’
Amúgy pedig osztom a véleményed az Oculus Go-val kapcsolatban. Azt gondoltam volna, hogy mostanra megoldják, hogy akár Wi-Fi-n, akár USB-n keresztül, hogy a PC-s tartalom streamelődjön a Go-ra. Ezzel bevonzanák az olyanokat is, mint Te, akiket az egész VR-ból csak a szimulátoros felhasználás érdekel.
-
Raymond
félisten
válasz kiskuplung #14053 üzenetére
"Azt gondoltam volna, hogy mostanra megoldják, hogy akár Wi-Fi-n, akár USB-n keresztül, hogy a PC-s tartalom streamelődjön a Go-ra."
Annak hogy ez nincs megoldva szerintem pusztan uzleti okai vannak.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Joshi
titán
Raymond + kiskuplung
Köszi a válaszokat, majd olvasgatom a linkelt oldalakat.
Szerintem a vezeték nélküli megoldást azért nagyban korlátozza az adatátvitel sávszélessége is, habár megoldható lenne egy rövid hatósugarú egyedi megoldás is. Mindenesetre nagyot dobna használhatóságon a vezetékek elhagyása.
-
Picco
addikt
Lone Echo £22.99. elso naptol fogva varok ra h learazva megvehessem
**Escape from Tarkov EOD account elado!** It's gotta feel so good to moo as a cow. Probably feels really good to moo
-
Dyingsoul
Topikgazda
Én steam summer sale-en ellőttem már a puskaport. Majd legközelebb.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
#54625216
törölt tag
válasz kiskuplung #14053 üzenetére
Rift Cat-el elméletileg lehet SteamVR játékokat játsszani Oculus Go-n, azt írják a késés 1-2 frame.
-
kiskuplung
őstag
válasz #54625216 #14062 üzenetére
És a hivatalos támogatásnak mi a gátja?
Ha attól félnek, hogy házon belüli konkurenciát csinálnak a Rift-nek, akkor mondhatnák azt, hogy 200$ a Go headset, +20$ egy PC-to-Go stream applikáció, ami mondjuk egy 50$-os USB-s interfészen tudna csatlakozni a PC-hez.
Így még mindig olcsóbb, mint egy Rift, cserébe nincs Touch, de van standalone mode. És akkor van egy egészen jó VR headseted szimulátorozásra. Szerintem win-win. Javítsatok ki, ha tévedek.
-
Raymond
félisten
válasz kiskuplung #14063 üzenetére
A VRidge blogon azt irtak majus vegen hogy mar dolgoznak a Go valtozaton most hogy a PC to Vive Focus streaming kesz.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Enton
addikt
válasz kiskuplung #14063 üzenetére
Hacsak annyi is akár. De pl vc1 kábel csati is simán ráférne, akkor csak hmd csere és voilá. Én ennek örülnék a legjobban.
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
Chapel
addikt
Kezdek rájönni mi a gondom vr játékokkal. Rohadt rövid mind
1-2 óra gameplay. A fenéért nem tudnak tartalmat tenni még a fizetősök 80%-ba sem.
Robo Recall is. Én azt szeretem ha Gta szerűen single után is órák százait autózom stb. nyilván nem ennyit, de többet várnék. (Ha összeadom az a sok 5-10-15 dolcsit már nem olyan kevés és összesen egy délután móka)Korábban írta valaki hogy keres játékot amivel lehet demozni, sztem a TheBlu tökéletes, főleg az első, teknőcös. Wow!
Pl ebben ha csak mászkálni lehetne kicsit (teleport) és nézelődni már megdobná az egészet, de nem 3x2 perc ez is. Ja kis genyó a rendszer, megvettem 10 dolcsiért erre 5 oldallal később ott van bundleban valami mással 3-értLone Echo-ra mit mondtok, az is ennyi?
Illetve megszűnt a képernyő akadás; újra kalibráltam a szenzorokat; hál istennek még semmi sem tudta megfogni a gépet, nem gondoltam volna hogy ilyen jól bírja ez a konfig.
[ Szerkesztve ]
Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
Raymond
félisten
-
izomman1
senior tag
Friss tapasztalatok a Samsung Odyssey – vel hátha valakit érdekel és hasznos lehet:
Nagyon jól néz ki a Project Cars 2 vele vagy a Fallout 4 VR … utóbbi supersampling 5.0 val megy igaz reprojection arány 50 % körüli néha van egy két időn túliba , de ez fél óra járék után se több 10 képkockánál.. DOOM VFR is gyönyörű és folyamatos..
