-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz Carlas #13449 üzenetére
Az USB kártya azért kell, mert a Rift szenzorai nagy sávszélt használnak ami leterheli az alaplapi USB kontrollert de ez nagyban függ az alaplapi USB vezérlőjétől. Az én lapom simán bírta a 2 szenzort és egy rakás másik USB eszközt a bill+egéren felül. 3. szenzorhoz (teljes room scale) már beszerzés előtt vettem 2 db inateck kártyát mert egyébként sem fértek már el a perifériáim.
Tracking problémák léphetnek fel ha nem megfelelő az alaplapi USB controller.- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz john_trapéz #13450 üzenetére
Én Rifttel nyomom de ezt a leírást találtam hozzá ami bár nem friss de még mindig ajánlják. Kicsit írd körül, hogy mi a gond talán akkor jobban tudunk segíteni. (pl ha csak szürkeséget látsz a vive-ban, akkor ha megfordulsz mögötted lehet a menü de a menüben is működik a re-center opció)
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
szente
addikt
válasz Carlas #13453 üzenetére
Függ attól is, hogy milyen eszközöket dugsz USB-re. Nekem pl a kormány eléggé leterheli a Rift mellett az USB portokat, nem mindegy mit melyikre dugok, mert fejfordításnál előfordul, hogy remeg a kép. Illetve a Rift fülhallgatóján pattog néha a hang, ez is elvileg az alaplapi USB kontroller számlájára írható.
-
Carlas
senior tag
válasz szente #13454 üzenetére
ami rajta van 1 astro a40 mixamp, 1 logitech g810 bill, 1 steelseries rival 700 eger. mas nincs usb-n.
MSI Gaming M5 Z370 a lap.Több mint 15 éve a Hardveraprón!
-
#54625216
törölt tag
válasz Carlas #13455 üzenetére
Hogy kell-e usb kártya az úgyis kiderül pár nap használat után.
Elmélegileg az én alaplapomnak is bírnia kellett volna két szenzort, de mivel egy 20EUR alkatrészről van szó, nekem a kevesebb hibalehetőséggel járó kevesebb idegeskedés megért annyit, hogy látatlanba is megrendeljem a rifttel együtt.
Amúgy mekkora játéktérrel számolsz? Alapvetően a játéktér méretének függvénye, hogy hány darab szenzor kell és három szenzornál már érdemes külön usb kátyát használni (afölött meg kb. kötelező), hogy eloszd az usb chipset terhelését.
A játéktér függvénye továbbá, hogy érdemes-e esetleg rift helyett vive-ot venni. -
Picco
addikt
válasz #54625216 #13456 üzenetére
detto ugyan ez, csak annyival egeszitenem ki hogy nalam mar egy jo ideje a 4 portos innateck-re van kotve a full oculus rendszer, 3 szenzorral. problemamentesen mukodik.
elotte 2 szenzorral nem volt baj, 3nal utott be az USB mizeria. utana meg volt osztva az innateck es az alaplapi portok kozott de kivancsisagbol rakotottem egy nap az innateck-re es azota is boldogan mukodik.It's gotta feel so good to moo as a cow. Probably feels really good to moo
-
#54625216
törölt tag
Oculus Go update:
Vettem egy Xbox one bluetooth gamepadot és szuperül működik. A fix kamerás, külső nézetes játékok gyakorlatilag kompromisszum nélkül játszhatók a Go-val.
A Herobound, Witchblood, Blazerush simán hozza a Rift minőségét mind grafikában, mind játékélményben. Az egyetlen különbség, hogy nincs supersampling és a 3d objektumokon erősebb az aliasing. -
Raymond
félisten
válasz #54625216 #13459 üzenetére
Tegnap megint elojtt a drifting. Neztem egy filmet az Oculus Home Cinema-ban es allandoan eltolodott a kep balra. Van olyan problemam is hogy az Overflight-ban a repuloben kb. 45 fokkal jobra forgatott el indulaskor s ezt sehogy nem leheett korrigalni. A recenter csak a controller-t allitota att. Otthon mindegy lett volna mert forgo szeken jatszok, de itt nem volt.
