Új hozzászólás Aktív témák
-
sagajr78
tag
válasz fogtunder #574 üzenetére
A sebzésért nem jár rögtön xp, azért kill assist jár, ami class-tól függő értéken váltódik át kill-re. Ez 3-5 között változik. Tehát 3-5 megsebzett ellenfél ér 1 kill-t (emeli a kill értékét a katonának) ami után jár majd Xp is utólag. Elméletileg kapna Xp-t sebzés után is a csóka, de azt alapból nem számolja a játék míg össze nem jön egy egész kill, akkor utólag ad egy átlagot.
Szintlépéshez meg vagy XP-ből kell elérni a megadott mennyiséget vagy kill-ből kell azt teljesíteni (XP táblából 1 van, kill táblából nehézségekhez igazított értékek vannak az adott rangokhoz). Ha az egyik megvan, akkor menni fog (legendary-n mindkettőnek teljesülnie kell, kisebb nehézségeken elég az egyiknek).
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz fogtunder #604 üzenetére
Értem, köszi. Megint bedőltem annak, hogy a küldetés épületeire gyúrtam. Mondjuk most még csak a Proving Ground van kész, de utánaolvastam, hogy ilyen felépítés célszerű:
X – Advanced Warfare Center – X
Proving Ground – Workshop – Resistance Comms
X – Power Relay – X
Ehelyett márpedig az enyém most már ilyen lesz:
X – Proving Ground – X
Advanced Warfare Center – Workshop – Resistance Comms
X – Power Relay – X
Remélem nem lesz nagy hátrány, úgyis csak veteránon játszom. Bár értek meglepetések már idáig is, pedig csak 3-4 küldetésen vagyok túl.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Gery9112
őstag
válasz fogtunder #624 üzenetére
Amúgy ez engem is érdekelne , tényleg akinek megvan a játék, a két nagy patch mennyit segített a játékon optimalizáció terén? Tervezem megvenni a játékot meg majd a CIV 6-t viszont eddig idő hiányában nem tudtam beszerezni. Csak érdekel, hogy a patchek mennyit javítottak rajta.
PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832
-
Zoo123
senior tag
válasz fogtunder #712 üzenetére
Jó az a Deffense matrix, nekem maxra fejlesztve 4 db torony volt 75%-os stattal, de ahhoz képest meglepően sokszor találták el az ellenfeleket, és ugye körönként kétszer lőhetnek, ha mellé is lőnek fedezékrombolásra tökéletes!
''Nem vagyok komplett őrült... pár darab még hiányzik!''
-
zsamiatt
őstag
válasz fogtunder #717 üzenetére
A torony nagyon hasznos tud lenni. Foleg overwatchban. Az en palyamon jottek a 4 labbu izek es probaltak megfertozni a katonakat. Oda nagyon kelletek.
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
addikt
válasz fogtunder #727 üzenetére
Hát igen, a megtorlások... de, ha belegondolsz, ezek is sokkal jobban vannak megoldva. Az első részben meg lehetett oldani sokszor, hogy egy civil sem hal meg. Itt esélyed nincs, örülhetsz, ha 6-ot megmentesz, amiért bizony oda kell léptetni a katonáidat, ahova nagyon nem akarod, ami simán az életébe kerülhet. Egyébként ezeknél a pályáknál érdemes egy scanning protocol-os specialistát is vinni, aztán kész.
No, ezt a true concealment modot megnézem magamnak a Commander fokozaton való újrakezdéshez.
Egy érdekes "hibája" van a játéknak, a mesterlövészek gyakorlatilag kompletten hanyagolhatók.
micafighter: bizony, itt nincs olyan, hogy ülsz és fejlesztesz nyugiban és majdnem full brutálban nyomod, mire meg kell támadni az első bázist (ahogy az XCOM: EU-nál). Muszáj, különben túl erős leszel és akkor meg az lenne a baj. De nagyon ügyesen beleszőtték a történetbe (Avatar számláló). A katonák is többet sebesülnek, még easy-n is jóval több katonát használtam, mint az első részben: ott általában ki lehetett bekkelni, míg meggyógyulnak.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
micafighter
nagyúr
válasz fogtunder #749 üzenetére
Jaja. Amugy a psi ops nagyon erős lett összességében szerintem, az AOE képességei az erősitések ellen szintén nagyon jók, illetve a gyógyulásának köszönhetően baromi tankos ugye, de már csak az "elmevédő" aurája miatt is megéri szerintem futtatni min. egyet a csapatban. De ugye az ellenség is egyre erősebb ugyhogy azért kiegyenlitődik a dolog.
(#752) saen: Szerintem is a grenadier a leggyengébb de ettől még én midig vittem, Rupture nagyon hasznos, holo targeting, chain shots hail of bullets shredderrel szépen olvasztja a páncélt, és a csapatod meg kapja a buffokat.
Mondjuk az első végigjátszásomban az egyik specialistám AWC-ből kapott egy Rupture képességet, egy ranger meg chain shots-ot, onnantól kicsit csökkent a grenadier jelentősége, de még igy is jó volt páncélolvasztónak
Mindenesetre több féle taktikát tesz lehetővé, mert a robot ellenfeleken lesz először páncél, lehet velük kacérkodni specialistával, vagy átmenni rajtuk grenadierrel, később ugye máson is lesz már páncél de addigra meg már lesz AP ammo igy szintén van lehetőséged grenadiert vinni, vagy AP ammot másik katonának. Vagy egy psi ops
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz fogtunder #754 üzenetére
Az is igaz, nehezebb fokozaton a gránát jelentősége mégfontosabb lesz a garantált sebzés miatt.
Illetve kiegészitővel jön be fagyasztó gránát is, bár csak 1et kapsz belőle de grenadier ugye tud kettőt is lőni belőle egyik perkkel, és nagyon húzós helyzetekből mentett már meg a fagyi gránát, ami garantált halállal járt volna.
-
saen
veterán
válasz fogtunder #754 üzenetére
Garantált sebzésre én a specialistot szoktam használni ha tudom. A gránátok túl kicsit sebeznek és gyakran nem is akarod megsemmisíteni a környező dolgokat, mert mondjuk supply raid-en vagy vagy éppen retaliation site-on vagy és civilek vannak.
Kiegből az egyiket csináltam meg (Shen's valami), az is kihagyhatónak tűnik eddig, bár még nem fejlesztettem maxra onnan mindent.
Psi katona messze a legerősebb, csakhát sokáig tart kiképezni, szóval túl sok sose lesz belőle. A sima katonákból a specialist a legfontosabb szerintem, a többi igény szerint alakítható. Nekem a gránátos tűnik a leggyengébbnek, simán azért, mert nagyon pontatlan az alapfegyvere, sok a mellélövés.
-
emmm
senior tag
-
Djuree
félisten
válasz fogtunder #848 üzenetére
én is mentek az elején, meg ha nagyon necces kör van akkor közben is.
toturi: igen, az előző részben nem így volt, sokminden más itt.
muszáj néha visszatölteni, főleg ha már benne vagy a lecsóban nagyon, úgy a játék felénél már bedurvul. meg ha 85%-nál mellélő én bizony loadolok rohadjon meg. meg ha éppen azon múlik egy emberem halála akkor is...itt nem szégyen loadolni, eszméletlenül csal a gép, főleg nehezebb fokozatokon. akkor csalok én is. aki nem akar loadolni annak ott az iron man mód, de az nem embernek való...[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
micafighter
nagyúr
válasz fogtunder #920 üzenetére
Pontosan. Ráadásul mivel ha lemegy rólad a conceal a podok egyből ugranak mikor meglátnak, én állandóan előre mentem ilyenkor egy concealbe maradt rangerrel ami nem ugrasztotta a podokat, és tudtam így előre tervezni. Nehezebb fokozaton meg overwatch nélkül hamar elvérzel.
[ Szerkesztve ]
-
Kvelstadt
veterán
válasz fogtunder #961 üzenetére
Nem akarom én tartani a számlálót csak ki akartam próbálni ezt is.
Az egyébként mire jó hogy felfedeknilyen advent dolgokat?
Már most nemtom mi itán ugrott ez fel de volt 3 kép és a harmadikat felfedhettem 20 intelért.Meg ehy kis élmény. Lőttem ma egy 9es kritikalt 6os életre vagy 12lépésről 24% eséllyel.
Szóval itt nincs csak 50-50%
Meg kipróbáltam egy fegyvert ami inkább hasonlít egy két élű axe-ra és egy fér a tárba. Egyenlőre egy haszontalan vacaknak tűnik.
Van képessége hogy stun-ol de egyszer sem jött be."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Djuree
félisten
válasz fogtunder #977 üzenetére
mintha az 1-ben nem lett volna ennyira szar, de lehet csak az idő szépíti meg. egyfelől jó mert meghosszabbítja a szavatosságot, így egy pálya fél óra helyett simán van 1 óra is, napi 2-3 missionnél többre nincs időm. meg amíg töltöget tudok pakolászni, elmosni egy-két tányért, párom nagy örömére.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Kvelstadt
veterán
válasz fogtunder #977 üzenetére
Ez igaz de nehéz megtenni.
87%nàl azt nézem hogy mennyit fog sebezni nem azt hogy ha betalàl akkor mennyit.
még azt is fixnek veszem hogy pl a2-3sebzésből a 3fog betalálni mert ugye a nagyobb sebzést mutatja az ellenfél hp-ján.
Rengeteget kell tanulni ebben a játékban de szerintem pont ez jó benne."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Kvelstadt
veterán
válasz fogtunder #982 üzenetére
Dehogynem. Menne a többi hypokt tucatjárék mellé.
Az meg oké hogy nem értem a játékot és megkérdezem mi micsoda meg mit jelentenek dolgok de a taktikázást magam szeretem kitapasztalni. Lehet nem tanulok meg vagy veszek észre hibákat másodjára sem, és lehet nem is vagyok annyira jó ebben de amit elérek azt én érem el és ez visz előre, ez az élmèny nekem.
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Djuree
félisten
válasz fogtunder #1005 üzenetére
"minden sikeres hack után nő a karakter ilyen jellegű statja"
sztem ez nem így van. direkt kipróbáltam és nem nőtt. van olyan jutalom hackelésnél hogy növeli 20-al a hackinget, de ezt ki kell választani és vagy sikerül vagy nem...LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
emmm
senior tag
válasz fogtunder #1046 üzenetére
Feltettem a Perk pakkot az LW-től, meg is jelent a katonáknál egy 3. oszlop, ellenben nem lehet használni. szintlépéskor nem dob oda semmit.
A leader pakkot is feltettem, ebből kb. semmit nem érzékelek. Az Alien pakkot nem próbáltam, nem kell még egy durva nehezítés a játékba, elég ez most így isEllenben egy érdekes buggal találkoztam tegnap: az egyik rangeremet eltalálták, és utána, bár nem volt disoriented meg egyéb rajta, nem tudtam mozdulni vele. A heal sem segített rajta, csak feltöltötte. Csak a visszatöltés segített. Furcsa volt, mert lőni, újratárazni, overwatcholni engedett, de mozdulni azt nem; sőt, egy halványkék vonal vitt volna a VIP emberkéhez, és követte annak mozgását (cipelte a katonám).
