Új hozzászólás Aktív témák
-
crocy
tag
hi,
bp-n tudtok ajanlani egy jo volvo szakit, aki kepes megcsinalni(kicserelni....) egy kezifeket egy 2006-os s60-n? -
2ozzmexy
aktív tag
válasz FeRRaR1 #13700 üzenetére
B5254Tx a kód talán és az szíjjas vezérlés, érdemes komplett készletet venni hozzá. (szíjj+görgők+vízpumpa)
Amit még érdemes ilyenkor (ugyanis oldani kell a bal oldali motortartót) az a hosszbordás szíjjak cseréje és a feszítőt sem árt ha már beállt az elmúlt 15 év alatt... (nyilván a generátor és egyébb csapágyakat érdemes átpörgetni, hátha zörögnek már)[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
haxxika
senior tag
Nagyon fent és alig fog ugye?
Közeljövőben tervezem én is cserélni, egyelőre csak a pofákat, aztán meglássuk elég lesz-e.
Havernak a nemrég vett 2007es S60-on is hasonló baja volt, de a betéteket cserélve megoldódott a gondja.
Mivel dobfék a belseje, abból is egy egyszerű változat nem kell erre volvo szaki, bármelyik korrekt szerelő megcsinálja: [link]OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
BigBlackDog
veterán
válasz haxxika #13703 üzenetére
+1, nálam is volt ilyen gond, de nem Volvo specifikus a dolog. Szorult a mechanika is kicsit, illetve az összehúzó rugókat sem árt visszaszerelés előtt összenyomni/cserélni. Sajátomon már kicsit meg voltak nyúlva a dobfék takarítás után, aztán összerakást követően minden bukkanónál csörömpölt a dobfékbe a betét.
[ Szerkesztve ]
-
haxxika
senior tag
válasz BigBlackDog #13704 üzenetére
Betétek + rugókat tervezem majd cserélni.
Ha nem elég neki akkor legközelebb jön a kötél vagy berakni egy utánállítót.OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
crocy
tag
válasz haxxika #13703 üzenetére
nagyon fent es EGYALTALAN NEM fog, elgurul vele a kocsi.
jelenleg a kezifek az, hogy egyesben(manualis) hagyom.en nem nagyon tudok bütykölni, de most vagy nagyon meg kell bontani hozza a kocsit es ettöl faznak, vagy nem ertenek hozza. eddig senki nem tudta nekem megcsinalni.....
de azert ha tudtok jo volvo szerelelöt, irjatok meg, akar privatban is.
[ Szerkesztve ]
-
tibor.sz
tag
válasz 2ozzmexy #13695 üzenetére
Amennyire tudom, itt minden egyben van, ráadásul elég szívás hozzáférni. Egyszer már hagyott ott a kicsike, mert az üzemanyagszivattyú nem kapott áramot, az egyik vezeték csokija "megolvadt". Állítólag típushiba. Szóval akkor is iszonyat szopás volt szerelni. Sajnos annyi eszük nem volt a svédeknek, hogy a csomagtartóból hozzá lehessen férni. Le kellett venni az egész tankot, ha jól tudom még a hátsó hajtást is szét kellett valamennyire szedni.
-
Peti78
őstag
válasz CharlieDrop #13708 üzenetére
Szar, öreg prémium.
FeRRaR1 kolléga tudja csak igazán milyen szar az öreg prémium.Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
FeRRaR1
őstag
válasz CharlieDrop #13708 üzenetére
Az S80 V8 is egy öreg prémium. Ráadásul ritka, AWD, automata. 8 folyadékot kell benne cserélni. Motorolaj, fékfolyadék, hűtőfolyadék, kormány szervó, hátsó diff, haldex, automata váltó, szöghajtás. Na most találj olyat aki ezt mind megcsinálta, akár többször. Létezik, csak az enyém nem eladó
Engem egy dolog érdekelt, hogy minél kevesebbet futott legyen. 7 éve vettem, 39k mérföld volt benne akkor. Azonnal ledobtam a váltó olajat meg minden mást. Így köszöni szépen azóta is vaj finom és hibátlan, hiába voltam vele vagy 5x a Nürburgringen és nem kíméltem.
Tavaly kapta meg a 3. váltó olaját illetve összes folyadék cserét.
Namost én csak jót tudok róla mondani, soha nem hagyott ott sehol, legyen az 7000km-es eu turné vagy verseny pálya. Kényelmes, biztonságos, különleges.
Viszont találni fogsz olyat is aki csak szidja online, mert folyik az olaj, beszart a váltó. Ezek lehetnek valós dolgok mert a Volvo maga is azt mondja hogy élettartam (sicc) olaj van a váltóban. Ja, jól lerövidíti az élettartamát ha nem cseréled aztán mehet a felújítás.
Motor az Yamaha álltal gyártott szívó V8, láncos vezérlés, golyó álló. Az olaj folyás is lehet igaz, sokat futott nem annyira karbantartott gépeken. Én pl 1-2 évente leápolom a motorteret műanyag és gumi ápolóval, hogy az idő és a nagy hő ne kezdje ki. Minden por száraz, soha nem folyt belőle semmi.
Ezek nem nagy dolgok mondjuk mert melyik 15 éves kocsiból nem folyhat valami? Inkább szép példányt lesz nehéz találnod, meg szerelőt aki ért hozzá és lelki ismeretes.
Nekem is elment egyszer tavaly az AWD, kiolvastam, Haldex vezérlő, 140 font volt felújíttatni, én szedtem le, raktam vissza, töltöttem fel utána, töröltem a kódokat és hibátlan azóta is. Volvo garázs 900 fontot mondott a javításra
Szóval szerelhetőek házilag is elég jól ha van hozzá tudásod / kedved / időd.
Nekem álom autóm volt, és megvalósult álom. De még annál is jobb mert olyan jó hogy a mai napig meglep engem és másokat is.
Igaz én már testre szabtam egy egyedi kipuval, polestar felni, 30mm ültető rugók, vastagabb kanyar stabilizátorok és stab pálcák, torony merevítő meg pár apróság hogy jobban érezze magát a Nürburgringen.
Amennyiben találsz szépet és jót megveheted, de nagyon alaposan nézesd át, teszteld hidegen melegen, és cserélj rajta minden folyadékot azonnal.
Peti78
Mai piacon szívesebben vennék szar öreg prémiumot mint újat havidíjas ülés fűtéssel. Mert prémium
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz FeRRaR1 #13710 üzenetére
A fenntartással nincs parám, most BMW-m van Ha gondolod mesélhetek róla.
Az, hogy találni valami szépet, jelenleg egy eladó van Magyarországon, és a hozzáértő a leggyengébb láncszem. Már csak azért is, mert sohasem volt Volvom.
Talán az öcsémet kell megkérdezzem, neki volt egy Sor5 V50-e, még az utolsókból, ahova meg anyumék hordják az S40-t azokat hagyom, egy V8-at tuti nem bíznék rájuk.Köszi az aprólékos választ, talán próbálok épkézláb szerelőt találni, a többi talán javítható.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
válasz FeRRaR1 #13710 üzenetére
"Motorolaj, fékfolyadék, hűtőfolyadék, kormány szervó, hátsó diff, haldex, automata váltó, szöghajtás. Na most találj olyat aki ezt mind megcsinálta, akár többször."
Itt vagyok, ezek közül van, amit én cseréltem otthon, van, ami miatt inkább szervízbe vittem, hogy cseréljk
Amit lehet otthon, inkább én csinálom meg, mert még mindig nem tudom 100%osan megbízni egy szakszervízben sem.<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
-
FeRRaR1
őstag
válasz FireFox1996 #13712 üzenetére
Ez így van, én is először cseréltem Haldex pumpát mert volt hibakód alacsony nyomásra mikor megvettem. Majdnem egy évet állt a kocsi és kicsit be volt kocsonyásodva a folyadék valamiért. Márka szervízbe nem tudták leszedni a pumpát. Így javasolták az egész cseréjét. Ami persze tökéletesen működött abban a pillanatban is
Megnéztem 2 YT videót, berendeltem ami kellett és megcsináltam. De még a kipu haldex elektronika közeli részét is leszigeteltem mert állítólag nem szereti a nagy hőt és a gyári pajzs az elég kicsi rajta.
Szóval lelkiismeretesen, alaposan, minden csavart cserélve és nyomatékra húzva tisztán, szépen lassan dolgozva megcsináltam és álom szép / jó lett.
Most van egy garázs amiben eléggé megbízok, de szúró próba szerűen még mindig megnézek ezt azt hogy tényleg volt e cserélve.
CharlieDrop
Nem kell köszönöm, van a tág családi körben is bmw tulaj, meg nem véletlenül hívom én is bring my walletnek
Nézz körül külföldi piacokon, Német, Swéd...
Az az 1 hahun förtelmes és főleg bentről, beázott a hátsó ablak vagy nyitva maradt a napfénytető vagy mi az a folt a tető kárpiton. Koszos, retkes, cigi sárgult. Ezt én el se mennék megnézni.
Sokat tudsz majd rajta fejleszteni, mint emblémák, hátsó lámpa, kormány, polestar pedálok. Így minden eredeti Volvo, nem valami kretén boy racer wannabe. Rákeresel itt biztos sokat találsz róla mert szinte minden módosítást közzé tettem itt.
-
CharlieDrop
veterán
válasz FeRRaR1 #13713 üzenetére
Lenne egy technikai kérdésem, bár írtad, hogy sokan nem cserélnek olajat a váltóban, de olyat is olvastam, hogy a benne lévő váltó nehezen bírja a terhelést, avagy ha odarúgnak neki.
ez így van?
ha igen, akkor lehet erősíteni!köszi
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
FeRRaR1
őstag
válasz CharlieDrop #13715 üzenetére
Ugyan azt tudom mondani amit leírtam, 3. olaj van benne, 5x voltunk a Nürburgringen. Szerinted ott mit kap a váltó? Vagy eleve ahogy vezetni szoktam
Ez két dolog miatt hallható néha, az egyik az említett olaj nem csere a másik meg a hidegen rúgás. Amennyiben nem rúgod hidegen, és le van cserélve az olaj mondjuk 3-4 évente akkor igen is strapabíró és megbízható. 7 éve nyúzom és köszöni jól van. Viszont ezért is necces jó példányt találni, mert vagy legyen alacsony futású (ez kb a legnehezebb ma már), vagy már túl van egy váltó felújításon, esetleg igazoltan volt benne cserélve az olaj.
Én annyira megszerettem hogy igazából egy váltó felújítást is simán bevállalnék és nem lennék mérges miatta. 15 éves, nyomatékos, AWD. Viszont makacs és nem akar tönkre menni vagy bármilyen hibát produkálni
De megint mutass egy atombiztos, 100% el nem romló 15 éves automata váltót. Legtöbben az olaj nem cserélés miatt szívtak vele, és ez a Volvo hibája mert ezt kommunikálták.
Cseréltem olajat, minidg megvárom hogy bemelegedjen rendesen mielőtt kenem neki és tessék, 7 év taposás, 15 éves és hibátlan.
-
CharlieDrop
veterán
válasz FeRRaR1 #13716 üzenetére
Köszi. Akkor megnyugodtam. Nem zavar a váltófelújítás se, ha amúgy bírja. BMW-nél volt egy széria, ahol ha rúgtad overboost nagyobb nyomatékot tolt a váltóra, mint amire tervezve volt. Az egy idő után elfeküdt, ha ilyen nincs nem para.
Ha valaki megcsinálja rendesen nem zavar, ha költeni kell rá, csak legyen jó.
így még izgibb a dolog.
köszönömNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Crus
őstag
Ez a Nordicstore ez ilyen átverés ugye? Csak azért, mert nov. 25.-én rendeltem onnan, amit azonnal ki is fizettem. Pár napra rá jött egy levél, hogy fizessem ki. Erre írtam nekik, hogy első dolgom volt a rendelés után. Erre semmilyen válasz nem jött, az automatán kívül, hogy megkaptuk levelét.
Majd 5 napra rá érkezett egy gépi visszaigazolás, meg egy számla a nem létező termékről, ami nincs nálam. Aztán vártam.4 napja írtam nekik, hogy hol a termékem. Erre válasz nem érkezett. Gondolom jövő héten ejthetem útba a rendőrkapitányságot...
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
őstag
Én egy hónapja rendeltem a Nordicról több dolgot annyi kavarással ráadásul, hogy miután kifizettem kártyával a rendelést, utána jutott eszembe, hogy még valamit hozzá akarok csapni. Írtam egy emailt nekik, hogy átutalnám annak a plusz tételnek a vételárát és küldjék egyben és így is történt. Az igaz, hogy volt 3-4 nap, amíg nem történt "semmi", de aztán megkaptam mindent.
"Less but better" - Dieter Rams
-
Crus
őstag
Köszi a válaszokat, akkor még reménykedek.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
belaazallat
addikt
Üdv!
Facebook-on S40/V40 csoportban is ajánlott hely, illetve, közvetve egy ott dolgozótól többen rendeltek. Nekem sajna meghiúsult a rendelésem, de sok segítséget kaptam, alkatrész cikkszámok, robbantott ábrák keretében.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Micha3l
tag
Többször rendeltem én is a nordictól, semmi gond nem volt. Most is fut egy rendelésem nov 20-tol, kétszer már rákérdeztem, mindig gyorsan válaszolt, most a gyári színkódos javítófestékre várunk. Szerintem nyugi, próbálj meg kommunikálni vele, gondolom ezen a címen írtál: info(kukac)nordicstore(p) h u
-
Micha3l
tag
Nagyon minimális mennyiségre van szükség, (kőfelverődés)
Így megláttam a gyári színkódos Volvo festéket és lakkot, gondoltam nem nagyon lövök mellé, ráadásul nem is drága. Van ilyen jellegű bolt, ha esetleg nem válna be felkeresem őket. -
nesa
veterán
válasz Micha3l #13726 üzenetére
Pécsen metálból 0,5dcl is kikevernek, 2k lakkból is adnak akár kevesebbet is, viszont arra figyelj oda hogy mindig kellően legyen elkeverve/összerázva, nem tudom milyen a kiszerelés mert a metál nagyon gyorsan megül, és más szín lesz, gyakorlatilag folyamatos keverést igényel kb 30mp alatt elkezd megülni a szín, ha már leült nem egyszerű összekeverni ....
-
Botigta
aktív tag
Üdv,
Esetleg tud valaki segíteni Vida 2015A telepítésben? Többszöri próbálkozásra sem sikerül, a telepítés végén mindig az az üzenet, hogy Securty OK, Vida not OK. Patch futtatásakor adatbázist hiányol. Virtuális gép Win7-re szeretném felszuszakolni.
Előre is köszönöm -
Crus
őstag
válasz Micha3l #13724 üzenetére
Csak aztán kaptam választ, hogy a FB-on ráírtunk, akkor az 1 hetes mailre végre válaszolt, hogy a héten megkapom a rendelésem. A hét letelt. Soha többet onnan semmit.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
haxxika
senior tag
válasz Botigta #13728 üzenetére
Anno a volvodiag.com oldalról szedtem le a VM-et (előtelepítve, stb), így megúszod a szívást vele, aztán valahogy feltuszkoltam Win10-re is és stabilan megy.
MSSQL adatbázis szervert felrakta? annak kell idő mire beindul ha fent van, tálca sarokban elvileg látszódnia kéne az adatbázis állapotának (Started/Running).OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
Kelecar
aktív tag
válasz haxxika #13730 üzenetére
Én is ezt javaslom. 5 USD, fixen működik és support is jár hozzá ha valami baj lenne. Volt egy régebbi VIDA VM-em ami pár évig ment aztán egyszercsak valami baja lett, nem tudtam működésre bírni (pedig nem vagyok IT analfabéta), aztán 5 USD-ért leszedtem a volvodiag VM-et és azóta is hibátlanul megy.
-
milkabrams
őstag
Sziasztok!
Ha minden jól megy, nemsokára szükségem lesz egy dízelre nagy távokhoz, 3. generációs v70 vagy xc70-re gondoltam 2 vagy 2.4-es motorral, automatával. Van velük olyan gond, ami miatt rossz választás lenne? Illetve melyiket vennétek?Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
BigBlackDog
veterán
válasz milkabrams #13732 üzenetére
2 literesből az öthengereset venném. Ha jól rémlik, az a 1984 cm3-es. Ford féle Powershift váltót kerülném erőteljesen (nem tudom, hogy V70-XC70 párosba jutott-e belőle).
[ Szerkesztve ]
-
haxxika
senior tag
válasz milkabrams #13732 üzenetére
Bármelyik mehet csak 5 hengerest (D3/D4/2.4D/D5 motorjelölések).
Ha nem feltétlen szükséges az AWD akkor elég a V70, ha nem volt ez a része karban tartva, akkor elég nagy hibafaktor lehet.OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
Micha3l
tag
Sziasztok!
BUEK!Szeretnek egy kis segitseget kerni VIDA ugyben.
Karacsony elott kaptam egy kinai masolatot, abban a remenyben, hogy majd latja az automat es egy ket parametert le tudok ellenorizni, ill az olajcseret magam is meg tudnam oldani ezaltal.
Remenykedve telepitettem fel a szoftvert, a mar 2015A nak hirdetett verziot egy regi notira. Minden oke a szoftver telepites (Win7re) VIDA "hardveres" telepites is rendben zajlott. Sajnos az auto detektalasnal ugyan az alvazszamot latja de nem tudja osszefesulni az adatbazisban levovel. D97PHEV 2016 os, tudom, hogy a VIDA 2015.5 ig kezel, a volvodiag.com rol tajekozodtam. Nincs erre valami trukk, hogy megis mukodjon a szekeremmel? -
Peti329
csendes tag
Sziasztok!
Először is BÚÉK mindenkinek.
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
9 év után kicserélődött a kocsiban az akkumulátor.(2013 S80 D5 215le).
Csere utáni első indításkor 14,8-15V-ot mértünk töltésre.
Ezután megpróbálkoztam BMS resettel a youtube-os megoldások alapján (diag hiányában), ám nekem nem villogott az aksi jel a műszerfalon a procedúra végén, így számomra kérdéses, hogy sikerült-e a reset egyáltalán.
A feltételezett BMS reset után elindítva a kocsit, a töltőfeszültség alapjáraton 13,3V, 2000-es fordulatnál pedig 13,35V.Ez lehet reális töltési feszültség egy vadonat új akkumulátornál?
Szervizben 3 hete terhelték a gyári akksimat műszerrel, akkor már mutatták, hogy a végét járja az aksi (kiolvasva VIDA-val, már tárolt alacsony akkufesz hibákat a kocsi, de a műszerfalon soha nem dobta).
Hibát nem dobott most sem az autó, de nem is szeretném, hogy ez megtörténjen, mert elég sokat megyek napi szinten.Előre is köszönöm a válaszokat.
-
Micha3l
tag
Ebben tudok segiteni VIDA nelkul is, mert en is most csereltem akksit.
Ami a videoban ugyan latszik de nem irja le, hogy a Start-Stop ot 5 secig nyomva kell tartani.
Tehat Start-Stop 5 sec nyomvatart.
6* egymas utan a kodlampa kapcsolojat be-ki-be-ki...
majd az elakadasjelzot 3* nyomni utemre, bekapcsolva marad de nem gond, ezutan figyeld a muszerfalon, jobb felul az akku jelet 3* villan.
Mennie kell tobbszor jatszottam el mas Volvokban is. -
Peti329
csendes tag
válasz Micha3l #13737 üzenetére
Köszi!
Pont így csináltam, de nem villogott az akku jel a végén, és így nem tudom, hogy hol rontottam el, többször is...
Próbáltam, hogy a fényszórót előre bekapcsolt állásban hagytam, próbáltam úgyis, ahogy a videón, hogy az 5sec-es indító gomb nyomás után tekeri be és utána jön a ködlámpa, majd az elakadásjelző. (pl. az, hogy az 5 sec-es gyújtáskapcsolás megvolt, a motorolaj ellenőrzéssel csekkoltam, mert az csak a 2-es állású gyújtásnál jön elő a műszerfalon, ha jól tudom).Vagy a 5 sec az nem olyan, mintha a 2-es állású gyújtást adnám rá?
pl. ez alapján csináltam (https://www.youtube.com/watch?v=iu9z5m78Szw&t=3s)
Majd még próbálkozom még, de lehet az lesz a vége, hogy keresek valakit, aki géppel alaphelyzetbe állítja.
Csupán a töltési értékek érdekelnének még, hogy azoknak milyen értékekkel kellene operálniuk. -
Micha3l
tag
-
haxxika
senior tag
válasz Micha3l #13735 üzenetére
Vdash progival is talán életre tudod lehelni a szekeret ha a vida esetleg nem akarna összejönni. Én azzal is át tudom ellenőrizni a főbb paramétereket, valamint tudok resetelni kódokat és nullázni olajcserét, ugyanilyen kínai klónnal.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
Micha3l
tag
válasz haxxika #13741 üzenetére
Koszi a valaszt, igen a vdash latja is rendben van. Esetleges hibakod olvasasra torlesre tenyleg jo, bamilyen mas extra iszonyat koltseges.
A gyari VIDA nekem az olajcsere miatt lenne fontos, - nem a reseteles miatt - hanem a feltolteshez kellene, ebben mar nincs nivopalca, ill meghatarozott procedura az olajcsere. Matrai Zoliek nekem messze vannak egy olajcsere miatt (ott tudom, hogy azt kapom amit elvarok). Van a kornyezetemben 3 ilyen auto, egy-egy olajcseret eleg borsosan mernek az itteni markaszervizek, raadasul be sem engednek a szervizbe, nem latom mit toltenek bele. -
FeRRaR1
őstag
-
nesa
veterán
válasz haxxika #13745 üzenetére
Én ezt tudom hogy ma már sok autóban nincs nívópálca, de olyanról még nem halottam amihez nem lehet venni, ez a műszerfalról nézem mennyi olaj van 97 es citromon már volt, de szerintem a 80as évekbe jelent meg szóval ez nem nagy extra, én szeretem mert indítás előtt megmutatja, csak míg a 97 es kocsimon mutató volt, a partneren már csak karikákat rajzol.
Egyébként itt van leírva , én a 97 es citron mindig úgy cseréltem olajat, hogy gyújtáson volt és öntöttem be az olajat és a műszerfalon láttam hogy épp hol tartunk.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Amennyire Volvós vagyok / voltam (a kínai vonalig), most már csak talán Polestar 2...
Annyira sz@rul oldotta meg ezt a Volvo. 4 kocka mutatja a szintet az XC60-on. Persze nem frissül egyből, így beöntesz valamennyit, ami kb jó aztán mehetsz vele egy kört hogy újra megnézd mire kiírja hogy kicsit alacsony a szint. (hiába töltöd a gyári ajánlott mennyiséget).Imádom mikor egy jól működő azonnal megnézhető, ott melletted lévő mikor olajat cserélsz megoldást lecserélnek egy határ sz@rra.
Majd kiadnak egy gyári szettet amivel vissza alakítható pálcásra.
Mint az X1 M
Kiadjuk az 1-est, majd megemeljük.
Akkor X1.
Majd vissza ültetjük, akkor X1 MSzerk:
"Megjegyzés
Az olajszintet csak akkor észleli a rendszer, ha teljesülnek bizonyos feltételek. Ezért a rendszer nem mindig képes a változások közvetlen észlelésére az olaj betöltésekor vagy leengedésekor. Bizonyos körülmények között a belsőégésű motor körülbelül 30 km távolságú működése szükséges."
Bárcsak lenne erre egy egyszerű, olcsó, jól bevált megoldás ami azonnal mutatja.
Hoztam el alacsony olaj szinttel 2 márkaszervizből meg megbízható garázsból is Volvót. Ennyit erről.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz FeRRaR1 #13748 üzenetére
Ez mondjuk béna hogy nem azonnal mutatja a szintet , de ha valaki otthon olajat cserél első körben ha annyi olajjal tölti fel amennyit leengedett aztán majd X km múlva beállítja a pontos szintet, nem lehetetlen ez.
De ez is csak egy 5 hengeres nem, tehát kell hogy legyen hozzá nívó szett.
-
FeRRaR1
őstag
Vásárolható hozzá szett, de nem alakítom már át mivel kiterjesztik a dízel emissziós retket a külső M25 körgyűrűig, én meg pont a határán lakok, így sajnos idén el kell adnom.
Pedig nagyon nem akarom és szeretjük.
Illetve akkor is, ott egy alkalommal mindent be tudsz lőni pontosan pálcával, egy koszolás, egy szerelés, még egy lépést sem kell megtenned pláne nem 30 kilómétert...
Majd egyszer talán rájönnek hogy ami jól működik, egyszerű, olcsó azt nem kell újra feltalálni. Lehet benne szenzor hogy szóljon ha alacsony a szint. De legyen pálca is, fillérekből megoldhatná a gyártó.Mert az hogy a márka szervizből is alacsony olajszinttel lehet elhozni kocsikat az kínosan nevetséges.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest