Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    nagyúr

    válasz Bad Pritt #119122 üzenetére

    Csak nem álltam meg. :D Annyival árnyalnám és egészíteném ki a korábban írtakat, hogy ez az egyik legjobb NG+, amit soulslike-ban eddig tapasztaltam, nem tudtam eldenringesen legyalulni a térképet és nem is adott túl sok plusz hp-t és sebzést a játék az ellenfeleknek sem, pont jól be volt balanszolva végig.
    Így back to back két végigjátszás során nagyon nyilvánvaló lett, hogy az utolsó chapter túlságosan el lett nyújtva még úgy is, hogy az opcionális bossokat skipeltem. Továbbra is tartom, hogy az utolsó három boss egyszerűen nem jó, ezer sebből vérzik mindhárom, de legalább van ellenszerük, sokkal gyorsabban meglett mindhárom, mint legelső alkalommal.
    Sokkal agresszívebben játszottam az NG+-t és feltűnt, hogy amit néha felhoznak kritikaként a FromSofttal szemben, hogy pontatlan a collision és hit box a játékaikban az azért nem feltétlen hátrány mindig: ebben a játékban egy-két kivételtől eltekintve kivételesen jók a hitboxok, viszont ez azt jelenti, hogy sokszor beakadok egy boss és tereptárgyak közé és mivel P-nek a stagger képessége meglehetősen hitvány, ezért nem igazán tudtam kiszabadulni.
    Amit nem sikerült megszokni a 60 óra végére sem ahogy a szintkülönbséget kezeli a játék: rengeteget használtam a puppet stringet, de amint pár lépcsőfoknyi eltérés van P meg a becélzott ellenfél között már nem találja el. Szerencsére más eszköznél nem volt ilyen probléma.

    Néhány tanács, ha valaki belevetné magát:
    - Ne féljetek fegyvereket kipróbálni és fejlesztgetni, rengeteg nyersanyagot ad a játék.
    - FromSoft játékokkal ellentétben itt a quality build (balanced) egyértelműen superior. Advance build még jobb, de ahhoz több fegyvert kell fejleszteni, szóval inkább NG+-ban érdemes összerakni.
    - Utolsó soft capek (nagyjából): vitality 60, vigor 40, capacity 40, motivity - technique - advance 31-34.
    - Egy végigjátszás során két robotkart lehet felhúzni maxra, puppet stringet érdemes sokat használni, remekül használható offenzív és defenzív módon is, illetve tömeget oszlatni.
    - Netes forrásokkal ellentétben az endingek nem függnek össze olyan szigorúan a truth/lie válaszokkal, csak két endgame döntéssel.
    - Ebben a játékban nincs alapból földre kerülés után egyből dodge megoldás, a P-Organ rising dodge node-ját kell unlockolni. Életmentő a stun lock elkerülése miatt.
    - A P-Organ amúgy is a legfontosabb része a fejlesztésnek, anélkül szerintem a nehezebb bossok lehetetlenek.
    - Bármennyiszer lehet respecelni.
    - Malum District-ben található vendor a legjobb barátunk, végtelen készlete van dobálható cuccokból, a bossok 90%-át le lehet nyomni úgy, hogy egyszer sem nyomod meg az RB-t.
    - Mellék feladatok rengeteg ergót adnak, érdemes megcsinálni őket.
    - Végig lehet vinni a játékot parry nélkül, nem kell sekiróskodni.

    Szóval részemről ennyi volt a Lies of P. Fantasztikus 60 óra volt, abszolút felső polcos játék DS3, BB, Sekiro mellett. Persze, lehet erre azt mondani, hogy elég durván copy-paste az egész, de őszintén szólva másoknak még ez sem sikerült az elmúlt 10 évben, szóval örülni kell ennek is. Nagyon nem irigylem most a Lords of the Fallent meg a következő időszak soulslike próbálkozásait, nehéz lesz ehhez felnőni, illetve remélem sikeres lesz a játék, kifejezetten várom a folytatást (The Wonderful Wizard of Oz téma).

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

Új hozzászólás Aktív témák