-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
#54625216
törölt tag
válasz sz_abika #13200 üzenetére
Nem kötekedésként, csak az újak kedvéért: valójában az Oculus nem támogat chipseteket, hanem az alaplapod usb3 chipsetje azon meglehetősen ritka kivételek közé tartozik, amik 100%-osan megfelelnek az usb 3 szabványnak. Tehát nem is az a kérdés, hogy a Tiéd miért működik, hanem hogy a többi miért nem.
-
s:zozo
aktív tag
válasz #54625216 #13197 üzenetére
Üdv!
Szerintem ez az új dash (szoftver) óta előfordulhat bizonyos játékoknál stb.
Ilyen volt nálam a Landfall játék. A kezdeteknél jól működött, az új dash óta akad, szakad és túl sem jutottam a kezdő képernyőn. Azóta nem néztem, de este rá nézhetek és le ellenőrzöm a Bulett train-t és a landfall-t is. -
Picco
addikt
válasz #54625216 #13204 üzenetére
nekem is elofordult egy jatekkal tegnap, ha hazaertem meg is irom h melyikkel. le kell vennem a headsetet es ugy ctrlaltdel, majd fel per utan magahozter es ki tudom loni a jatekot, utana mar minden mukodik.
It's gotta feel so good to moo as a cow. Probably feels really good to moo
-
Enton
addikt
válasz #54625216 #13197 üzenetére
Keres egy gémet ami képrnyőn látszik és feltünő dolgot csinál az "a" gomb benne(ugrik/lő/ajtót nyit) majd a képernyő mellett nyomogasd az "a" gombot, hogy nem történik semmi.
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
#54625216
törölt tag
Jaja, értem én, meg is tudom csinálni, csak éppen agyrémnek érzem, hogy egy hibás gombról videót kérnek, amikor világosan leírtam, hogy mivel próbáltam orvosolni a hibát (restart, újra párosítás, stb.) és hogy szoftvertől független a hiba, nincs hibaüzenet, stb. tehát 99%, hogy a gomb egyszerűen elromlott.
-
s:zozo
aktív tag
válasz s:zozo #13202 üzenetére
Megnéztem. A Bulet Train jó nálam, viszont a Land Fall nem, csak ha vissza állítom a régi dash-t.
Más, nvidia driver 388.59-t felraktam pár napja, mert nekem is még régebbi volt fent. Azóta már észre vettem, hogy ha ki lépek az asztalra akkor néha a színmélység olyan mintha 24 bit?, 16 bit? lenne.
Most is csinálta a próbáknál. Más tapasztalta ezt? -
proci985
MODERÁTOR
válasz #54625216 #13201 üzenetére
nem feltetlenul, az usb3 host controllerek egy resze nem birja a spect.
Giganal a kulso kontroller jellemzoen oke (az Innateck kartyan is ugyanaz a tipus van), de pl az MSI lapokon a kulon "VR ready USB" is egy teljeserteku USB host controller ket USB kivezetessel.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
manoka
csendes tag
sziasztok
kellene egy kis segitseg, karacsonyra kaptam egy oculus riftet.
a gepem egy asus rog g752vmamikor megkaptam osszeraktam, kiralyul mukodott, es megvasaroltam a killing floor incursion nevu jatekot.
mai nap ujra ossze akartam rakni, megmutatni baratnomnek.sikerult az osszeszereles, a ter kijeloles, minden erzekel mindent. google earth, arizona sunshine, elindul, fut, minden kiraly, de a killing floor egyszeruen semmit nem csinal :/
nem tudom h tudnam jobban leirni a problemat.
gep fekete kepernyo, szemuveg meg akkor reagal ha kilepkedek a teruletrol, de nem tolt es semmi nem tortenik....
otlet? -
wollnerd
aktív tag
Sziasztok megint érdeklődnék a headsetekkel kapcsolatban. HDMI csatlakozása hogy van a pc-kbe? Próbáltam a Google-t, nem kaptam (számomra) egyértelmű választ.
Úgy tudom hogy majdnem minden videokártyának csak 1 HDMI portja van. És ha van nekünk HDMI-s monitorunk is?? (Nekem Nvidia GTX970 van és Samsung C27F390 FHD moncsi)
Ami nekem leesett a setup videókból hogy a headset-et a videokártya HDMI-jébe kell dugni, hátul. És közben videókban látható moncsik látszólag mintha semmi se történt volna. Na ezt nem értem... Kiválasztják a monitornak a másik bemeneti módját a PC-hez való csatlakozásához? (AV?) Ilyenkor nem veszik el a Full HD?
HTC Vive esetén hogy van? Ahogy nézem van egy kis box-ja és azon csatlakozik minden ami headset mint a PSVR-nél (van nekem) és csak egy USB portot kell felhasználni és a HDMI monitor is érinthetetlen marad a videocard hdmi-jában?
Nekem egyszerűbbnek tűnik a HTC mint a Oculus, csak jóval drágább... és ami fontos: szemüveges is vagyok és htc szemüvegbarátibb, csak jóval drágább is. Viszont Oculushoz 2-3 USB portot is használni kell és a fenti eset miatt nem tudom mennyire súlyos kompromisszumot kellene vállalni.
Nekem nem kell a "roomscale". (nem is nagy a szobám) Elég nekem az ülő vr is. (A kettő közül kamerájukat is figyelembe véve, elhelyezhetőek a monitor tetején vagy a monitor feletti polcra? Azt tudom hogy mindkettőnél van lehetőség előre ill. hátra dőlésre is pl. a tárgyak megszemléléséhez.)
Egyik fórumtárs a prriviben azt mondta hogy az Oculusnak jobb a képe. Pedig tudtommal mindkettőnek a felbontása, képfrissítése és látószöge ugyanaz és 90Hz-es, OLED-es...
Képtelen vagyok dönteni hogy melyik legyen!Válaszokat előre is köszi!
[ Szerkesztve ]
PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
PixAlan
aktív tag
válasz wollnerd #13214 üzenetére
HDMI mizéria: minden vr ready kártyán van DVI kimenet, ami ugyan úgy tud full HDt illetve minden becsületes monitoron van is, illetve Displayport is elég elterjedt manapság, ez is van egy csomó monitoron illetve kártyán. A gond hogy TVken valamiért csak hdmi szokott lenni, de egy dvi- vagy displayport-to-hdmi kábel nem egy nagy tétel.
USB-tény és való, hogy az ezzel babrálás az egyik negatívuma a riftnek, egy inateck bővítőkártya nagyban megkönnyíti az életed viszont.
A vive megoldása ezen a téren elegánsabb, ez az egyik pozitívum ami mindenképp a vive mellett szól, bár szerintem a VR vásárlókörének nagy része inkább bíbelődik picit mint hogy kifizesse a vive felárát.
Képminőségre vannak különbségek, de szerintem egyik sem jobb a másiknál, preferencia kérdése.
Ha kis játéktered van szerintem az oculust vedd, mert a vive akkor éri meg szinte csak, ha nagy játéktered van így ki tudod használni a vive előnyeit ezen a téren.
-
#54625216
törölt tag
válasz s:zozo #13202 üzenetére
Nah a dash kikapcsolása és az nvidia inspector közössen megoldották. Amikor kikapcsoltam a rift 2.0-t a Bullet Train még szaggatott olyan 15-20 fps körül, de legalább nem rántotta magával a rendszert, aztán az nvidia inspectorral hozzáadtam a játék exe-t a whitelist-hez, azzal rendbe jött az fps is.
-
#54625216
törölt tag
válasz wollnerd #13214 üzenetére
Ahogy PixAlan is írta: csak a nagyobb játéktérnél éri meg a vive felára.
