Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz CharlieDrop #10390 üzenetére

    min 3, max 4 pilota lehet csapatonkent, de mindenkinek kell vezetnie, aki be van nevezve

    feluletesen olvastak at a szabalyzatot, vagy lehet ugyse...

    egyebkent latszott a Valyi Pista nyilatkozataibol a verseny utan is, hogy ok ezt gyozelmet nagyon tutira vettek mar maguknak a verseny elott is

    az meg hogy szavaiban utalgat olyanokra, hogy masik auto nem volt szabalyos...

    baze Ferrodo DS2500-s betet mennyire street legal E jelu, amivel ok mentek, meg fektarcsa nem igazan modosithato -ha jol emlexem-, csak a betet (de annak utcainak, E jelunek kell lennie) es ok a 20d helyett 30d feket hasznalnak, ami nagyobb atmeroju es vastagabb fektarcsa is

    a toronymerevito nem lehet beheggesztve fixen, csak oldhato kotesu, azaz csavarozhato fajta lehet, es nezd meg a videot, amikor meg a Royal BMW-s arc muhelyeben van az autojuk felemelve, a hatso felso merevito fixre van heggesztve a ket sarvedo belso felei koze

    eleve az, hogy odamennek egy amator versenyre ket full profival is mar khm....

    Nandi mondta, hogy a verseny elott, majdnem kirohogtek oket, hogy tenyleg egy Fiat-tal akarnak menni 4h-s versenyen...
    amikor meg vege volt a versenynek meg csak neztek, hogy jéééé, kibirta a Fiat, es meg is nyerte
    csak a Fiat-ban nem kellett hutokoroket se menni, mert 103fokos a viz, ahogy nekik a dizel BMW-ben, meg a Ford, meg a Honda ki is allt a versenybol, mert nem birtak a kikepzest

    a Nandiek nem gyari PuntoGT hutot hasznaltak, hanem egy mk1 Punto 1.7TD front meretut*, de 1.5x vastagabbra megcsinaltatva egy maszek gyartoval, a hutorendszer modositasat meg megengedik a szabalyok is.
    Nandi mondta azt is a Royal BMW-s szervizes mukival beszelgettek a futam utan, hogy igazabol mindent meg lehet csinalni olyanra, hogy kibirjon egy ilyet, vki ebben a markaban/tipusban tudja hogyan kell ezt, vki abban

    ----------------

    * a TD-ben gyarilag nincs intercooler, igy abban a zarhidtol a loki aljaig es lampatol lampaig er a huto gyarilag
    a GT-é kisebb ennel, mert ott a vizhuto kozeprol eltolva menetirany szerint jobbra helyezkedik el, tole menetirany szerint balra mellette all egy side mounted intercooler (=SMIC) is, mar felig a bal elso fenyszoro alatt

    a tunnerebb GT-kbe is mindig TD hutot raktunk, marcsak azert is, mert ujan 1/3-d annyiba kerul, es kb 30%-l nagyobb a front felulete
    foleg mivel az ilyen GT-kben amugy se a gyari SMIC volt mar, hanem ez ele, egy az elso-also legbeomlobe rakott, de SMIC-nel sokkal nagyobb front (=FMIC), amivel felszabadult a SMIC helye
    igy a TD huto elfert annak a helyen a GT-ben is, javitva a hutest

    ezt a PTD hutot klonoztattak le a Nandiek 1.5x vastagabbra megepitve, ezzel kb 2x novelve egy gyari PGT vizhutojehoz kepest a hutesi teljesitmenyt
    a termosztat a GT-ben eleve alacsonyabb homersekletu, mint a szivokban, 84 fokon mar nyit, a digo turbos autoknal ez altalaban mindig igy van

    en ezert sem ertettem a Valyiek 103 fokig felengedett vizet se, hogy miert mehet addig, miert ott kezdenek csak visszabb venni a tempot kicsit lassabb kort menni, mert arra az ECU mar butit, hogy ne akarjon hengerfejes lenni
    miert nem raktak egy 30d vizhutot is pl...?

    OK, hogy nyomas alatt nem forr fel, mert a kukta is igy mukodik a konyhaban, de csak egeszsegesebb egy 90-92 fok koruli vizhofok fruttiztatva, egy 100-103 fokosnal

    na mind1, aug07-n lesz a 2. menet, madj meglassuk addig ki mire jutott.... :DDD

    [ Szerkesztve ]

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák