-
GAMEPOD.hu
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
fatal`
titán
válasz Scarletiel #47900 üzenetére
Nem fogja visszaadni egyetlen videó sem.
De a fogaskerék hangos, akármit csinálsz. Nem tudom a T248-on milyen a pillanagóváltó hangja, de majdnem biztos vagyok benne, hogy halkabb, mint a G29-en a fogaskerekek, pláne, ha rallyzni tervezel.
Ha halkabb kormányt szeretnél, akkor T300, azon csak a venti zúg (bár az sem halk, de DIY cserélhető Noctuara, talán valaki csinálta is a topicban).
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz Scarletiel #47902 üzenetére
Használt, de még garis esetleg? Bár nem tudom mennyiért mennek, én tavaly nagyon olcsón vettem, egyelőre a polcon pihen, mert lehet, hogy családtaghoz kerül decemberben.
-
JulesTS
őstag
válasz Scarletiel #47900 üzenetére
Csak azt tudom, hogy @biker G29-e simán beindította a discord "voice activity"-t és mást se lehetett hallani, csak ahogy a rázóköveken fordult...
-
Scarletiel
senior tag
válasz JulesTS #47904 üzenetére
Hát akkor felejtős. Marad a T248 vagy elteszem a projectet későbbre, mikor nagyobb összeget rá tudok szánni.
#fatal'
Ha lenne olyan ami 120 körül megy és van rá fél év-év garancia az jó lehetne, bár át kéne azt is gondolnom magamban. Viszont itt hardveraprón csak olyat találtam a napokban amire már nincs gari. -
biker
nagyúr
-
Kommy
veterán
@biker :Igen néztem a videó, ott tényleg nem tűnik lassúnak. Na majd próbálkozok még.
@fatal': valószínű az lesz, hogy szépen visszamegyek a számoltra és ha nem jön be kicsit hosszabb távon akkor elkezdem szépen lassan növelni.
@iceman007: ezt megfogadom, hogy lépésenként megyünk lefelé.
@mmds: lehetséges, de mégsem az alap 54-es
-
iceman007
aktív tag
válasz Scarletiel #47900 üzenetére
A pillangó váltó kattogása lóf*sz, de cserébe van egy fix billenéspont váltásnál, nem olyan nyúlós mint a Logitech.....
A G29 meg valóban kattog mint az állat ha nagyon szeretnéd csinálok videot... -
Találtgyerek
addikt
válasz Scarletiel #47905 üzenetére
Nézd folyamatosan az aprót! Havi 1-2 garanciás T300 beesik általában.
06-3o/9759I39
-
fatal`
titán
válasz Scarletiel #47905 üzenetére
Szia,
Nem lehet "hirdetni" a fórumon, úgyhogy dobtam egy privit.
-
JulesTS
őstag
Fekete hetezik a Raceroom, mindent akcióznak:
https://game.raceroom.com/store/ -
-
-
GalaHU
őstag
válasz Rony949 #47915 üzenetére
Valamikor szembejött egy videó, talán GamerMuscle-től aki szépen levezette, hogy ha normálisan (értsd tömött lobby-ban, élvezetes pálya-autó kombóval) akarsz versenyezni az iRacing-ben akkor évi 200 dodó alatt nem úszod meg...
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
JulesTS
őstag
Csináltam házibarkács vészkapcsolót a DD1-emhez:
https://4utem.blogspot.com/2022/11/hazibarkacs-veszkapcsolo-fanatec-dd1-hez.html[ Szerkesztve ]
-
zsozsa74
senior tag
válasz JulesTS #47922 üzenetére
Én kicsit egyszerűbben oldottam meg ( pontosabban csak most jutott eszembe, hogy erre is használható. ) Az ülésem mellett van a kapcsolós elosztó, amibe az összes szimes hóbelevanc be van dugva. Csak lenyúlok és katt, volt áram, nincs áram...
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
JulesTS
őstag
Nem sűrűn van szükség rá, az biztos, T300-zal, CSW-vel, CSL DD-vel eddig egyszer se történt olyan, hogy elszabadult volna a kormány. Most viszont DD1-el ACC-ben sikerült beleraknom egy beton sávelválasztóba, se előre, se hátra nem ment az autó, viszont a kormány oda vissza 180 fokot csapkodott. Kerek perecet még talán megpróbáltam volna megfogni, de F1 perechez nem mertem hozzányúlni. Bázis teljesen körbe van pakolva, alig lehet elérni a kikapcsoló gombot (rövid nyomásra csak az FFB-t kapcsolja le), a behevederezett fotelből nehéz kikászálódni, akkor jól jött volna a dobozka.
-
biker
nagyúr
válasz JulesTS #47926 üzenetére
"a behevederezett fotelből nehéz kikászálódni,"
szóval behevederezve, esetleg övfeszítős extrával, sisakban, tűzállóban, elképzeltem...
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
-
biker
nagyúr
-
Scarletiel
senior tag
Végül megrendeltem a T248-at. Ezúton is köszönöm a kormányos ajánlatokat, végül emellett döntöttem, kezdésnek szerintem jó lesz és 2 év garancia van rá.
Annyit szeretnék még kérdezni, hogy nagyjából 50 ezerig szeretnék hozzá wheel stand-et, de ilyen [kép] design-ba lehetőleg. Viszont nem tudom hogy furat ügyben kompatibilis-e a kormánnyal, pedállal, illetve mekkora súlyban érdemes gondolkodni, mennyire masszív. Vagy van a Wheel Stand Pro ebben az árban és heló?Köszönöm a segítséget mégegyszer!
-
tome0001
Topikgazda
válasz Scarletiel #47935 üzenetére
Írj atesznek, ennyiből ő is kihoz egy sokkal masszívabb szettet, mint az általad linkelt.
-
quby
őstag
Nem tudja valaki mikor kezdökik a BF? volt számláló de már nem látom. Meddig virrasszak
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
JulesTS
őstag
Fanatec pedál összehasonlítás: kezdjük ott, hogy almát almával lehet összehasonlítani, de azért a körtét is belevettem, hogy teljes legyen a kép...
Elsőként a CSL Elite-tel kezdeném, annak is az LC fékkel kiegészített készletét. Ugyan az első verzióját nem lehet már kapni, de a V2-es már kapható és használtan is jó vétel a régi. Ami előnyös benne: merev aluöntvény pedálok, variálható a pedálok elhelyezése (kis barkácsolással akár függesztve is felszerelhetőek), az LC fékhez 3 készlet különböző keménységű elasztomert kapunk, amikkel finoman lehet állítani a pedál érzetet, ezeket könnyen lehet cserélni, a pedál lapokra kapunk gumi és csiszoló papír csúszásgátlót is, ezek nélkül kevésbé tapadós (gázpedálhoz így jó). Ami hátrány: potenciométeres gáz és kuplung pedál, amivel nincs probléma, amíg nem koszolódik/kopik el, de sajnos el szokott, ez olcsón javítható, vagy hall elemesre átalakítható, a gázpedál rugóját gyengének érzem (kuplung pedállal fel lehet cserélni, az keményebb), a loadcell a pedálra van integrálva, hiba esetén csak gyári csere jöhet szóba, a pedál lapok nem cserélhetőek.
Az új CSL Elite V2 pont ott lett fejlesztve, ahol a régi verzió kicsit gyengélkedett: potik helyett hall elemek, az LC kikerült a pedál testből a talpazatra és a rögzítésnél is könnyítettek a csavarok behelyezésén.
A CSP V3 lenne a közép kategória a neve szerint, de Podium pedál egyelőre nincs, így ez a csúcs Fanatecnél. Ami előnyös: a pedál lapok tág határok között állíthatóak és variálható a felületük is, a gáz és a kuplung rugója cserélhető és a pedálút is állítható, mindkettő hall elemes érzékelővel van, a fékhez külön vásárolható elasztomerekkel finoman és tág határok között állítható a pedálérzet, a külön vásárolható damper a gázpedálra hasznos tud lenni, a kuplung billenő mechanikája a valós kuplung pedál ellenállását jól utánozza, a fék és gázpedálokon van egy-egy rezgetőmotor (a gyári szoftver nem valami jól konfigurálható és gyengécskék a motorok is). Ami hátrány: a pedálok fix elhelyezkedése (csak barkácsmegoldással lehet áthelyezni), az elasztomereket nehézkes cserélni (amíg próbálgatjuk, hogy melyik variáció lesz jó, nem fogjuk megkedvelni a tervezőjét), A BPK (elasztomer készlet) és a damper plusz költség az amúgy sem olcsó pedálhoz.
Akkor a két alma után jöjjön a körte:
a sima CSL pedál. Sajnos csak az LC fék nélküli két pedálos verziót használtam. A lemezből préselt pedálok a kinézetük ellenére elég merevek, a CSL Elite-hez hasonlóan áthelyezhetőek, a pedál lapok cserélhetőek (külön vásárolható alu lap), a sima hall elemes féknél egy szivaccsal van szimulálva nyomásérzékeny fék (ezzel is tudtam gyors köröket menni, de sokkal jobban oda kellett figyelni a pedál kezelésre). Az LC fék ennél is kötelezően ajánlott. Ami hátránya: gyárilag csak egy elasztomer készlet van benne és a tesztelők/tulajdonosok szerint ez túl kemény (ezen a kiegészítő gyártóknál kapható puhább készlettel lehet segíteni).
Hogy melyiket érdemes választani?
Ez csak pénz kérdés, egyikkel se járunk rosszul. Legolcsóbb egy használt CSL Elite, ami teljesen jó, a sima CSL LC egy utólagos elasztomer készlettel is jó választás, ahogy a CSL Elite V2 is megéri az árát. Ha több pénzünk van pedálra és megfelel, hogy nem lehet áthelyezni a pedálokat, akkor a CSP V3-at érdemes venni, de BPK is ajánlott hozzá, a damper meg fakultatív... -
mmdms
addikt
Hiaba teszem akarmelyik kormanyt a bevasarlokocsiba a fana oldalan nincs rajt semmilyen akcio. Masnal mukodik?
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
quby
őstag
Detto. megyek aludni. ha marad marad, ha nem igy jártam....
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.