- 2x2m körül: egyértelműen rift, ha meg ennél valamivel kisebb, akkor a Vive nem is áll be roomscale módba
- 3x3m oculus 3 vagy 4 szenzorral vagy Vive - rá kell számolni a rift árára az usb kártya, a plusz szenzor(ok) és usb kábelek árát és úgy összevetni a vive aktuális árával
- 3.5m vagy afölött: vive
Mivel írod, hogy nem nagy a szobád, szerintem a rift az alap két szenzorral elég lesz. (Nekem is kicsi a játéktér, alig 1.5x2m.)Képminőség különbség: első sorban a lencsékben van nagyobb eltérés. A riftben erős a glow effekt (ez van, akit zavar), de nagyobb az élességtartomány, kisebb a kormatikus abberáció, azaz kevésbé kell a fejedet forgatni, ha ránézel valamire.
HDMI: akár rift, akár vive, akár wmr, azt a hdmi-re kell csatlakoztatni. Ha van a kártyán display port vagy dvi, akkor egy olcsó átalakítóval rá tudod kötni a tv-re vagy a monitorra.
Szemüveg: én is szemüveges vagyok és a vive sem szemüveg barát, legfeljebb kicsit jobban bele lehet kínlódni a szemüveget, de nem éri meg. Akármelyik hmd mellett döntesz, számolj az árba egy vr-lens.eu feltét lencsét (kb. 60EUR), annál jobb megoldás jelenleg nincs.
Roomscale: mindenképpen próbáld ki a roomscale-t, mert egy teljesen más világ, mint az ülő mód. Sokan itt a fórumon is szimulátorozáshoz vették a riftet, aztán jó darabig csak a roomscale játékokat tolták. Ha már ennyi pézt rászánsz nem érdemes kihagyni.
-
wollnerd
aktív tag
válasz #54625216 #13217 üzenetére
Nos, a szobámban a használható játéktér tényleg nem roomscale-s... megmértem: szélessége alig több mint 120 cm...
Amúgy délután kipróbáltam a PSVR-t szemüveg nélkül. Valamennyire homályosabb volt nekem, de a nagy cinema módban simán eltudtam olvasni a legnagyobb szövegeket, kisebb szövegeket el-el tudtam olvasni és pl. Dirt Rallyban ha előrehajoltam akkor simán eltudtam olvasni Co-driver jegyzetét.
Ráadásul a PSVR alacsonyabb felbontáson müködik. Míg az Oculus 2160 x 1200-es. (tudom: két kijelző, szemenként 1080, PSVR csak 960.) Nagyobb felbontás --> élesebb kép, nem?
Szal, sztem nem kell annyira aggódnom a szemcsi miatt.
A HDMI-->DVI átalakító, sztem megoldható. DVI bemenet a videokártyából és a kábel másik vége bemegy a moncsi HDMI portjába, mindenféle kompromisszumok megkötése nélkül képes végezni a feladatot (FHD, válaszidő, fényerő, kép és színmód)?
Ránéztem bővebben az USB-eimre.
Van nekem pcie digitus ds-30221 3.0 usb 4port-om, aminek saját tápellátása van. (Akkor szereltettem be ezt a pluszt pár hónapja, amikor teljesítményimpulzus történt a gépemen.) Sajnos ez a 4 port a VIA USB eXtensible usb vezérlőhöz tartozik az AIDA szerint, amivel az oculus nem kompatibilis. (miért???)
Van ezen kívül még 1-2 használatos usb vezérlőhöz (ezek Intel-esek) tartozó portok. amin eszközeim átrendezése után pont 3 szabad 3.0-s van még hátul (egy elől).
Viszont: jelenleg 8 (9) usb eszközöm van... Tudom, biztos jó sok... pár hónapja vettem (akkor potom 8 eszköz volt) Thrustmaster FCS Hotas-ot (ami plusz 2 új eszköz volt) és akkor jött elő a impulzus hiba amikor 9.-nek akartam bedugni. Ennek következésképpen vettem a fenti bővitőportot. Így tulajdonképpen 9, mínusz 4 eszközöm van. (Ugye az új bővítő kártya) Elvileg újabb 3 oculus-os eszköz bedugásával megint a határt feszegeti a alaplap tápellátása....
(Van olyan progi ami megmondja hogy mely eszköz mennyi mhA-t használ fel? AIDA ilyet nem tud, asszem)
De mégis félek egy újabb impulzus hibától, mert ugye a gépeink nem tudnak végtelen mennyiségű eszközt kezelni... Emiatt megint egy kis érv lenne a HTC mellett, hacsak nem tévedek...BOCSI A REGÉNYÉRT!!
[ Szerkesztve ]
PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
#54625216
törölt tag
válasz wollnerd #13219 üzenetére
120 cm széles szobában elfelejtheted a Vive-ot, a cégnél próbáltuk beüzemelni egy 2.5x1.5 méteres tárgyalóban és nem volt hajlandó roomscale módban elindulni, ami még nem lenne baj, csak ezt lejelenti a szoftvernek és onnantól a játékok háromnegyede el sem indul.
A DVI-HDMI átalakításkor semmilyen kompromisszumot nem fogsz tapasztalni.
A via chipset első sorban nem az oculussal nem kompatibilis, hanem az usb3.0 szabvánnyal, az oculus csak megköveteli a vezérlőtől, hogy 100%-osan feleljen meg a szabványnak.
Amúgy ha ilyen sok usb eszközöd van, akkor oculustól függetlenül is megéri beszerezni egy inateck kártyát, hogy a vr eszköz ne akadjon össze a többivel. Az inateck kártya közvetlenül a tápból kapja az áramot (van rajta tápcsatlakozó), így az alaplap tápellátását nem befolyásolja. -
vepe
senior tag
Sziasztok Skacok,
Nagy dilemmában vagyok, mert most szeretnék venni VR szettet, csak nem tudom milyet lenne érdemes.
HTC-vive (vagy pro)?, Ocolus?, ps4.Ti melyiket ajánljátok?, ami jó jó minőség.
Köszi előre (nem akartam visszaolvasni, mert ma-holnap akarok venni már egy ilyen cuccot).
-
veterán
Szerintem pont olvass vissza egy kicsit, mert alig pár hsz-el ezelőtt is volt erről szó. Illetve ha kiad az ember százezres tételt, szvsz az a minimum hogy nem csak belök egy "melyiket vegyem" kérdést, hanem minimálisan utána olvas. A saját érdekedben.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
PixAlan
aktív tag
pedig 3 poszttal feljebb mélyen taglaljuk pedig.
Ha kis játéktered van akkor oculus, ha közepes és nem számít a pénz akkor vive(ha viszont számít és tudsz vele törődni picit, akkor oculus), ha nagy a játéktér akkor vive.
Vive prot nem éri meg venni, de ha tele vagy pénzzel és a legjobbat akarod akkor az a vive pro.
SonyVR ha van ps4ed és olcsón meg akarod úszni, de egyértelműen a ez a legrosszabb az opciók közül.
-
wollnerd
aktív tag
válasz #54625216 #13220 üzenetére
"A via chipset első sorban nem az oculussal nem kompatibilis, hanem az usb3.0 szabvánnyal"
Az meg akkor hogy lehetséges? mint mondtam a digitus usb kártyák portjai 3.0-ások.... És ahogy kép is mondja: Az AIDA és maga Windows is azt mondja hogy az oda bedugott eszközeim a VIA eXtensible-hez tartozik...
Úgy látom hogy az Inateck usb kártyát Mo.-n nem lehet kapni... Alternatíva van? Nade ez most komolyan megint vegyek egy portbővitő usb kártyát?
Hát őőő... lehet hogy tényleg meg kéne javítanom belső DVD írót... Ja és visszasírom a PS/2-ős billentyűzetemet is...[ Szerkesztve ]
PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
proci985
MODERÁTOR
válasz wollnerd #13224 üzenetére
ugy, hogy rairtak, hogy tudja az usb3.0 szabvany bandwithjet papiron (es kekek a csatlakozoi), a gyakorlatban meg nem.
a fresco vezerlok jok (ilyen van az innatecken es a giga lapokon) es az asmediak is (MSI VR ready extra host controller)
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
vepe
senior tag
Köszönöm a válaszokat.
Visszaolvastam néhány oldalt , de a ti véleményetekre voltam kíváncsi, mivel van gyakorlati tapasztalatotok.
Akkor marad a sima HTC vive.
-
izomman1
senior tag
Úgy néz ki, hogy a Riftemnek nincs is semmi baja csak a hosszabbító kábelem csinálta velem az időnkénti fekete képernyő és villódzás hibát! Ahogy kiiktattam a hosszabbító kábelt megjavult… (legalább is 2 napja jó)
fura mert múltban már egyszer megtettem ezt , de ezek szerint nem teszteltem jól..
Más :Láttátok már ezt? [link] Gear VR headset lencséjét lehet alkalmazni a Vive és a Vive pro esetén! Sokkal jobb a kép benne ! szégyen, hogy a Vive Pro ba is egy ósdi lencsét tették bele a Rift és a Gear VR lencséje fényévekkel jobb..
Ahogy a Samsung Odyssey lencséje is nagyobb a sweet spot sokkal fényévekkel jobb a good rays is szinte el van benne tüntetve.. Bár nem tudom ki meri a 800 dolcsit Vive Pro ját megbuherálni ( vigyázni kell a porral is) , de jó opció lehet … (garid valószínűleg ugrik) – Csak ilyen lencsével érdekelne a Vive Pro de ezt a szerelést megreckírozni… :S
Sajnos az Odyssey -nek egy baja van a követés és nem minden játék támogatja.. Tales of Glory -ba például a menüben nem tudsz tovább jutni , mert nincs plusz gomb amivel ki tudod választani a menű lézert.. ez mennyire valós? tényleg az a remekmű sem játszható rajta? Raymond mik a tapasztalatok Steam VR os játékoknál? (Állítólag USB 2.0 ás portba érdemes használni és magas sebességű adaptert akkor elégséges a WMR kontroller követése)
Viszont itt egy vidi a WMR headset ekkel hogy lehet használni a Vive kontrollereket ! elég macerásnak tűnik a kalibráció és főleg az, hogy az egyes funciókat játékonként meg kell adni a kontrolleren.. [link]Szégyen , hogy a Vive Pro-ba hulladék lencse van a Samsunghoz meg a kontroller nem tökéletes funkciójában.. az embernek össze kell ollóznia eszkábálnia a a megfelelő eszközt… Vive pro lencse mod jónak tűnhet , de a borsos ár és a szerelés kockázata visszatart.. A Samsungnál meg lehet a kontrollerek beállításával bohóckodni , ha egyáltalán elindulnának vele a hasonló Tales of Glory vagy más remekművek..
-
izomman1
senior tag
És ezt láttátok már?
1400 dolcsi lesz az új base station 2.0 val a Vive Pro [link]
Vicc az egész nem arról volt szó, hogy a base station 2.0 előállítási költsége olcsóbb lesz? :-)
-
#54625216
törölt tag
válasz izomman1 #13233 üzenetére
$1400 az pont a mostani Vive kit + Vive Pro hmd ára, gondolom azért húzták meg azon a szinten, mert aki Vive Pro-ban gondolkodik, az most is ennyiért tudja csak beszerezni.
(Bár még mindig fenntartom, hogy a Vive Pro-t első sorban tartalomfejlesztőknek szánták és csak másodsorban gazdag játékosoknak.)Ami a Vive modot illeti, engem nem is csak a lencsék cseréje ijesztene el, hanem a szoftver mókolás hozzá, mert ha valami változik a hivatalos szoftverben és nem működik a hack, akkor az egész hardver modot is vissza kell csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
válasz izomman1 #13232 üzenetére
Ha a latoszogben van a controller akkor nincs problema a kovetessel. Nem vettem eszre. Viszont a jatektol fugg hogy sikerul-e ott tartanod, pl. a Longbow-nal volt hogy erdekes szogben alltak a dolgok a kezemben mert hatrahuztam a nyilvesszot a fulemig
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
izomman1
senior tag
válasz #54625216 #13234 üzenetére
1100 dollár az 1.0 base station el a Vive Pro... (300 dolcsival több csak) igaz most nem tudom lehetséges e venni hozzá ..
Amgy így átgondolva igazad van ez a lencse csere pedig a szoftver mókolás miatt is kockázatos lehet.. bár gondolom ha gariztatni akarod a Vive pro és vissza lököd a régi lencséket senki se fogja megmondani a HTC nél, hogy belenyúltál.. ?[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
Egy jó mod tutorial a Skyrim VR hoz : [link]
Érdemes végigcsinálni ég és föld az alap és a moddolt Skyrim főleg VR -ban.. Tátott szájjal játszottam a mai napon miután megcsináltam annyira kafa.. Ha esetleg valaki ilyen jó részletes és működő mod videót tud a Fallout 4 VR hoz is azt szívesen venném..
-
manoka
csendes tag
válasz s:zozo #13230 üzenetére
Kartya:
Nvidia gtx1060
Nem steam-es. Az oculus menujeben vasaroltam. (Ugy emlekszem)
Viszont karacsonykor a steam overlay-el egyutt mukodott. :/ Probaltam mindent lefrissiteni. Sajna feladtam most, de ha van meg otlet vagy h mit nezzek meg, holnap ranezek es okoskodhatunk
Minden mas jatek amit oculusba vettem elindul.
Arizona sunshine (ha jol emlekszem ez a neve) steamen vettem, az mukodik... :/ -
s:zozo
aktív tag
válasz manoka #13239 üzenetére
Ami nekem be ugrott a problémáddal kapcsolatban, nálam is előjött a Robo Reccal kapcsán.
1-2 alkalommal jó volt és utána fekete képernyő és nem reagál a játék, nálam a win fel is dobott egy ablakot, hogy nem jó valami a gamel kapcsolatban.
A megoldás bizonyos könyvtár meg keresése és az abban levő config fájl(o)k törlése volt.
Esetleges újra telepítés is segíthet, de nem biztos, hisz a config fájl lehet megőrződik.
A játék adatlapján a hozzászólásokban páran jelezték a problémát, tehát nem csak nálad fordult elő.
Mai nap, sok időm nekem sincs. -
izomman1
senior tag
válasz MlbMatic #13235 üzenetére
szia!
Egy kérdés: Ha ilyen HDMI erősítőt veszek, akkor akár 5 méterrel is meg tudom hosszabbítani a Rift kábelem?
jelenleg ha jól tudom erősítő nélkül 3 m ig megy el... és nem tudom 5 méter aktív usb kábelt ha veszek hozzá akkor és rákapcsolom a Rift headset USB kábelére 10 méteren átviszi e az adatokat az is szintén? -
Viktoár
addikt
Sziasztok
Jómagam laikus vagyok a témában ezért jöttem hogy rendet tegyetek a fejembe.
Megmondom őszintén hogy nem nagyon érdekel a téma, viszont a fiamat annál inkább. Közeleg a születésnapja és folyton csak vr-es élményéről beszél. (Nemrég volt lehetősége kipróbálni egy ilyen vacakot.)
Pár hsz-t visszaolvasva rájöttem hogy neki az occulus rift lenne a jobb megoldás a szoba mérete miatt.
A következő hogy egyáltalán van-e értelme ilyen ajándékon (vr-ben) gondolkozni az adott konfighoz.Lap: Asrock B75M-ITX
Cpu: Intel i5 2400
Ram: Corsair 2x8Gb
Vga: Gigabyte RX460 4GB GDDR5+ssd és egyéb sallangok.
