Új hozzászólás Aktív témák

  • JulesTS

    őstag

    válasz mmdms #40281 üzenetére

    CSL Elite + Loadcell kit pedálom van, van egy V3 vezérlőm vibra motorokkal, meg WRC perecem.
    A CSL pedálnál mechanikailag jobbnak tartják a CulbSport V3-at, meg abból kapható "inverted" is, de a CSL-t is fel lehet szerelni fordító konzolra. A CS V3 rezgő motorjai nem valami erősek, csak azok miatt nem érdemes ClubSportot választani. Szerintem a CSL+LC is bőven elég.
    A kormányokat meg jól látod, mindegyiken alap váltófül van ami lehet, hogy nem mágneses, de teljesen jól használható. A WRC meg nagyon jóra sikeredett, pár dolog van csak ami az olcsóságából adódik és amivel együtt lehet élni. Egyik a műanyag quick release ami a DD bázisokat "low torque" módba kapcsolja, hogy ne törjék el. Ezen lehet segíteni, ha lecseréled fém quick release-re. A másik a váltás jelzőfény, ami egy tejfehér csík mögött lévő többszínű led, nem túl nagy fényerővel. Egy ledsor azért jobb lett volna. A másik két perec ClubSport sorozatból van, mindkettő fém quick release-zel és elvileg a váltófül is cserélehető mágnesesre (de ennek utána kell nézni).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák