Új hozzászólás Aktív témák
-
superecneB
őstag
RB; FW 190a1 majdnem maxon. De rengetegszer kiszednek főleg angolok. Piros lövedékkel pikk pakk lekapják a szárnyam, motorom bármim.
Felmegyek 4000 körülre percek alatt, keresek egy jó lehetőséget, bezuhanok vagy 600 km/hval, majd 1-2 hitet leadok jó esetben és utána mire felmásznék újra magasra, lenn körbe forognak stb és szétkapnak.
Mit csinálok rosszul? (Mármint az nyilván való, hogy elég sok mindent, csak szeretnék néha nyerni is ) -
RG4L
őstag
válasz superecneB #4304 üzenetére
Tudnod kell, hogy az ellenséges gép miben jó és miben rossz. Ha jól gondolom Spitfire gépekkel akadt meg a gondod. A te géped jól mászik, na de a Spitfire széria is legalább olyan jól, ha nem jobban. Az ő erősségük a fordulékonyság, főleg alacsony magasságon, a te erősséged pedig a nagyobb motorerő és végsebesség. Ha nagy magasságon egy Spitfire megtámad, csak egy út van a menekülésre, a zuhanás. Bátran kell menni, akár egészen addig, amíg el nem kezd remegni a kép, 100%, hogy a Spit vagy nem jön utánnad, vagy pedig eltöri a szárnyait. Lehet csinálni ellenük nagy G erős fordulásokat, ugyanúgy ahogy a Zérók ellen. Ha alacsony magasságra kerülsz és elveszted az energiádat, talán vízszintesen, egyenes irányban tudsz távolságot lopni, utánna pedig kis szögben emelkedni, és reménykedni, hogy nem kapnak meg hátulról. Ha nem ezt a menekülést választod, hanem elkezdesz forgolódni, tuti, hogy halott vagy.
Ezzel talán túlélted a szituációt, leráztál egy ellenséget, de akkor még ott az ellenséges csapat többi gépe... Nem nagyon játszottam még a Fw szériával RB-ben, szerintem ez működő taktika lehet, de a legjobb az lenne, ha kipróbálnád éles csatában azt a gépet, amelyikkel meggyűlt a gondod és így látni fogod, hogy az aktuális ellenségeid mivel próbálkoznak ellened.
War Thunder: Gelesztaa
-
Revolit
senior tag
Amúgy igazán megadhatná killnek azt, amikor olyan manőverbe csalod az ellenfelet, amiben összetöri a gépét... ez annyira nem fer, főleg, hogy mostanában több ilyet is csináltam
Tegnap pl spittel voltam, orosz Yak leállt velem fordulózni földközelben (meglepően jól fordult), bedöntöttem teljesen függőlegesbe gépet, magassági kormányt tökig behúztam, 1.5 fordulat után ki is jött a fordulóból a Yak, de már nem tudta felhúzni, és belecsapódott földbe.
Most meg előző csatámban spit mk Ia-val mentem, chaika feljebb emelkedett mint én mikor középen találkoztunk! az durva mondom... na és rám fordult, egyet forogtunk, de elég esélytelen még a spit is chaika ellen, kaptam is egy sorozatnyi szeretetcsomagot tőle. Úgyhogy lenyomtam Spit orrát föld fele, és csavargattam is a gépet, vártam mikor írja ki lent a crashe-dedet, mert a G erőtől semmit nem láttam, és nemsoká jött is Utánam jött a chaikával, de saját bőrömön tapasztaltam meg, hogy a szárnya könnyen törik annak nagy sebességnél[ Szerkesztve ]
-
Revolit
senior tag
-
RG4L
őstag
válasz superecneB #4309 üzenetére
Hát szerintem nem kell félteni a Fw gépeket sem, illetve ne mondd rá, hogy egyik jobb mint másik. Mindkét gép jeleskedik, csak éppen különböző dolgokban.
War Thunder: Gelesztaa
-
BreeZeRr
tag
válasz superecneB #4309 üzenetére
RG4L kolleginával ( ) az amerikai ágon a P-47-el repültünk sokat. Ha megnézed az sem egy fordulóbajnok. Voltak necces szituk és voltak vele jó pillanatok. Számtalanszor volt olyan,hogy nálunk magasabban voltak spitek,japó gépek stb... Ha láttuk,hogy zuhannak ránk, egyet tudtunk csinálni. Kifordultunk a támadása elől és azután zuhanni kezdtünk. Igen így elvesztettük a magassági fölényünket a ellenfél gépeivel szembe,de legalább éltünk.
Mondjuk ez a p-47 erős egy gépezet mind motorilag, mind szerkezetileg. Nem tudom,hogy az FW-nek mennyi a végsebessége és mennyit bír ki.
[ Szerkesztve ]
-
RG4L
őstag
válasz BreeZeRr #4311 üzenetére
Hát tudod, hogy a P-47 egy külön kategória, nem is nagyon lenne szabad összehasonlítani a többi vadásszal, hiszen önsúlya kb. kétszer annyi, mint a többi vadászé, nagyon erős szerkezet, és minél magasabban van, annál jobban teljesít, sőt, nagy magasságban már elviselhető a fordulása. Mindemelett kb. 950-ig lehet vele zuhanni, erre nem tudom hány gép képes, szárnyát eltörni képtelenség, a fegyverzete pedig egy lángszóró.
Pöpec.War Thunder: Gelesztaa
-
superecneB
őstag
Mindenhol azt olvasom, hogy mindig célszerű magasan maradni 4000 környékén.
Azt nem értem, hogy ha érkezek 4000 körül, látom hogy 3 ellenséges gép lövi a földi célpontjainkat / rászálltak néhány társra, akkor bezuhanok rájuk és megpróbálom kiszedni őket, de lényegében innentől kezdve, már az egész játék alatt soha nem leszek 3000 felett, mert üldözőből üldözötté válok, a leszedendő gépek mind alacsonyan 2000 körül vannak, lövik a társakat és a célpontokat. Teendőm hogy nekem is lenn kell lenni, és le kell lőnöm őket.
Viszont itt lenn, nincs túl sok esélyem.A match-making hogyan működik? Kipróbáltam a Japánokat, de elég modern gépekkel kiszedtek az amerikaiak. A profilom levelje alapján kapom az ellenfeleket, vagy az adott gépem tierje szerint?
Az Fw190 a-1 adatai:
Max spd: 660
Max alt: 13228
RoC: 17,9
Turn Time: 19,9
Take off run: 45020mm canon: Air Targets ammo
7.92mm MG: Universal ammoA gépeim:
Bf 110 c-4 - max
Fw 190 a-1 - max
Bf 109 e-1 - min
He 111 h-3
Bf 109 e-3 - min
Ezek közül mindre igaz az amit írtál? Tehát 2000 méter környékén és alatt forduló harcban esélytelen vagyok? -
BreeZeRr
tag
válasz superecneB #4313 üzenetére
"Teendőm hogy nekem is lenn kell lenni, és le kell lőnöm őket.
Viszont itt lenn, nincs túl sok esélyem."Miért kéne lemenni az ő szintjükre? Lecsapsz és,ha nem jön össze, akkor visszamászol. És ezt újra,újra és újra.
-
RG4L
őstag
válasz superecneB #4313 üzenetére
Ne fossál, az AAA elég veszélyes, ezeken 1-2 ellenséges gép el fog esni vagy crashelnek közben, vagy ellövik a lőszerük egy jó részét. Én például sok meccsen azt csinálom, hogy bőven 4-5km felé mászok, fel akár 7-8000 méterre, hogy biztosra tudjam, nincsen több ellenséges gép felettem. Innentől a magas légteret te uralod és úgy szórakozol az érted induló vagy alattad repülő ellenségekkel, ahogy nem szégyelled. Az már másik szitu, hogy mire felmászol, nincsen több csapattárasad, mert mind kretén volt és turnfightolni akart pl. a brit Spitek ellen... ezen nem lehet nagyon segíteni. Nem muszáj azonnal megtámadni azt, akit meglátsz magad alatt, gyakorold a célpontválasztást és menni fog. Neked nem az a teendőd, hogy lennt legyél és lelődd őket, mert akkor otthagyod a fogad a britek ellen. A te teendőd, hogy megőrizd magasságbeli előnyödet és akkor támadj, amikor vert helyzetben van az ellenség (épp emelkedik/lassú).
A japánoknál hát... eléggé el van cseszve az egész, mert nem valósághű az egész, ahogy azt már régebben leírtam, pl. az F6F-ek ellen nem A6M2-essel, hanem A6M5-össel kéne harcolni, csak akkor unfair lenne a játék. A profilod szintje nem számít matchmakingbe, én is rendszeresen játszok lvl 5-10-esek ellen, amikor visszamegyek Tier 1-2-es gépekkel röpködni. Az adott géped Battle Ratingje alapján kapsz ellenségeket és csapattársakat, ám mikor nagyon kevés játékos van, megesik, hogy ugyanazon meccsben van Tier 1-es és Tier 3-as gép is, szóval... néha elég lutri.
Bf 110 c-4: heavy fighter, ne várd tőle, hogy vadászni fogsz tudni vele. körberepülnek az oroszok és ronggyálőnek, de mivel vannak cannonok rajta már tier 1-ben, elég nagy tűzereje van, tehát ha betalálsz vele...
Fw 190 a-1 - leírtam
Bf 109 e-1 - detto
Bf 109 e-3 - detto
He 111 h-3 - bombázó...War Thunder: Gelesztaa
-
Kotomicuki
senior tag
válasz superecneB #4313 üzenetére
A MM úgy működik, hogy veszi a 3, legmagasabb BR-ű gépedet és átlagolja azt (Pl. (T3) P-47 3.0 <-> (T2) A6M2/LA-5 3.7 !!!), az így kapott szám alapján hoz össze a többiekkel, kb. +/- 1.0-es eltéréssel (minél többen vannak fent, ez a kilengés annál kisebb, általában). Ha van tier-különbség, vagy 1.0-nál nagyobb BR-különbség, akkor a legnagyobb BR-ű duplán számít!
Az amcsi gépek jelentősen túl vannak értékelve (sokkal gyengébb gépek ellen mennek, T2-3-ban mindenképp), míg a szovjet masinák nagyon erősek AB játékmódban (hiszen hozzájuk köthetők a fejlesztők), a németek és a korai japcsik nagyon el vannak nyomva, az ángliusok, nagyjából hozzák az átlagot -> majdnem végig jó vadászok és nehéz vadászok mellett a bombázóik folyamatosan vesztik el létjogosultságukat (T3 és fölfele).
A 109-es E és korai F szériákkal még megy a forduló harc, de a G-ktől már a magasból rázuhanni és vissza kapaszkodni technika a követendőbb harcmodor. Az emelkedni tudáshoz meg ki kell maxolni a gépet előbb...
Kezdőknek a szovjet és amcsi részleget ajánlanám, velük (a leg-)könnyebb a betanulás.
A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!
-
RG4L
őstag
válasz superecneB #4313 üzenetére
Egyébként ezt az egész dolgot úgy képzeld el, hogy ha te ülnél a Spitfire-ben, akkor nem zuhanásban üldöznéd az ellenséged, mert arra akalmatlan a géped. Ezáltal nem fogsz fordulóharcolni egy olyan géppel, amelyik szarul fordul az ellenfeleihez képest. Ugyanúgy, ahogy nem mész szembe egy Beaufighterrel vagy egy Do 217-essel...
War Thunder: Gelesztaa
-
superecneB
őstag
Na kipróbáltam. 4000+on találkoztam 2 typhoonnal. Az egyik felettem, a másik alattam jött. Én még másztam felfele 280-300 kmh körül. Rám fordult mind a kettő. Menekülőre fogtam, elkezdtem zuhanni. Több mint 800 km/h val. 600m es magasság körül kihúztam vízszintesre, gondoltam 800-al eltünök. Végig jöttek mögöttem és lekapták a jobb szárnyam.
1 lövést sem adtam le.Lehet nem jól értettem ezt a menekülős dolgot?
Update!: (#4319) RG4L
Jogos![ Szerkesztve ]
-
RG4L
őstag
válasz superecneB #4318 üzenetére
Fater, egyszer se mondtam, hogy ez működik a Typhoonok ellen. Feltételeztem, hogy a Spitfire-ökkel van bajod.
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz superecneB #4318 üzenetére
Azt azért szeretném hozzátenni, hogy Typhoonokkal és Tempestekkel nem sokat talákoztam még, de sokkal többrétű és veszélyesebb gépeknek tartom őket, mint a Spiteket. Küzdj velük!
Ja igen, és a német gépek megerősödnek T2 végén és T3-T4-ben.War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz superecneB #4321 üzenetére
Gyakorolni kell és ismerni az ellenséges gépek képességeit.
War Thunder: Gelesztaa
-
munnergep
senior tag
"Ugyanúgy, ahogy nem mész szembe egy Beaufighterrel vagy egy Do 217-essel..."
Ha rakéták vannak a szárnyam alatt én leállok velük lemérni, hogy kinek nagyobb a f....a
Persze csak akkor működik, ha a kezdő ellen kivárja amíg megjelenik a "célkereszt", mert ha időben elkezd lőni, akkor nekem reszeltek."I like big fat men like you. When they fall they make more noise. And sometimes they don't get up."
-
Micsurin
nagyúr
válasz munnergep #4325 üzenetére
nem csinálod jól yak9T/K-val elkel szálni feletük és a hátukat megcirogatni vissza fordulásból na akkor ragelnek nagyot a csetbe....
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
Még mindig azt hiszik a nagy japo fanok , hogy csak a fordulás a lényeg ? a lényeg a kettő közt van...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
továbbra is a 45 ösre biznám magam de nem vagyok orosz fan ezt bárki tudhatja rólam a topikban..... amcsik állnak hozzám a legközelebb és az englishek.....
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
elpazaroltad..... nem kell húzni neki mint az idioták csak 1-esével pötyögtetni... akkor egy gép egy lövés.....
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
khm kmh például ? ha egy lövés lenne egy gép 20mm-ből akkor mindenki azzal a géppel tolná..... ott legalább 3-4 esetleg 5 töltény.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
PAtr0n
addikt
válasz Micsurin #4338 üzenetére
Azért azt tudod ugye, hogy a Yak-ok eléggé OP-k RB-ben is, mire a Zero felkapaszkodik magasra, addigra a Yak ott van, de a Zero sokkal mobilisabb, és ha megszerzi a magassági előnyt is, a Yak-od mehet füvet legelni.
#4320 RG4L:
"Ja igen, és a német gépek megerősödnek T2 végén és T3-T4-ben."
Azért a T1-es He 112 B-0 megér egy misét a 2x200mm-es cannonnal"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
RG4L
őstag
A T1-es He 112-k szerintem üthetőek az F2A-1-esekkel.
Micsurin: a legutóbbi RB-ben találkoztam egy Yak 9-essel, A6M3 mod 22-essel voltam. Felé vettem az irányt, észrevette, gondolta, hogy belemegyek egy face-to-face csatába, de annyira hülye nem vagyok, kitértem előle, elkezdett fordulni, azonnal én is, csak azzal nem számolt, hogy ezzel lehet nem jár olyan jól, mert korábban megtettem a körívet mint ő, és még fordulás közben kaptam meg pár huszassal.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
PAtr0n
addikt
-
anytime
őstag
A Junkers-ekkel milyen tavolsagbol es milyen szogben erdemes es leginkabb pontos atmenni zuhanasba?
RB-ben erdekelne, ha valakinek van tapasztalata veluk.
Koszi,
A -
RG4L
őstag
válasz anytime #4346 üzenetére
Túlterhelted a szárnyakat. Minden gépnek a kialakítása miatt van egy maximális szárnyterhelhetőségi adata, azaz hogy mekkora négyzetméterenkénti erőhatás az, amit még elbír, ha ezt túlléped, kampó. Ezért van rajta légfék (H gomb).
(#4347) anytime: zuhanó bombázó vagy, tehát ami függőlegesen alattad van, arra dobod a bombát, ezért nincsen célkereszt.. a többi bombázón van célkereszt.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
RG4L
őstag
válasz anytime #4347 üzenetére
Itt egy példa, nézd meg!
mondjuk ez ahogy nézem arcade, de RB-ben hasonló a művelet, csak óvatosabban.[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
-
Revolit
senior tag
Engem 2 kérdés foglalkoztat SB-vel kapcsolatban:
1) Amelyik gépnek nincs cockpit nézete, azt kívülről látod SB-ben is? Vagy a "front" nézetet látod?2) Honnan tudod, hogy az 1km-re lévő gép barát vagy ellenség, ha nincs spotting?
Nem szándékozom SB-zni, de ez a két kérdés egy ideje már fúrja az oldalam
szerk.: másodiknál az is érdekes, hogy ugye vannak a prémium captured gépek, amikor más nemzet repülőit vezeted. Na itt honnan a jó égből tudod, hogy az barát? Vagy SB-ben nem egy életbiztosítás elfoglalt nemzet gépeit vezetni?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Telekom mobilszolgáltatások
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Kerékpárosok, bringások ide!
- LEGO klub
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- Micro Four Thirds
- További aktív témák...