Ha azt mondjátok van értelme akkor van még pár kérdésem.
Üdv:Viktor
-
#54625216
törölt tag
válasz aerosmith #13244 üzenetére
A tied:
Max Transmission Rate: 165MHz
Max Transmission Bandwidth: 4.95GbpsA delock:
Videosávszélesség: max. 600 MHz / 6 Gbps csatornánként, max. 18 GbpsÍgy érthető, ha nem bírja.
Amúgy aliexpressről bármilyen olcsóbb aktív video toldó, átalakító, erősítő, stb. ami nem csak kábel kb. szerencsejáték kategória, mert még ha tök ugyanaz a termék kívülről, simán lehet teljesen más az elektronika benne.
Nemrég szívtam meg egy av-hdmi átalakítóval, a pal 4:3 inputtal nem tud mit kezdeni (azaz amire használtam volna), míg tök ugyanaz a cucc más eladótól meg a vásárlói visszajelzések alapján tudja. -
wollnerd
aktív tag
válasz proci985 #13226 üzenetére
Hát... Utána néztem és itt is olvasom hogy ennek VL805 chipje van, így a VIA-hoz tartozik. De itt az van leírva hogy tudják a 3.0-t is...
Mindegy, oda úgyis csak olyan eszközök vannak bedugva, amiknek bőven elég a 2.0 is.
Van három 3.0-ás usb port felszabadítva és asszem ennyi is van összesen hátul ami nem digitus) és ezek a portok az alaplapból veszik a teljesítményüket.
Utánaolvastam hogy 2.0 portok az alaplapból max. 500 mA-t tudnak kiszolgálni az 5 egységgel együtt. A 3.0 pedig 900 mA-t. Utánanéztem az oculus cuccok power usage-jeit. Az USBDeview progival megnéztem hogy az eszközeim mekkora mA-t visznek el... (Jó, tisztában lehetek hogy ezek nagy valószínűséggel csak hozzávetőleges adatok.)
(Xbox360 Recieverről nem hiszem el hogy tényleg ennyit elvine, de ha tényleg, akkor billentyűzettel cserélve átrakom Digitusba, bár a ASUS cerberus bill, tehát az led-es....)
Szóval számolással arra jutottam hogy sztem remélhetőleg nem lesz probléma annak a 3 szabad usb portnak és az alaplapomnak a occulushoz, (410+190+130=730) anélkül hogy megtörténne a teljesítményimpulzus (Jól tudom akkor történik, túl van haladva a 500/900 mA korlát?)Ha tévednék, nyugodtan javítsatok ki!!! Van érzésem hogy (megint) marhaságot mondhattam...
Köszi!PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
Raymond
félisten
válasz Viktoár #13246 üzenetére
Nincs azzal a geppel baj a grafikus kartyan kivul, nem eri meg az egeszet cserelni csak a VR miatt. Sokat beleolni se erdemes a proci miat persze ezert a GF1060 mint felso hatar. Az arak mennek most le es gondolom a kovetkezo hetekben lehet majd az apro talani jo aron 970 vagy 980 kartyakat amik szinten jok. Csak ezeknek persze jelentosen jobb aron kell ott lenni mint mondjuk egy bolti GF1060 3GB.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Új hozzászólás Aktív témák
- Teszt HTC Vive – álomból valóság
- Videoteszt Vélemény: lufi vagy tényleg nagy durranás a virtuális valóság?
- Blogbejegyzés Fürdőruhás lányok a virtuális valóságban
- Apple iPhone 13 Midnight 256GB iSTYLE 2025.03.26. GARANCIA
- LG UltraWide 38WN95C-W Monitor 1 év Garancia
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i5 3.8 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 580 8 GB + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 500 GB SSD / Radeon Pro 575 4 GB + doboz