A jatekok egyebkent nagyon jol neznek ki. Az egyszerubben amik Rift-en is megvannak gyakorlatilag ugyanolyanok.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
#54625216
törölt tag
válasz tobias88888 #13461 üzenetére
A 3dof inkább csak a PC-s roomscale VR után fura egy ideig, mert ösztönösen beindul a "már megint mi a f..sz van a trackingel" reflex.
A fix kamerás játékoknál ugyanakkor a 6dof hiánya nekem semennyire se zavaró.Apropó, újabb gamepaddal játszható gyöngyszem: Bomb Squad - zseniális
Lassan de biztosan azért alakul a teljes értékű, azaz a "nem csak demo vagy agyhalott wave-shooter" játékok listája.Amúgy a Lenovo Mirage Soloban van 6dof de kb. minek, ha nincs szoftver, ami kihasználná és nincs pozíció-trackelt kontroller hozzá. Kb. 200 dollár extrát kifizetsz, hogy abban a 3 programban, ami támogatja, ha mozgatod a fejedet, akkor rendesen működjön a térérzet.
Daydreamre pedig csak szórványosan fog kijönni 6dof tartalom, mert alapvetően az is egy telefonokra épülő 3dof platform, így amíg nem adnak el 6dof hmd-ket érdemi mennyiségben, nem éri meg a vesződést a 6dof támogatással.
Ráadásul a 6dofnak igazából csak roomscale programoknál van értelme, azzal viszont a fejlesztő eleve csak a 6dof piacot célozhatja. Namost ha a PC-s VR tartalom is ilyen lassan indul be több millió eladott hmd után, akkor mire lehet számítani egy pár tíz- legjobb esetben százezres példányszámú célhardvernél?Szvsz még azon is nagyon sokat kell az oculusnak dolgoznia, hogy a Santa Cruz sikeres legyen és nem csak a hardveren, hanem az ökoszisztémán. Ha a megjelenés előtt minimum fél-egy évvel kiadják az sdk-t és a fejlesztői példányokat, hogy a riftes játékokat minél hamarabb portolni lehessen rá (már amelyiket lehet) és lesz néhány szponzorált cím is, akkor a startkor talán már lesz rá tartalom is és akkor lesz reális esélye, hogy elterjedjenek a 6dof mobil hmd-k.
Persze azt is lehet csinálni, hogy a 6dof hmd-k árát leviszik a 3dof árszegmensbe (lásd: fullHD vs. 4K tvk) és akkor tartalom nélkül is előbb-utóbb elterjedne a hardver, ami meghozná a kedvet a tartalomkészítéshez, de szvsz ez lesz a legutolsó megoldás, amit bevetnek.
Ami még nagy durranás lehetne, ha a mobil 6dof hmd-ket drótos megoldással PC-s VR módban is lehetne működtetni, mert akkor a mobil vásárlókat be lehetne húzni a "nem kötelező hozzá a PC" marketing szöveggel, majd ezerrel kampányolni, hogy de azért mennyivel jobb a PC-s VR minősége.
-
addikt
Tudni valamit arról, mikor jön valamelyik VR headset-gyártótól újabb generáció, mikor jöhet egy olyan VR headset, ami már nem hagy hiányérzetet képélesség téren? Mert a Vive Pro ugyan javult a sima Vive-hoz képest, de még mindig nem az igazi a felbontása.
