Új hozzászólás Aktív témák

  • JulesTS

    őstag

    válasz zsozsa74 #47998 üzenetére

    A fékhez tényleg kötelező tartozék a BPK, ha benne van akkor oda már felesleges a damper, mert mire a csillapítás beindulna, már nem mozdul a pedál, mert az elasztomerek megfogták. Gázpedálon viszont nekem bejött. Rallye-nál és drift-nél 0-ra van állítva, mintha ott se lenne, pályaautónál meg a 8-as skálán 1...1.5 közé, ezzel kanyarból kigyorsításkor segít, hogy ne legyen túl hirtelen a gázadás és emiatt ne legyen tapadásvesztés. Nem biztos hogy megéri az árát, de nekem bejött és az is igaz, hogy a valós gázpedál érzethez nincs köze. Plusz ami frusztráló, hogy a gyári leírás szerint gázpedálra szerelt damper vagy lötyög a pedál karban, vagy túlhúzva megszorítja azt, csak házibarkács megoldással lesz jó... A szörcsögés zavaró lehet, van kettő is nekem, egy házilagosan javított és egy új, de az új is szörcsög új kora óta, de a működésén nem ront.

Új hozzászólás Aktív témák