Nagyon éles a kép , igaz még így is látni a képkockákat ha ráfókuszálsz, de már nem olyan zavaró mint a Vive ba volt vagy a Riftbe ..… Steam be állítottam ezt a supersampling 5.0 át (aplication supersamplingnál) és húzott GTX 1080 tI van… Kicsit hihetetlen, hogy bírja reprojection al ezt a felbontást , de megy.. (Oculus on ki kellett kapcsolni a reprojection-t , mert hiába volt I7 esem valamiért a Steam VR os játékok szaggattak)
Viszont a Skyrim VR -t hiába teszem erre a bődületes supersamplingre a távolabbi dolgok nem olyan élesek.. homályosabbak így nagyban függ a játéktól is hogy van megírva.... Esetleg ezt lehet valamivel állítani? (Ja és úgy, hogy még a játékba alapból 2.0 van a felbontás)
Egyébként az ajánlott supersampling az Odyssey – hoz 2.0 mint használható beállítás.. Reprojection funkció is egészen elfogadható és már nem is kell külön beállítani alapból van a WMR headseteken.. (Csak Steam VR -ba kell kipipálni)
Viszont mivel a játék motorjától is függ milyen a képminőség és nagyrészben kisebb felbontásokra van skálázva (Oculus- Vive) ezért már a Pimax 8K nak a felskálázása nem sokat érhet… bár ez csak egy tipp hamarosan kiderül, mert beindul a tömeggyártása..( A nagy FOV megint elvesz pixelt és LCD kijelző ami a színek miatt gáz ami szintén fontos egy VR cuccnál.. a lencse meg lesz amilyen lesz.. )
Viszont a kontrollerek követése ha függöny nélküli ablaknál próbálod eléggé kihagy és még a room scale beállítást is elfelejti.. érdemes függönyt használni , hogy a tükröződő felület ne legyen, mert eléggé bezavar.. Ha sok tárgyat mozgatsz a szobába akkor szintén tehát nem tökéletes , de használható mint olcsó és hordozható opció..
Sötét jelenetek is egészen elképesztően jók pl.: Az Alien Isolation -ba.. Csak sajnos az Xbox vezeték nélküli kontrollerem időnként kikapcsol random ( kb 5-10 percenként) Nem tudom mi lehet gond már az energia takarékos modot ki is vettem nehogy a gép kikapcsolja.. .. de nem segít (elromlott? -külön vettem anno USB stick et a kontrollerhez és Oculus al tökéletes volt az Alien Isolation..).. firmware is telepítettem az se segített.. viszont mintha sima asztali játékkal jó lenne a kontroller ahogy teszteltem , tehát lehet a WMR headset el nem akar jóba lenni? :S Sajnos időnként kijön a windows +Y billentyűt nyomd meg játék közben hiba amit már említettetek.. lehet az okozná ? bár akkor se jön vissza a kontroller csak akkor ha újra nyomkodom a x boksz kör alakú gombot hogy újra bekapcsoljon a kontroller…
Összegezve szerintem felesleges a mai játékokhoz még nagyobb felbontású kütyü .. ahhoz a játékokat is arra a magasabb felbontásra kell tervezni ahhoz , hogy élvezhető legyen a plusz felbontás.. -
s:zozo
aktív tag
válasz Chapel #14066 üzenetére
"Én azt szeretem ha Gta szerűen single után is órák százait autózom stb."
Jó pár ilyen játék van, persze értem, hogy nem mindegyik a te ízlésed.
Egy pár tőlem, ami eszembe jutott.
From Other Suns, Elite dangerous, Subnautica, Minecraft, Ezek 100+ óra) The invisible hours (kb 8-10 óra)
Jó sok játék 6-8-10-12 óra.
Skyrim, Fallout 4-t pedig már írták. -
kiskuplung
őstag
válasz Chapel #14066 üzenetére
Lone echo-ról itt a gyorskritikám : [link], kb. 8-9 óra végigjátszani. De milyen 8 óra az
A Robo recallos panaszoddal nem tudok mit kezdeni, nekem kb. fél év volt megcsinálni mindent 5 csillagosram, és még 1,5 év után is elő-előveszem.
