Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    félisten

    Scorn kontrához orbitális méretben írnám oda, hogy kiveszi a játékos kezéből a karakter menedzselését, jobb magyar kifejezés híján (angolban player agency). Képzeljük el más játékokban a következőt: Forzában ráéreztünk az autó irányítására, fizikára, pályákra, viszont a kocsi random néhány kanyarban előre nem várt módon megcsúszik. Gears of Warban épp óriási harc van, Marcus Fenix meg gondol egyet néha-néha és feláll a fedezék mögül. Halo-ban Master Chief pajzsa egyszer csak minden előjel nélkül kikapcsol. CoD-ban megakad a fegyver egy sorozat közben.
    Na ez történik a Scornban, mikor az a kis ránk csimpaszkodó g*ci bizonyos előre nem várt helyeken levon az értékes hp-nkból. Mindehhez társul egy elcseszett save system, mert relatív sűrűk a checkpointok, viszont manuálisan csak fejezetenként egy részhez lehet visszatérni, szóval nálam úgy néz ki, hogy van egy mentés 0:55 meg egy 1:51 játékóránál és most olyan 2:40 körül lehetek.
    Őszintén szólva ez egy mellbevágóan amatőr játék a fenti okokon túl a mesterségesen elnyújtott játékidő, a puzzle megoldások, a harcrendszer, az AI (igazából nincs, simán ki lehet akasztani) és minden egyéb miatt, ami nem grafika. Még a hangulatot sem mondanám annyira odaverősnek, mert ez a játék bizonyítja, hogy az Alient nem csak az art design, hanem a zene és hangok tették igazán naggyá, az meg itt visszafogott.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

Új hozzászólás Aktív témák