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz Citroware #13463 üzenetére
Nincs semmi hivatalos infó de még fincsi pletykák sem nagyon. A Vive Pro-t hol sikerült kipróbálnod? Mivel azt most adták ki és ha az nem jön be neked akkor szerintem várhatsz még olyan 3-4 évet és az idén érkező új vga-k utáni generációt. Egyébként a supersampling csodákat művel a jelenlegi HMD-kkel is, csak az a baj nincs olyan VGA ami érdemben ki tudná hajtani a játékokat.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
mert jatekmechanikailag ami mukodik kepernyon az nem feltetlenul mukodik VRben.
a doom3 a remek VR portjaval egy pelda arra, hogy par dolog egesz egyszeruen mechanikailag elfogadhatatlan VRben. gondolok itt pl az ember hata moge teleportalo ellenfelekre, vagy hogy az ugralos-leesos reszek siman csak idegesiotek VRben.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
@tco@
aktív tag
válasz proci985 #13466 üzenetére
Teljesen igazad van, de ezek mind alakithato dolgoknak tunnek nekem. Ha a karakter ugrik, akkor a kamera maradjon fix amennyire lehet, ne mozduljon fel, es hasonlok. En csak azt mondom hogy biztos vannak korlatok, de hozzam hasonloan tuti hogy sokan fizetnenek ilyen tartalmakert.
-
-
addikt
-
#54625216
törölt tag
válasz Citroware #13469 üzenetére
Jelenleg nem a hmd technológia limitált, hanem a videokártyák tudása.
Ha a monitorokon megszokott grafikai szinvonalat akarod VR-ben, akkor még legalább 3-4 év, mire a GPU-k elérik azt a szintet, hogy a megfizethető kategóriában is ki tudják szolgálni a szemenként 4K displayeket.A VR ma olyan, mint a PS3 megjelenésekor a Nintendo Wii volt. Az egyik konzol extra tudása a fullHD támogatás volt, a másiké az addig sohasem tapasztalt játékélmény.
Ha egy játékban fontosabb számodra a grafika, mint a játékélmény, akkor sajna nincs más, mint kivárni, amíg a PC-k felnőnek az igényeidhez.
Ezt nem lesajnálásként mondom, mert ahogy a PS3 és a Wii is megfért egymás mellett, úgy a VR és a highend AAA játékpiac is, csak jó tudni, hogy a kettő között még egy jó darabig nem lesz jelentős átfedés. -
qqzs
őstag
válasz kiskuplung #13471 üzenetére
huuu milyen sokat kerestem ezt a videot pixel xl/daydream vs oculus go -ra de semmire se talaltam pedig egyik alapveto tulajdonsag osszehasonlitasa. meg csoda hogy ez van
Eladó: GTS450
-
Raymond
félisten
válasz kiskuplung #13475 üzenetére
Latest:
We will have M1 testing units assembled this month. About Kickstarter shipping: the best scenario is the testers give greenlight, then we can move on to ship asap based on the M1 model. If there is anything highlighted that subject to change, we will work with testers to identify and fix them.
Brainwarp is proven feasible. We will implement the feature in the final product, the next step is to test it with the most recent hardware design.
The refresh rate is still 80Hz, but we are still trying.
The specs of 8K, e.g. weight, will be announced when the final version locked down.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
-
kiskuplung
őstag
Ez nagyon érdekesnek néz ki : Takelings House Party
Tudtok még hasonló VR-os parti/local co-op játékról?
Én csak a VR The Diner Duo -t ismerem.(Meg persze a Keep talking and nobody explodes-t...)
-
#54625216
törölt tag
válasz kiskuplung #13479 üzenetére
A Keep Talking and Nobody Explodes is tipikus party játék. Az egyiknek VR-ben kell hatástalanítania a bombát, de a többieknél van a leírás. A tűzszerésznek kell mondania, hogy mit lát, a többieknek meg hogy mit csináljon.
-
zpeti2
tag
Az első hozzászólásban a gif nagyon ott van
Nem érezte a keze alatt virtuális teret, van még mit csiszolni a hardveren .