Közben végre felszereltem az egységeket preadtor páncéllal és a proving groundom is elkészült. El is indítottam egy rakás fejlesztést, majd kb. két hónap alatt szépen ledarálja... A két psi katonám is halad szépen, már a 3. képességet fejlesztik. Kíváncsi leszek rájuk, mit alkotnak
[ Szerkesztve ]
-
Kvelstadt
veterán
válasz fogtunder #1097 üzenetére
Jó ezt is tudni!
Akkor ez a része is sokkal kezelhetőbb.
Egyébként így rádiótorony fejlesztések nélkül valami 300 volt a havi bevételem és az eléggé lelassított ahhoz kèpest hogy másnak már az első hónapra megvolt az.
De majd most már még jobban értem az egészet.
Így már csak azt sajnálom hogy nem dobott valami "elbuktál" trophy-t."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Kvelstadt
veterán
-
emmm
senior tag
válasz fogtunder #1163 üzenetére
Én kb. 50 %-kal. Egy emberem nem sérült csak le, pedig kb. ugyanazt csináltam, mint amit a videóban láthattunk. Akkor szimplán nekem nem volt mákom...
Majd még belenézek itt-ott, a körre menő küldetésekre kíváncsi leszek, milyen taktikát alkalmazott...meg pl. az ilyen terror-site jellegű küldetéseknél. Commanderen már azért neccesen marad életben 6 civil a pálya végére, mikor minden körben lelőnek egy-két civilt. Eddig még sikerült mindig, az igaz. -
sz_abika
addikt
válasz fogtunder #1174 üzenetére
Nincs asztalom a géphez, nem key+egérre vagyok berendezkedve, szóval igen, couchplayinghez kellene. Elvégre a Steam linket is ezért vettem.
Az X360as kontrollerhez kapott novemberben a játék frissítést, így most hiába van DS3, DS4 hegyek a lakásban, egyik sem fog működni
PSN: xszabikax
-
Cadal
őstag
válasz fogtunder #1186 üzenetére
Én esténként rá szoktam nézni Tornis twitchére (LW2), de van pár dolog amit nem értek. Pl, hogy egy elfoglalt terület rádiótornyára ráklikkel, akkor bejön egy képernyő, ahol lehet talán toborozni, vagy valamit beállítani intel, supply, recruit kapcsolók vannak. Az mi a bánat? és armoryban egy csomó emberkéje valahol valamit csinál??? Mi ez az új fícsör?
#1187) Djuree: Nem értek egyet, egy idő után fejlődnek a katonáid, és extra képességekre tesznek szert, ezeket - illetve az időközben elérhetővé váló fejlesztéseket/felszereléseket - használva később is változatosan lehet a harcokat levezényelni, nem csak egy bevált klisét kell használni mindig. szvsz.
[ Szerkesztve ]
-
saen
veterán
válasz fogtunder #1196 üzenetére
Belenéztem egy picit, elég durva lett Ami rögtön feltűnt, hogy a harcrendszert nagyon átvariálták. Gránát már nem viszi ki a falat, fedezék mögül nehezebb kiszedni az ellenfélt és hasonlók. Lesz mit felfedezni a játékban, bár fogalmam sincs, hogy meddig bírom, újabb 200 órát nem biztos, hogy beleteszek.
Új hozzászólás Aktív témák
● A spoiler formázás a topikban elérhető.
- Gyúrósok ide!
- Építő/felújító topik
- Dark Souls sorozat
- LEGO klub
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Autós kamerák
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- További aktív témák...
- Amazfit GTS 2 új! (nem a mini)
- -62% HP EliteBook 845 G7 (840 G7):Ryzen 5 4650U,16GB,512GB SSD,vilI.MAGYAR bill.,Bang&Ol.,Win11ProHU
- Több db HP Thunderbolt dock 230W G2 230W -os töltővel MONITORCENTER
- Philips Evnia 42M2N8900 Gamer Oled Monitor!42"/4k/138hz/0,1ms/Freesync-Gsync/HDMI 2.1/TypeC/Ambiglow
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.