Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    félisten

    válasz Bad Pritt #95500 üzenetére

    Scorn

    Nem igazán tudom kiegészíteni a korábbiakat az ezres után sem, mindent leírtunk a "játékról". Kezdetleges, félkész játékelemek összessége kevés érdekességgel, rengeteg sétával, semmi segítésggel. Van egy-két jobb pillanata, az első puzzle csarnok a nyomorékkal szerintem jó (lett volna, ha ad egy kis segítséget a játék), illetve Act IV remek letta labirintusszerűen összekötött termekkel meg a többlépcsős feladványokkal.
    Ezzel együtt is sajnos elképesztően idegesítő dolgokkal van tele a játék önismétlő feladatokkal, elképesztően gyenge harccal és egy nevetséges bossharccal és érthetetlen cselekménnyel. Mész, nyomkodod a fehér sziluettes dolgokat, de hogy miért, arról fogalmad sincs még a játék végeztével sem, abszolút nulla kontextust ad a játék és még csak azt sem lehet mondani, hogy environmental storytelling és érdemes körülnézni, mert csak egymásra vannak hányva az assetek, semmi értelmeset nem lehet kibogarászni belőlük.
    Látványos amúgy, mennyire nem lett tesztelve a játék, biztos vagyok benne, hogy valamelyik korábbi verzióban végig tudták gyalulni az egészet és ezért elkezdték baltával faragni a balanszot, sok helyen nincs is értelme elmenni a lőszertöltő állomásért, mert annyi ellenfelet spawnol a használata, hogy jobban jársz, ha skipeled. Ugyanígy a ránk csimpaszkodó lény is valszeg balansz céllal csapolja meg a hp-t néha, a játék végére tetemes mennyiség veszett el miatta és kikerülhetetlenek ezek a scriptelt részek, amatőr megoldás.
    Ha valami dicséretet érdemel az tényleg az art design, grafika, effektek sok helyen és az animációk minősége, de ez sajna nem menti meg a játékot, a fun factor nem létezik, nyögvenyelős, sok helyütt idegesítő élmény sajnos a játék. Szerencsére rövid, nekem olyan 4-5 óra volt az ezres. Kár érte.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

Új hozzászólás Aktív témák