Ebből is látszik, hogy bukásra van ítélve a VR -
Raymond
félisten
-
kiskuplung
őstag
válasz fulton #13484 üzenetére
Nem is baj, hogy ezt így szóba hoztad, mert már én is pár napja készülök feltenni a kérdést (újra), hogy ennek az Oculus Go-nak mégis mi értelme van?
Ez így ebben a formában egy telefon nélküli Cardboard, amivel még azt se lehet megcsinálni, mint egy androiddal szerelt Cardboard-dal, hogy a PC-s anyagot átküldöd rá, hogy (a 3DOF miatt ugyan elég nyomorultul), de legalább Elitezni lehessen vele...
Ha legalább ez meglenne oldva, mint Steamen : Már streamelheted a Steames játékaidat az Androidos telefonodra
Így marad a mobilos grafika és nézegethetsz állóképeket, meg 360 fokos videókat, húhaOlvasom itt a külföldi cikkeket a clickbait címekkel, hogy végre, VR mindenkinek, meg itt van az olcsó VR mainstream, ez lesz a VR iPod-ja, stb, stb.
De szerintem pont ennyit árt is majd a VR-nak, hogy így összemossák a kétféle felhasználási módot.Egy Rift vagy Vive tényleg elhozta a virtuális valóságot, de ez a Go csak egy fejedre szerelt kijelző.
Aki egy Go-ban találkozik először VR-ral az egy Rift-hez képest sokkal kisebb élményben részesül, és igen, pont a 3DOF és a Touch hiánya miatt. És innentől kezdve az ő fejében összekötődik, hogy VR = 3DOF + mobilos gagyi grafika + 0 értelmes kontent, amit amúgy is folyamatosan a VR szemére vetnek. Miért is várná bárki, hogy egy ilyen ember aztán beruházzon egy 2000$ PC-re meg egy normális VR eszközre?Lehet itt ezer sorokat írni új generációkról, paradigmaváltásról, meg hogy mekkora piaca van (lesz) ennek, de pont Fulton értetlenkedése mutatja, hogy még egy VR-ban jártas ember se érti, hogy pontosan mi szüksége is lenne egy átlagembernek egy ilyen Go-ra.
Akik már beruháztak rá, Ti mit láttok ennyire másképp?
-
#54625216
törölt tag
válasz kiskuplung #13486 üzenetére
Mindenek előtt fontos tisztázni, hogy a Go-t sosem szánták a PC-s VR alternatívájának.
A Go sokkal inkább olyan, mint a konzol piacon a Nintendo Switch: más műfaj, más célközönséggel és más prioritásokkal.A Go előnyei:
1. Egyszerű, mint a faék... de tényleg: csak felkapod a fejedre és már bent vagy a VR-ben. A kontrollert meg könnyebb kezelni, mint egy tv távirányítót.
2. Olcsó: 219EUR, nincs "milyen vga-t vegyek" para, jó-e a proci, elég-e a ram, stb. Megveszed és ott a VR a kezedben.
3. Hordozható: berakod a táskádba és viszed, ahova akarod. Haverokhoz, utazásra, ügyfélhez. Egész más lépték, amikor nem kell magyarázni a munkatársadnak, hogy mi az a VR és hogy egyszer jöjjön el kipróbálni, hanem a fejére húzod a Go-t és azon nyomban ott a "wow" hatás.A fenti előnyökért természetesen kompromisszumokat kell bevállalni, de ezek a kompromisszumok egyrészt csak akkor érződnek, ha van mihez hasonlítani, másrészt minél többet használom, annál kevésbé számítanak.
Roomscale hiányában csak egyes műfajok játszhatóak vele, általában a fix kamerás, gamepados játékok, ezek viszont ugyanolyan élményt adnak, mint a Riften. Igazából a szokásos waveshooter játékok is teljesen élvezhetőek, kicsit erősebb az aliasing és rosszabb a textúrák felbontása, de kb. ez minden.3dof: igen, a Rift után a 3dof zavaró. Kb. fél órát, aztán észre se veszed. Egyszerűen megszokod, hogy előbb leülsz és aztán rakod a fejedre a HMD-t, pont fordítva mint a Riftnél, ahol előbb elpakolsz a játéktérből, felveszed az alapállást és aztán lépsz be a VR-be.
