Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    Feltettem az Assetto Corsa-t, de még nem néztem meg vr-ban, mert hajnali 3 volt már. Majd holnap. Azért azt megnéztem hogy milyen tempót tudok kicsiholni belőle, ha nem tolom kimaxolva (mert az azért nem volt 75+ fps) akkor csak egy fokkal visszavéve már nem lesz gond.

    Az ED-t másnap sikerült beüzemelni, csak be kellett állítani a SteamVR-t DK2-re. Messze nem tökéletes, az adatokat és kiírásokat általában nem könnyű olvasni (és nem találtam már a színpaletta állítást, mert állítólag zölddel olvashatóbb, ahogy több a zöld alpixelek száma). Szóval pixeles volt és töredezett élekkel volt tele, de nagy érzés volt először körbenézni felszállás előtt körbenézni az állomáson, vagy elrepülni mellette és fejjel pásztázva keresni hogy hol a leszálló dokk. A CV1 mindenki elmondása szerint sokat javult SDE téren (nagyobb felbontás, jobb optika), szóval tökéletes biztosan nem lesz, de ha ennél tovább javul, biztosan az is nagy élmény lesz. De nem is a látvány még itt a nagy különbség, hanem az, hogy mennyire természetes hogy az ember körbenéz leszállás esetén, vagy hogy autós játékokban benéz a kanyarba.

    A FOV nem tudom mennyire változik vagy nő, ez alapján pont arra nő amerre kell, bár nem tudom hogy tényleg csökken-e majd függőlegesen.
    Az biztos hogy sokan mondták hogy van akkora ugrás a CV1 és a DK2, mint anno a DK1 és a DK2 között volt. Szóval bíztató.

    Mindenképp játék szinten is vr-ra kell szabni az élményt, a legtöbb játékban nem működik az, ha csak simán sztereóba renderelnek és kidobják a szemüvegre. Még szimulátoroknál is oda kell figyelni, de más játékokat konkrétan vr-ra kell tervezni. Ezért is volt nagy élmény az I expect you to die c. demó, mert ott érezni hogy direkt figyelembe vették hogy hova tegyeneek dolgokat.

    Szóval miután több demót is kipróbáltam, tartom azt, hogy igen, a dk2-ben látszanak a színes pixelek ha az ember nézi őket, nem homogén a kép, de én szerencsés vagyok hogy ha érdekes a látvány, arra tudok figyelni és nem megrögzötten a pixeleket látom. Ha ezt elmossák a lencsékkel, remek lesz. Összeszedtem kb 8-10 olyan demót amit majd holnap megmutatok a munkatársamnak.

    A legdurvább viszont azt kell hogy mondjam a tegnapi leap motionos legózás volt. Nem volt tökéletes a kezelés, néha ragadt a kezemhez a kocka össze-vissza akadtak az ujjaim, de annyira pontosan látod magad előtt a kockákat, hogy ösztönösen nyúlsz utána, fogod meg, dobod el, stb. Ez egy 100%-hoz közeli pontosságú megoldással hihetetlen lesz. Így is az volt, amikor kockákat ütögettem felváltott kézzel, mintha csak egy lufi lenne. Szóval a valódi beleéléshez tényleg kell a motion controller, és a sebesség. Amikor a DK2-őn csak 60 hz-el futtattam egy appot, egész más volt, mint amikor valós 75-tel, és ugyan ezt is már elegendőnek éreztem, azért a 90 mégis biztos jobb lesz.

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák