Gran Turismo Sport teszt (PlayStation 4)

Folytatódik a nívós Gran Turismo sorozat, ám egy picit kihagyták a ziccert. Igazi szimulátor lett ugyanis a játék, de nem túl szép és kevés a tartalom.

Már-már külön kultúra

A Gran Turismónak már igazi kultusza van, amikor még annak idején bemutatták PlayStationre, mindenki ámult-bámult, hogy a japánok mit ki tudtak hozni az akkori konzolos generációból. A GT egy jól felépített, komoly, kihívásokkal teli sorozat, ellentétben például a DriveClubbal, ami azért annyira nem sikerült jól. A legújabb rész a Gran Turismo Sport nevet kapta, és habár még mindig egy remek autós szimulátor, inkább az online küzdelmekre koncentrál, sajnos elveszítette az egyjátékos mód élvezetét, ami több dolognak is köszönhető.


[+]

Ugyan az online megmérettetések manapság rendkívül közkedveltek, én, mint a régi kor elkötelezett híve inkább az offline kampányba kezdtem bele először. Itt is van tartalom bőséggel, különféle licenceket lehet szerezni, versenyekre járni, hosszabb távokon indulni, vagy éppen gyorsköröket futni. Igen ám, de hiába van jó pár játékmód, azért pályából és járgányból már korántsem akad annyi, mint mondjuk a vetélytársaknál.


[+]

Igazából a GT Sport teljesen másképpen közelítette meg az egyjátékos módot, mint például a Project Cars 2. A fejlesztők minden erejükkel az irányításra koncentráltak, a legapróbb mozdulatok is komoly tizedeket jelenthetnek, vagy éppen a verseny végét is okozhatják, szóval érdemes gyakorolni, nem is keveset. Joyjal vezérelni a járművet nem rossz, de sosem volt olyan élmény, mintha kormánnyal és pedállal próbálnánk a maximumot kihozni a kocsiból. Igen, utóbbival azért már sokkal inkább a valósághoz közeli pillanatokat kapunk.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények