Thief - több realizmus, kevesebb misztika

A Thief legújabb részével, amellyel újraindul majd a sorozat, a fejlesztők szeretnének új rajongókat szerezni maguknak, de a régieket sem felejtik majd el. Ennek érdekében a fejlesztők például átalakítják majd a játék irányítását és multiplayer játékmód készítéséről is lemondanak. Most azt is nyilvánosság elé tárták, hogy a misztikus történet helyett inkább a realizmust fogják előnyben részesíteni.

"Én gondolom és remélem azt, hogy egyetértetek velem abban, hogy csak mi tudjuk azt, hogy hogyan kell egy jó játékot készíteni a Thief világában. Úgy döntöttünk, hogy a misztikum és a varázslat helyett, amelyek az előző részben megtalálhatóak voltak inkább a realizmust részesítjük előnyben" - mondta el Stephane Roy, a játék producere.

"Természetesen ez nem jelenti azt, hogy a játékban nem lesznek majd megmagyarázhatatlan jelenségek. A játék egyes eseményei misztikusan fognak majd hatni. Egyszerűen számunkra nagyon nehéz azt elérni, hogy a játékosok elhiggyék azt a misztikát, amely a képernyőn történik. A jó hír az, hogy a mi játékunkban zombik egyáltalán nem lesznek" - tette hozzá Roy.

A Thief megjelenése 2014-ben esedékes PC-re és következő generációs konzolokra.

Azóta történt

Előzmények