Új hozzászólás Aktív témák

  • N0rthF4c3

    tag

    válasz tibor.sz #10041 üzenetére

    Gondoltam, hogy ez lesz a válasz, hiszen szerintük nem is kell cserélni.

    Én meg azt mondom, hogy illik lecserélni a difikben is az olajat és a haldexnél van egy szűrő is, amit cserélni szoktak. Van egy youtube videó sorozat, amin a forma lecseréli már a P3-as XC70-en a hajtás összes folyadékát, meg az automata váltóét is otthon a garázsban:) Illetve egészen pontosan az automata váltót kvázi csak frissíti, át nem mossa, de szépen mutatja átlátszó flakonban, hogy alakul az egyes fázisok után a folyadék színe. Korrekten, alkatrész cikkszámmal, teljes munkafolyamattal mutatja. Asszem valami 60 ezer kilométer van az autóban. Tökéletesen látszik az, hogy mindenhol retkes az olaj. Értem én, hogy ék egyszerű egy hátsó difi, de az élettartam olajok már annyiszor megbuktak, hogy én biztosan cserélném mindenben.

    Nyilván sok mindentől függ az is, hogy milyen terhelés éri az egyes részegységeket, mennyire volt nyúzva az autó, mert sokan szeretnek csapatni is az AWD-vel. Ha normál körülmények és terheléssel használják, akkor valószínűleg hosszú életű lesz, de ha ki van taposva a lelke a Tesco parkolóban, ha leesett az első hó, akkor azért nem szívesen lennék következő tulaj:)

    Én ma kíváncsiságból rápróbáltam az enyémre többször is padlózva indulással, szerencsére semmilyen rendkívüli hangot nem hallottam, az első kerekeknél csak nyekkent egyet a gumi, és már kapcsolt is az összkerék.

Új hozzászólás Aktív témák