Hirdetés
Az őrzők visszatérne
Amikor 2014-ben megjelent a Bungie által fejlesztett Destiny, rengetegen voltak kíváncsak arra, hogy mit sikerült összehoznia annak a csapatnak, akiknek addig a Halo szériát köszönhettük. Végül eljött a szeptember, a játé megjelent mi pedig gazdagabbak lettünk egy kifejezetten élvezetes alkotással, amely kezdetben nem kevés fejfájást okozott a komolyabb játékosoknak. A programnak ugyanis egy nagyobb (de az eléggé problémás) gondja volt, mégpedig a tartalom hiánya. Nyilván hamar megtudtuk, hogy számos DLC érkezik majd hozzá, de az alap kiadás rövid időn belül kevés lett a legelszántabb felhasználóknak ezen pedig csak az egy évvel a premier után megjelent The Taken King segített.
Sorrendben ez volt a 3. nagy kiegészítő a Destiny-hez, és ezzel értek el a fejlesztők a program csúcsához szerintünk. Nyilván a tavaly megjelent Rise of Iron még tartogatott extrákat, de közel sem olyanokat, mint a 2015-ös esztendőben megjelent bővítmény. Az ok pedig amiért mindezt felhoztuk az a nemrég megjelent folytatás, amelynél a készítők mindent megtettek, hogy ne ismétlődjön meg az első rész gyengébb kezdése (Nyilván nem az eladásokról beszélünk, az már az elődnél is több mint jók voltak), valamint végre egy értelmesebb kampánnyal is gazdagabbak legyünk, ha már az első rész történetének teljes megértéséhez az egyébként érdekes dolgokat felfedő grimoire kártyák tucatjait kellett elolvasnunk.
Közel napra pontosan 3 évvel az előd után megérkezett végre a Destiny 2, amely a konzolok mellett idén október végén végre a PC-s felhasználókhoz is eljut, mindezt a Blizzard Battle.net rendszerének köszönhetően. Nézzük, milyen lett a folytatás, sikerült-e túllépni az előd kezdeti hibáin, vagy ugyanazokat a hibákat követte el.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!