-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Oliverda
félisten
válasz Oliverda #702 üzenetére
Ok, ismét. Kicsöng, létrejön a beszélgetés, majd pár másodperc után elnémul minden, miután pedig újra akarom hívni a másik felet, azt mondja, hogy ezen a számon előfizető nem kapcsolható.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
bksgbr
tag
válasz Oliverda #770 üzenetére
A Blue mobilosoknak sem kiforrott még. Tegnap kíváncsiságból felhívtam az ügyfélszolgálatot és érdeklődtem, hogy a Blue mobilosoknak elérhető-e már a VoLTE szolgáltatás. Egy kis várakozás után azt közölte vele az ügyfélszolgálatos hölgy, hogy már tudja aktiválni nekem a szolgáltatást. Ezen felbuzdulva kértem, hogy aktiválja. Annyit kért, hogy indítsam újra a telefont. Ezt meg is tettem, miután megkaptam ezt az üzenetet:
"Kedves ügyfelünk! Már az Ön telefonján is elérhető új 4G hang szolgáltatásunk, mellyel HD hangminőségben telefonálhat és hívás közben is használhatja a 4G mobil internet szolgáltatást. A használathoz indítsa újra mobiltelefonját.
Üdvözlettel: blue mobil"
Ez mind szép és jó volna, ha közben én elérhető maradtam volna, ugyanis az történt, hogy ha engem hívott valaki, állandóan foglaltat jelzett neki a rendszer. Én hívni tudtam, bár a telefonon (Samsung Galaxy J5 2017) erre semmilyen jel nem utalt, hogy a hívás VoLTE-n/4G-n keresztül történne, sőt a térerősséget jelző pálcikák állapotából arra következtetettem, hogy ugyanúgy visszavált 3G-re, mert 4G-n 2-3 pálcika szokott lenni itthon, viszont ha levált 3G-re, akkor felmegy 4 pálcikára. (Ergo itthon nagyobb a 3G-s térerősség, mint a 4G, de ez most ebből a szempontból mellékes.) Tegnap délután újra hívtam az ügyfélszolgálatot, és bejelentettem a hibát, hogy egyáltalán nem vagyok elérhető, nem tudnak hívni engem, mert a hívónál állandóan foglalta jelez. Türelmet kért és beszélt egy műszakis kollégával, pár perc zenehallgatás után annyit mondott, hogy a műszakis kolléga lefuttatott egy diagnosztikát, de nem talált hibát a rendszerükben. Felajánlotta, hogy felveszi hibajegyre, amit 72 órán belül kivizsgálnak, de én inkább kértem, hogy inkább kapcsolják ki a VoLTE szolgáltatást. Ezt meg is tette, ő is kérte, hogy indítsam újra a telefont. Ezt meg is tettem, és azóta újra elérhető vagyok.
Egyébként a telefon menüjében természetesen be volt kapcsolva a VoLTE kapcsoló.
Szóval a Telekomnál kártyásoknak még nem tuti a rendszer valóban. -
anglergab
addikt
válasz Oliverda #3469 üzenetére
Ha van wifi, akkor miért csatlakozzon a wifire ÉS a mobil bázisra is a telefon? Ahogy írtad, az akkunak jobb, illetve az interferencia kisebb (a telefonon belül is! Jobb lehet a wifi teljesítménye). Ne feledjük, ha közel is van a bázis, akkor is sokszor akkora jeleket kell a telefonnak kibocsátani, mint a wifi esetében jellemzően.
Illetve van, ahol csak 2G/3G van. Ott wifi kell a(z igazi) HD hangminőséghez.[ Szerkesztve ]
-
hellopeti
csendes tag
válasz Oliverda #3469 üzenetére
Én konkrétan a vowifi miatt hordoztam át a számom a Telekomhoz. Annyira szigetel a házam hogy nincs bent térerő. Eddig Vodafone minibázist használtam de ott nagyon rossz a hangminőség és szakadozik amikor telekomossal beszélek. A vowifi eddig tökéletes volt. Remélem gyorsan vissza jön.
-
zsolt501
nagyúr
válasz Oliverda #3497 üzenetére
Akkor ahogy látom egyre több készülék érintett ebben a kiesésben, kérdés mi okozhatott ilyen a hibát, van egy gyanúm, valami szoftverfrissítést csináltak ami nem túl jól sikerült.
[ Szerkesztve ]
''Mind Így van ezzel aki hasonló időket megélt, de a döntés nem rajta állt neked csak arról kell döntened mihez kezdj az idővel amely megadatik.''
-
anglergab
addikt
válasz Oliverda #3507 üzenetére
Amúgy nálam eddig nagyon megbízhatóan működött a Telekom VoWiFi hivatalosan nem támogatott telefonon. Mindenféle mobilneten, UPC Wi-Free-n, dupla NAT-on stb. működött. Egy inviteles DSL modemen volt tiltva az IPSec gyárilag, ott kellett csak konfigurálni.
De egyik szolgáltató sem tiltotta az IPSec-et, UDP 500 és UDP 4500 portokat.[ Szerkesztve ]
-
anglergab
addikt
-
zsolt501
nagyúr
válasz Oliverda #3552 üzenetére
Már ne haragudj, de a külföldi hálózaton ha CSAK VoWiFi-n vagyok hangsúlyozom WiFi-n, ebben maximum az internet szolgáltató van jelen akinek mondjuk az ingyenes hálózatán lógok, akkor itt mi is a költsége a Telekomnak, mert igazán lehetek bárhol akár az űrben is, ennyi erővel számlázhatna a skype hívásért is vagy a FBmassanger beszélgetésért is, mert ugye az is IP kommunikáció, de ott van még a Nomadikus szolgáltatás is ami szintén használható külföldön is és bizony ez is IP alapú hangátvitel, nem helyhez kötött szolgáltatás ez sem, itt inkább az a lényeg, hogy kit akarok hívni és ő milyen szolgáltatáson van éppen vagy ki a szolgáltatója.
Vegyétek a fáradságot és nézzétek meg mi a szolgáltatás működésének az alapja akkor talán képbe jöttök.''Mind Így van ezzel aki hasonló időket megélt, de a döntés nem rajta állt neked csak arról kell döntened mihez kezdj az idővel amely megadatik.''
-
viktorhu
veterán
válasz Oliverda #3552 üzenetére
Úgy emlékszem, hogy van is megállapodás a szolgáltatók között, hogy nem nyúlnak bele egymás szolgáltatási területébe, szóval ebből valószínűleg komolyabb összeütközés is lehetne a helyi szolgáltatókkal, akik ki akarják venni a részüket a roaming díjakból. Nyilván egy digi jóval kevésbé feltűnő.
-
zsolt501
nagyúr
-
-
dchard
veterán
válasz Oliverda #5823 üzenetére
Vagy amikor a rendőrséggel beszélsz (nem a 107-tel, hanem mondjuk egy őrmesterrel, nyomozóval), ahol elhangzanak nagyon lényeges, adott esetben súlyos jogkövetkezménnyel járó dolgok, amit ők nem rögzítenek hivtalaból, te pedig nem tudsz majd rá hivatkozni, hacsak nem rögzítetted. Ugyanez okmányiroda: mikor Manci néni visszahív, azt már nem rögzíti senki. És még tudnám sorolni.
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
martonl
senior tag
válasz Oliverda #5834 üzenetére
"Nem véletlen, hogy hiányzik ez a funkció a készülékekből."
Ez az adott régió törvényeitől függ. Szerencsére vannak olyan régiók, ahol ezzel semmi probléma nincs. Samsung készülékekben is benne van a funkció, csak ha olyan régióbeli a telefon, akkor ez kernel szinten tiltva van (tehát még a külső appok sem fognak menni).
-
zelikocc
senior tag
válasz Oliverda #5935 üzenetére
Úgy van ahogy csaszi75 írta, félre értelmezted.
EU roaming helyzetben minden EU-s számot olyan percdíjon hívsz, mintha belföldi hálózaton kívüli irányba telefonálnál.
VoWiFi-vel hazai hálózatban vagy, akkor is ha a világ másik felén vagy, tehát minden nem magyar számra irányuló hívás nemzetközi hívás percdíjon fog menni. -
csaszi75
senior tag
válasz Oliverda #5956 üzenetére
Jah, csak épp olyanokról nem értesülnek a feltététel nélküli szifon rajongók, hogy a mobilszolgáltatók vért izzadnak az Apple-vel, mert tele van bugokkal. Amire persze az Apple nagy ívben ööö tojik'.
Egyszerűen át kell szabniuk a szolgáltatóknak a hálózatukat az Apple kénye-kedve szerint, amit persze rossz hatással van az egész hálózatra és ezzel a felhasználókra is.
De pl a hívás kezelésben is vannak bugok, hogy egyszerűen hiába jelentkezik fel VoLTE-re a teló, akkor is 2G-n fogadja a hívást.. hibásan. stb.. Ez csak egy pár, amit hallottam Lehetne sorolni, de jobb ha az ember a nagy mellényen kívül utána is néz a dolgoknak.
Jah jut eszembe, a múltkor a szomszédnak segítettem a szifonján az alapértelmezett email klienst beállítani, de az istennek sem ment, mivel a szifon okosabb akar lenni, mint az user vagy az email szolgáltató és majd a szifon automatikusan kitalálja a pop3 és imap titkosított, azonosítással működő beállításokat, persze nem tudja, csak a buta verziót stb.. Tehát ne higgyen el mindent az ember a marketingnek.
Használja mindenki az amit akar, de ne hirdesse a felsőbbrendűségét egyik tábor sem -
martonl
senior tag
válasz Oliverda #6764 üzenetére
Igen, van szolgáltatói alapértelmezés, ha jól tudom. Általában alapból úgy van, hogy honos hálózaton a mobilt preferálja, azaz csak akkor ugrik wifi hívásra, ha gyenge a térerő. Roamingban pedig a wifit preferálja ha jól tudom, de lehet valamelyik szolgáltatónál fordítva. Androidon ezt még legtöbbször felül lehet bírálni (ott is láttam olyat, hogy nem).
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz Oliverda #6856 üzenetére
Beszéltem az ügyfélszolgálattal. Első körben nyilván arról akart meggyőzni a nő, hogy a telefonom a sz@r, de ehhez kicsit korábban kellett volna felkelnie. Végül kinyögte, hogy a március elején megjelent iOS 17.4 óta létezik a hiba, amiről tudnak, csak persze csesztek tájékoztatni az ügyfeleket bármilyen formában is.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-
-
4Grider
nagyúr
válasz Oliverda #6865 üzenetére
20%-os piaci részesedésre nem lehet fittyet hányni, de akkor is elég gyomorforgató, amit az apple csinál.
És nyilván működik a szolgáltatás ha megígérték és kitesztelték, de ha te közben frissítesz egy olyan verzióra amin nem jól, arról nem valószínű, hogy a szolgáltatód tehet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- További aktív témák...