Összességében a Go tényleg olyan, mint egy kézi konzol: adott játék műfajokra tökéletes, másra meg nem kell használni. Switch-en se kezd el az ember Starcraftozni, a Go-n se kell Lone Echo-t tolni.
Látva a "VR szűz" emberek reakcióit egyáltalán nem kell attól aggódni, hogy a Go majd a VR gagyi oldalát mutatja az embereknek, aláásva a műfaj iránti bizalmat.
Éppen ellenkezőleg: a Go határozottan pozitív hatással van a kezdőkre, egyszerű az irányítása a 3dof teljesen természetes a számukra, mert nem láttak még jobbat. Azaz a VR nem úgy jön le nekik, mint a papírdobozos, kínai telefonos, panorámakép nézegetős kísérletezéseknél, hogy "ha ez a VR, akkor ikább hagyjuk", hanem "wow ez tényleg f..sza... és a PC-s VR tényleg még ennél is jobb?"Szvsz a Go-t kapudrognak fejlesztette az Oculus és eddig úgy tűnik, hogy működik.
Na most akinek már van PC-s VR-je, azokra is a konzol-kézi konzol analógia érvényes. Van, aki azért nem vesz Switch-et, mert már van PS4-e vagy gamer PC-je. Más meg pont azért vesz, mert ha úton van, hiányzik neki a játék. Cserébe elfogadja, hogy nem 4K meg 60 fps.
Azaz erősen felhasználó függő.
(Én pl. nem játékra, hanem ügyfél prezentációkhoz vettem a Go-t és arra gyakorlatilag nincs alternatívája.)Ami a Steam streamelését illeti, szvsz azt is hamarosan meg fogják oldani. Hogy lesz-e hivatalos app rá, azt nem lehet tudni, de mivel a developer mód bekapcsolásához gyakorlatilag egy ingyenes regisztráció és a szintén ingyenes android adb kell, kb. olyan patkolt droidos programot töltesz fel magadnak, amilyet csak akarsz, azaz házibarkács megoldás biztos lesz.
6dof prototípus pl. már van hozzá -
Tigerclaw
nagyúr
válasz kiskuplung #13486 üzenetére
Szerintem eleve arra szánták amire írtad is. Főként VR-es, 3D-s képek, video, streamek nézésére és casual gamingre - ha már úgyis képes futtatni azokat. A VR nem áll meg a játékoknál, amik generált tartalmak. A virtuális jelenlét legalább olyan nagy lehetőségeket tartogat, mint a játékok. A NextVR jellegű szolgáltatások felfutásához pont az kell, hogy ilyen viszonylag olcsó VR eszközök kerüljenek a piacra. Ugyanez vonatkozik a saját készítésű tartalmakra is. Beindulhatnak a home-made VR tartalom projektek. Milyen érdekes lenne mondjuk egy színházi előadást, filmet a nézőtér helyett a színpadról figyelni, amolyan láthatatlan megfigyelőként. Ez kihívás a rendezőnek és a színészeknek is. Sőt ekkor már nézőtérre sincs szükség, hiszen csak a jelenet számít. A nézőtérre csak azért volt szükség, hogy fizikailag elférjenek a nézők. Most pár 360/180 fokos VR kamerával, megfelelő internetkapcsolattal megoldható a dolog. Persze új műfaj, új kihívások, problémák, de épp ezért érdekes. Jöhetnek a mini VR művészfilmek, kisfilmek.
Ez a Gear VR és a Daydream mellé érkezett platform és telefonfüggetlen megoldásnak. A 3DOF épp azért "ideális kompromisszum" mert olcsóbbá teszi a kliens és a "szerver" oldalt is. Egy NFL, NBA meccsen belemennek, hogy lerakjanak pár telepített VR kamerát, főleg hogy úgy növeli a bevételt, sokezer nézővel, hogy fizikailag nincsenek is ott, de interaktívan mozgatni nem tudják azokat mindenki igénye szerint.
A 6DOF a teljes mértékben generált tartalmakhoz jó, de élő vagy felvett tartalmakhoz nagyon drága hardver és szoftver kellene. Kicsit olyan az egész mint az animációs 3D filmek és a valódi környezetben, valódi szereplőkkel készített 3D-s filmek témája. Az utóbbinál még méregdrága kamerarendszerrel és nehéz átadni a 3D-t.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Raymond #13490 üzenetére
Gondolom sokat számít a pixelek közötti rés, ennyire kinagyítva...főleg hogy egyre kisebbek a pixelek. Gyakorlatilag csökken a pixelek mérete és a rés mérete közötti arány. Olyan kijelző az ideális, ami talán alacsonyabb ppi-vel rendelkezik, de nagyon kicsi a gap mérete.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
kiskuplung
őstag
válasz Tigerclaw #13488 üzenetére
Köszi a válaszokat.
Biztos bennem van a hiba, de a felsorolt alkalmazások egyike sem hozott lázba.
Lehet, tényleg kiöregedtem, ezek a mobilalkalmazások erőltetettnek tűnnek Én már a Nintendo Switch-ben sem látok semmilyen potenciált, pedig két munkatársam is vett.
Ha már ilyen közvetítősdi, akkor én inkább valami oktatás-jellegűt tudnék elképzelni, hogy a világ másik felén is meg lehessen hallgatni egy előadást úgy, mintha ott lennék.
Sőt, ha már munkahely, én elsők közt jelentkeznék, hogy ne kelljen beingázni naponta 2x8 km-t autóval, hanem csak home office-ból tolhatnám a fejlesztést, és kizárólag a meetingek idejére kellene egy ilyen VR-os felszereléssel becsatlakozni.A házibarkáccsal nincs baj, hacsak az nem, hogy már megint házibarkácsolni kell ahhoz, hogy egy teljes értékű headsetet kapj. Ha ilyen egyszerűen meg lehet oldani a 6DOF-ot és az inside out trackinget, mint kpbendeguz videójában, akkor miért is nem tették bele a Go-ba alapból? Mert akkor nem fért volna be a 200$-ba, gondolom. De így meg egy félkész valami, ami szerintem pont, hogy a kapudrog szerepét nem tölti be. Én nem tudom elképzeni, hogy ez így bárkinek is kiváltaná a WOW-hatást, mint a Rift/Vive. Fenntartom, hogy ez igenis a 6DOF-nak és kontrollereken múlik. Különösen a Rift Touch az, ami annyira intuitív, hogy a 60 éves öregapám is elboldogult a First contact demoban.
Más. Kis szoftverajánló következik.
Már írtunk többször a DeskScene app-ról, mint kötelező tool egy Rift tulajdonosnak, és most láttam a Grid VR-on hogy már van Oculus Store-ból elérhető tool is, ami hasonló célokra szolgál.
Szerintem mindenképpen érdemes felvinni az összefoglalóba! Sensor Bounds
Ezen felül pedig akciós a The Invisible Hours ami az első együtt töltött esténket követően nagyon jónak tűnik.
Lényegében egy 3D-s filmről van szó, de annyival megfűszerezve, hogy időben egyszerre történnek az események, és mivel mi értelemszerűen nem lehetünk ott egyszerre, ezért egy időmanipulációs módszerrel tudunk "szellemként" az szereplők közt ide-oda lebegni, és több jelenetet is megnézni.
Illetve a nyomozás is így zajlik, pl. sétál egy nő, megbotlik, leesik a medálja. Egy másik szereplő felveszi, és átadja a nőnek. Ha itt megállítjuk az időt, akkor van lehetőség megnézni a medált közelebbről is.A játék amúgy a Cluedo nevű társasjátékra hasonlít, Agatha Christie utánérzéses sztorival tálalva, 8 szereplő van összesen, akik közül (gondolom) a végére majd meg kell tudnunk mondani, hogy ki a gyilkos. Ugyanis a játék 2. percében holtan találnak valakit, egy ház halljában
A grafika remek, a zenék, szinkron szintén. Nagyon jól sikerült átmenteni a filmes hatásvadász trükköket, annak ellenére, hogy itt ugye mi állítjuk be a kameraállást. 10$-ért megy most, szerintem megéri, bár mondom, még nem értem a végére (tegnap este kb 2 órát töltöttem benne, ez az első fejezetet fedte le. Összesen 4 van).
-
s:zozo
aktív tag
válasz kiskuplung #13492 üzenetére
The Invisible Hours játékot én is teljes szívvel ajánlom, nagyon jó.
Tanácsom, hogy semmit sem hagyjatok ki, mindig amikor egy fejezet véget ért ugorjatok vissza az elejére és kövessétek le az összes szereplőt. Van ilyen opció és a közös részeket pörgessétek át. Olyan titkokat és beszélgetéseket találtam ezzel az alapos módszerrel, hogy csak na. -
szente
addikt
A héten haverom neki szaladt fejjel a falnak az Oculussal. Viszont annyira bejött neki, hogy jönne a jövő héten is. Bosszúból nem tudnátok valami jó kis hánytatós hullámvasutat, vagy valami hasonlót?
-
Segal
veterán
válasz szente #13494 üzenetére
dehogynem
hintázgassonMegkerestem a sikoltozó srác videóját
[ Szerkesztve ]
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
fulton
addikt
Alakul ez
1001ppi kijelzők -
kiskuplung
őstag
válasz fulton #13496 üzenetére
Úristen, a kommentek, már megint
"Szerintem a vr jelenlegi legnagyobb problémája, hogy mindenki megpróbálja újra feltalálni, de legalább megreformálni az irányítást, imerzió, interakció blabla, miközben a többség csak annyit várna el, hogy a játékban működjön a free look, out of box. A franc se akar hadonászni mint egy hülye ha nem muszáj."
10 millió VR-szakértő országa
-
s:zozo
aktív tag
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz kiskuplung #13492 üzenetére
A Switchnek is megvan a maga előnye. Messze a legjobb kézi konzol jelenleg és ha sokat ingázol, sokat vagy távol otthonról, akkor az egy abszolút jó választás.
Ez a VR-es "közvetítősdi" még csak most kezdődött el. Épp ilyen olcsóbb VR hardverek kellenek hozzá, hogy fantáziát lássanak benne. Ahogy látom, a NextVR is sokat nőtt mióta megindult. Egyre több hardvert támogat, egyre több közvetítést nyer el és fejlesztették a kamera oldalát is. Egy iTunes U -t VR megoldásban én is támogatnék.
A VR biznisz továbbra is kockázatosnak minősül és sokan a 3D-s TV -kkel hozzák párhuzamba. Ezért fontosak az ilyen olcsóbb sisakok. A PS VR is azért sikeresebb, mert már nagyobb a volumen és érdemesebb rá fejleszteni.
Amúgy itt nincs senki, aki használná a NextVR-t?
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Teszt HTC Vive – álomból valóság
- Videoteszt Vélemény: lufi vagy tényleg nagy durranás a virtuális valóság?
- Blogbejegyzés Fürdőruhás lányok a virtuális valóságban
- Üzletből, garanciával, Macbook Pro Retina 13"2020 Touch Bar i5/16GB RAM/512SSD
- XBOX ONE/PS4/PS5/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- XBOX SERIES/PS4/PS5/XBOX ONE/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- PS5/PS4/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- Új Dobozos Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Ultrabook Óriás Tab 16" -40% Ryzen 5 5500U 16/512 QHD