Ha sztorialapú játékokra izgulsz (mint én), akkor a Lone echo, Chonos, Mage's Tale, esetleg Invisible hours, Solus project vonalon 8-16 órányi anyagot kapsz a pénzedért.
Az In death-t is már kb 3x ajánlottam itt, abból több tucat órám van.Vagy ott vannak az izomman által írt Bethesda-féle játékok VR-reinkarnációi: Skyrim VR, Fallout VR.
-
Picco
addikt
válasz Chapel #14066 üzenetére
"Én azt szeretem ha Gta szerűen single után is órák százait autózom stb."
halkan megjegyzem hogy ilyet meg PC's jatekok kozul sem tudsz sokat emliteni szerintem.**Escape from Tarkov EOD account elado!** It's gotta feel so good to moo as a cow. Probably feels really good to moo
-
-
tobias88888
őstag
válasz kiskuplung #14072 üzenetére
Skyrim VR nagyon jó lett, megéri a pénzét. Persze meg van az alap játék, a legendary edition, ezt igazán adhatták volna már ingyen...
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz izomman1 #14068 üzenetére
Ezt az 5.0-ás supersamplinget nem tudom hogy hoztad össze. Oké, hogy 1080Ti-od van, de nálam már 1.3-nál is sokkal jobban droppolja a frameket 1070-nel. Van különbség a két kártya között, jócskán erősebb a 1080 Ti de 5.0-át nem tudom hogy bírhat egyáltalán.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz Chapel #14066 üzenetére
Ha jól láttam a többiek nem említették: Elite: Dangerous + Horizons DLC. Ha egy értelmes joy-t (Pl Thrustmaster HOTAS) is veszel hozzá akkor órák százait tudja a játék garantálni (már ha szereted a sci-fi műfajt).
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
izomman1
senior tag
válasz Dyingsoul #14076 üzenetére
50 % os reprojection van az openvr advanced settingsbe játék alatt nézhető.... nem tudom nekem is gyanús, hogy hogy bírhatja ?!lehet nem működik rendesen? Bár mind a steam be 5.0 ra van húzva mind a openvr advanced settingsbe is ez látszik... ( application supersampling vagy mi felső csúszka...) Hogyan kell szakszerűen WMR headset ekre állítani a supersamplingot?
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\MixedRealityVRDriver\resources\settings\default.vrsettingsItt target render scale szintén 5.0 ra van állítva:
{
"driver_Holographic" : {
"renderTargetScale" : 5.0Ez csak a WMR home ba lévő supersamplingot állítja?
SteamVR -ba pedig van a preference menűbe video és azon belül ha kipipálod global módon növeli a supersamplinget.. minden alkalmazásra.. ha jól tudom..
(NVidia beállításoknál DSR szintén ki van mind pipálva.. ott sincs leblokkolva..)
Kéz természetesen szellemképes de a fej és az animáció a játékban tökéletes még így is..
Minden esetre szép a Fallout 4 VR -ba távolba is látok már elég jól bár a valóságtól még messze van....[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
Skyrim VR t úgy toltam 2.0 ás supersampling beállítással az Oculus on , hogy a steam be és a játékba is ez volt beállítva és ki volt teljesen kapcsolva a reprojection... mert akkor ha bekapcsoltam akadt a kép..
Fallout VR -ba pedig szintén kikapcsolt reprojection al ment 2.0 ás supersamplinggel egy 1745 mhz re húzott GTX 1080 TI aorus al... I7 6700 K (nem húzott) társaságában 16 GB ram al ...
Most reprojection bekapcsolással (50 % érték) WMR alatt ennek dupláját tudja.. akár igaz is lehet de nekem is kicsit hihetetlen.. igaz 5.0 már akadozik azért valamicskét "nem sokat" a játszható inkább a 4.0 a bár advance settingssel ellenőrizve csak time out frame ek vannak az is 10-20 db csak..[ Szerkesztve ]
-
kiskuplung
őstag
Úgy tűnik, hogy házibarkáccsal már meg lehet oldani egész sok mindent : Oculus Go // ALVR/Steam VR // Beat Saber
Szerintem ezek után nincs akadálya, hogy egy Project Carst tudjon vele tolni Joshi.
-
Márton
nagyúr
válasz kiskuplung #14083 üzenetére
Hmm, wireless?
Lag, képminőség?..Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
izomman1
senior tag
válasz #54625216 #14082 üzenetére
Na ez gáz.. erre nincs megoldás?? Mert direkt vezeték nélküli xbox kontrollert vettem anno, hogy az ülős játékokat állva tudjam játszani szabadon forogva madzagok nélkül.. ( kivége headset..)
Ha forogni tudok a játékba természetesen akkor nincs hányingerem. asztalhoz ülve van. mert az egérrel fordítom a fejem ha már a 180 fokos látószögem kevés ülve egy irányba.. :S -
izomman1
senior tag
válasz Raymond #14088 üzenetére
"Bluetooth-os valtozat is, az megy gond nelkul BT-vel."
Újabb xbox one wireless kit? Vagy csak a stick adaptert kéne újabbat vennem a kontroller oké? Csak totál le kellene cserélnem az xbox one kontrollerem ha vezeték nélkül akarok játszani ? :S Már garanciáztatáson is gondolkodtam , de gondolom elhajtanának.. azért ez szégyen, hogy direkt ezrét a funkcióért veszel egy készüléket ami gyakorlatilag 10 perc után használhatatlan meg kikapcsol a funkció..
[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
Tegnap kicsit beleástam magam a Skyrim VR -ba , hogy miért elmosódottabb a kép benne mint például a Fallout 4 VR -ba?
Hát a megoldás pofon egyszerű a Fallout 4 VR -ba a TAA ki van kapcsolva itt meg bevolt… Ha kikapcsolom olyan éles a kép mint a Fallout 4 VR -ban.. De vigyázz ha kikapcsolod utána eltűnik a játék menü és többet nem jön vissza nagy keservesen sikerült visszahozni.. (Ez egy bug a játékba)
Ezért nem simán a menüpontba kell kikapcsolni a TAA -t hanem a 0 as gomb lenyomásával (Tab feletti gomb) be kell hozni a konzolt és beírni az alábbit : TAA hf .000001
Ezzel nagyon minimális szintre leveszed a TAA -t és menüpontod is van a játékra továbbra is.. hátrány, hogy állandóan be kell ezt írni a játék indításakor.. :S Valahogy automatán ezt nem lehet szerintetek megadni?
Másik, hogy a játékban van egy Dymamic Resolution opció is ami nálam ki van pipálva.. gondolom a játékban felhúzott (2.0 ) supersamplinget automatikusan a gép teljesítményéhez megfelelően igazítja? Ezt ha kikapcsolom akkor akad valamicskét ha a steam VR -ba 5.0 van a beállítás , de még mindig csak
time out frame ek vannak 20 db 10 percenként kb.. és egyet se dob el….Steam be akkor hol is van az a gomb ahol alapból beskálázza a supersampling beállításom a gépem teljesítményének és hiába állítom a csúszkán az nem ér semmit ?
-
izomman1
senior tag
Nekem ez a kisebb fajta USB adapterem van az xbox one kontrolleremhez.. Anno külön vettem a kontrollerhez , mert nem volt..
Viszont van egy ilyen vastagabb adapter verzió is ami ha jól emlékeszem a régi Oculus Bundle be volt a kontrollerhez.. ha egy ilyenem lenne lehet megoldaná a random kikapcsolási problémát? Ez lenne az újabb fajta?
-
#54625216
törölt tag
válasz kiskuplung #14053 üzenetére
Technikailag megoldható a PC és a Go összekötése, de az Oculus nem fogja hivatalosan támogatni, első sorban óvatosságból és nem pénzügyi megfontolásból.
Hivatalosan pl. nem ajánlják, hogy töltés közben rajtad legyen a hmd, mégis lazán végig lehet tolni 4-5 órát is töltés közben és még csak nem is melegszik (nagyon). Az Oculusnak azonban egyetlen eset is csúnyán betenne, ha valakinek az arcán robbanna fel egy hibás aksi, így a hivatalos kommunikációban határozottan lebeszélnek a töltés közbeni használatról, fű alatt meg azért elismerik, hogy töltés közben is simán használható.Ugyanez a helyzet a kísérleti, DIY megoldásokkal: léteznek már mindenféle trükkös megoldások pozíciókövetésre, extra kontrollerekre, steam vr tartalom megjelenítésére, stb.
Ezek nagy részét azonban az Oculus nem tudja hivatalosan támogatni, mert akkor egyrészt felelősséget kellene vállalnia a technikai problémákért és az élmény minőségéért, másrészt ki kellene dolgozniuk felhasználóbarát megoldásokat, ami idő és pénz, miközben a terméket eleve nem azokra a funkciókra szánták.
Így ugyanazt csinálják, mint a töltéssel: simán megtehetnék, hogy firmware-ben letiltják az eszközt, ha töltőn van, de nem teszik, ugyanígy meghagyják a kiskaput a DIY megoldásoknak, de hivatalosan nem állnak be mögéjük. -
#54625216
törölt tag
válasz izomman1 #14092 üzenetére
A probléma nem a jelerősségben van, hanem a windows wireless-kontroller támogatásában. Azaz nem a jelet veszti el az eszköz, hanem a windows random lekapcsolja.
A drótos megoldásnál ilyen nincsen, ezért a rendszer sem szivat vele.
Szvsz nem éri meg a wireless móddal szenvedni, mert ha kontrollert használsz, akkor amúgyis ülsz, kábel a hmd miatt úgyis megy a géphez, tehát veszel egy 2 méteres mikro usb hosszabbítót és gond letudva.[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz Raymond #14095 üzenetére
Tudnál adni linket melyik volna ez a típus.. ? Mondjuk most akkor adhatnám el a régi készüléket… (Persze a vevő reklamálna , miért nem működik rendesen a wireless funkció… ) és vehetnék egy újat.. :S
Kész vicc direkt azért vettem a géphez, hogy a kontrolleres játékokat is tudjam játszani szabadon állva .. forogva wirelessbe, mert úgy nincs hányingerem ..[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz Raymond #14097 üzenetére
Otthon lecsekkolom nekem melyik van.. fura egyébként az eset, mert Oculus Rifttel tökéletesen ment órákig az XBox one kontroller wireless-be (Win 10 el - Alien Isolation párossal) .... Most meg WMR el már pedig megszakad random a vétel.. új Windowst tettem fel más frissítés lehet rajta... 1803 as windows -om van.. most.
Délután.. updatelem a kontrollert , mert ha jól látom vezetéken lehet csak én meg anno BT -al próbáltam…
[ Szerkesztve ]
-
swado
tag
Sziasztok!
Oculus Cv1-em van kb. egy éve, ami a progik alatt néha egy-két perc után eldobja a hangot. Home-ba visszalépve megint van. Most egy két hónapig nem csinálta, de megint elkezdte.
Szerintetek szoftveres gond lehet (win7 64 bit, vga drivert szinte soha nem frissítem), vagy az usb-k akadhatnak inkább össze, és egy olyan inateck kártya kéne?
Folding@Hungary (Team Number: 43299) http://folding.stanford.edu
-
izomman1
senior tag
Találtam két cikket erre az auto scaling témára március környékén vezették be....:
Roppant érdekes az írják a forumon, hogy magasabb GPU kihasználtságot eredményez és így jobb képminőséged lesz..
Ennyit írnak , ha manuálisan felül akarod írni:
„Of course, if one prefers a different resolution, it’s easy to manually override this by editing the Video settings in SteamVR (previously known as supersample settings).”
Video settingbe kell gondolom kipipálni , hogy minden alkalmazás alatt mi legyen a supersampling… Én ott pipáltam 5.0 ra és mennek fps drop nélkül a játékok még mindig a 1080 TI vel.. igaz 50-60 % a reprojection arány és 10 percenként kb 20 time out frame em van…
A háttérbe még mindig menne az auto scaling? Vagy máshol kell ezt kikapcsolni? (ha egyáltalán ki lehet..)Ráadásul a Skyrim VR om moddolt is.. valahol olvastam GTX 1060 al lazán játszott valaki Samsung Odyssey -vel supersampling 2.0 beállítással moddolt verzióval... igaz bekapcsolva a reprojection természetesen..
Namármost a GTX 1080 TI tuningolt 4 db ilyen kártya erejét teszi ki...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Teszt HTC Vive – álomból valóság
- Videoteszt Vélemény: lufi vagy tényleg nagy durranás a virtuális valóság?
- Blogbejegyzés Fürdőruhás lányok a virtuális valóságban
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5