Új hozzászólás Aktív témák

  • -Solt-

    veterán

    válasz FLx #38405 üzenetére

    Ki mondta, hogy az a jó, ha forgatni sem bírod a kormányt? Gondolod van olyan ember aki így játszik? Az alacsony FFB-nek pont annyira nincs értelme mint a birkózásnak... magadtól veszed el a vezetési élményt amiért nem keveset fizettél. A "fotelben" ülve a seggünkkel nem érezzük az autót, vagyis rengeteg információ elveszik... ezért fontos a kellően erős és jól beállított FFB, mivel ez az egyetlen információ forrásunk az autó, futómű viselkedése felől.

    Ha gyenge a motor, akkor hamarabb jön a clipping jelenség, vagyis elveszik a játékból érkező információ amire elvben reagálnod kéne. Ezt a legjobban AC alatt lehet megfigyelni, ahhoz van egy FFB app ami játék közben automatikusan állítja az FFB erősségét úgy, hogy minél kevesebb legyen a clipping. "Gyenge" bázisok esetén nagyon visszaveszi az erőt, hogy a részletgazdagság megmaradjon, erősebb bázisok esetén feljebb tolja egészen addig amíg a valósághoz közeli visszajelzéseket kapsz, vagyis amikor a terheletlen futómű esetén könnyű a kormányzás, az erősen terhelt futómű esetén pedig kellően nehéz. Ezek nyilván autó függőek is, mert értelemszerűen más visszajelzések érkeznek egy utcai autó futóműve felől mint egy szervó nélküli formula autó futóműve felől.

    Szóval az erős bázis (a CSL Elite nem az) azért kell, hogy a valósághoz közeli erők esetén is megmaradjon a részletesség, illetve azért, hogy a nagyobb súlyú kormányokat is megfelelő sebességgel és erővel tudják mozgatni. Nem véletlenül népszerűbbek egyre inkább a DD bázisok, más kérdés, hogy sokan nem állítják be rendesen és így csak annyi megy át nekik, hogy nehéz tekerni... nyilván nem ez a cél.

    A cél az sokunknál, hogy minél élethűbb legyen maga a vezetési élmény még akkor is, ha adott esetben ez időben akár hátrányt is jelenthet.

    www.smart-bus.hu

Új hozzászólás Aktív témák