-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Bailey
senior tag
De én úgy tudom, hogy a Huaweieknél csak akkor kerül bele a kapcsoló a menübe, ha a Telenor már jóváhagyja. Másik topikban valaki megkérdezte a Telenort, hogy a Mate 20 Lite mikor lesz támogatva. Azt válaszolták, majd egy frissítéssel kapja meg a támogatást, és akkor lesz benne a kapcsoló. Ezelőtt Honor 10 volt, Emui 9 verzióval, ugyanúgy márciusi biztonsági csomaggal, mégsincs benne kapcsoló, pedig a Telenor árulja.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Jól is kellene működnie, biztos oka van, hogy hibát tapasztalsz, azt kellene kideríteni, hogy mi az. XEH vagy TMH a telefonod?
Nekem ugyan Note9 van jelenleg (XEH, korábban volt TMH is), de azo(ko)n semmi probléma a Telekom VoLTE kapcsán, ahogy előtte a Mate 10 Pro-n...stb. sem volt.[ Szerkesztve ]
-
anglergab
addikt
Az hogy megjelenik-e a VoLTE és/vagy HD ikon, az szolgáltatói preferencia kérdése! Van egy alapbeállítása a gyártónak, azon változtat ha kifejezetten megkéri rá az operátor. Ez nem probléma, hanem testreszabás.
És sejthető, hogy nem ez az egyetlen szolgáltató-függő paraméter a VoLTE esetében (XEH esetében is!).Az esetedben (CS fallback, hangminőség) a problémát valószínűleg a szolgáltató oldali profilod/konfigurációd okozza, nem a telefonod. Az egy nagyon-nagyon kiforrott típus. Próbáld meg másik VoLTE-s SIM-mel a telefonodban vagy a te SIM-edet próbáld meg másik VoLTE-s telefonban, ami garantáltan jól működik a "saját" SIM-ével.
[ Szerkesztve ]
-
Lackooo84
nagyúr
-
bopeti98
őstag
Na közel 40 percet beszéltem az ügyfélszolgálattal. Technikust kapcsoltak. Kérdezgette milyen telefonom van, milyen SIM kártya és mondta hogy ha a feltöltős SIM-et nem használom netezésre sem hívásra (csak mobil lottózni meg sms parkolni szoktam róla, plusz nem akarom hogy elvesszen a szám) akkor kapcsoljam ki a VoLTE-t főleg hogy alapból nincs is aktiválva rajta a 4G Hang plusz állítsam only 3G/2G-re.
Így most úgy néz ki hogy a havidíjas számon működik bejövő hívásnál is.
-
Starchm
őstag
válasz 4Grider #1039 üzenetére
Van ahol alapból nem kapcsolja ki a wifit, csak a bt + simet... Nem igazán értem akkor miértelme de nah.
más:
Telekomos kártyám van és van a csodás problémám már rég óta, h 3g-ről a hivást egyből eldobja ha volten vagyok. Mondtátok, h hívásátírányitásra nézzek rá, ezt csak a telekom alkalmazásba tudom? Gyakorlatilag kerestem mindenhol de nincs, a telenoros kártyánál meg van... Próbáljak meg kártyát cseréltetni hátha?
(Igazából úgyis hamarosan megyek telekom üzletbe, mert számot akarok cseréltetni, mert gyakorlatilag mindennap keresnek rajtam vmi enikőt, imrét, bélát és nándort.. ) -
mgy
senior tag
válasz 4Grider #1348 üzenetére
Kicsit zavarosan fogalmaztam, vagyis felesleges volt belekeverni a kinti kártyát, elnézést!
A kérdés nyilván az, miért nem ment az ottani wifin a VoWiFi?
Illetve próbáltam azt is, h osztok a kinti kártyáról netet, másik (itthon működő) telefonról próbálni VoWiFi-t, de az sem ment.
Szóval a VoLTE nem kérdés. -
Sas madár
őstag
válasz 4Grider #1408 üzenetére
Redmi Note 7
Akkor lehet ki kellene próbálnom, hogy lekapcsolom a DIGI kártyáját, mert az eddig is jelölte az VoLTE opciót...sajna előtte ezt nem próbáltam ki ugyanis egyenlőre úgy tűnik össze vonja a hálózat megjelenítések ikonjait.
Vagy ha nincs összevonás akkor az fog feltűnni, hogy ezt az ikont is megduplázza.Úgy bánj másokkal, ahogy te is szeretnéd, hogy veled bánjanak.
-
félisten
válasz 4Grider #1635 üzenetére
Voltam bent, már a főnök jött ki, de nem. Jelezni kell verni a tamtamot mailben, hogy a Szolgáltató lépéseket tegyen az ügy érdekében. Szóval, akinek MI 9T-je van és Telenoros az kérem írjon nekik mailt, ők mondták.
Jeleztem, hogy a Redmi Note 7 egy igen Gyakori készülék mégsem került be soha a rendszerbe, közben kifutó lett. -
MDanny
senior tag
válasz 4Grider #1785 üzenetére
Köszönöm a visszajelzést, akkor esetemben a "nem támogatott készülék" probléma kibővül nem csak a rövid hívószámokra.
Xiaomi 11 Lite 5G NE 8/128GB EEA (Yettel VoLTE + Vodafone VoLTE), POCO F3 8/256GB EEA (Telekom VoWiFi); DIGI 1000/300 FTTH, Telekom 250/10 ED3 + Telekom TV M, Direct One Plus HD TV
-
tomp
Topikgazda
válasz 4Grider #1934 üzenetére
Ez azért is érdekes mivel alapesetben minden VoLTE hívás 23,85kbps AMR-WB kodekel indul.
Amit megnézhetnél: Amikor rossz a hangminőség, mérjél hálózati sebességet. Hívás után szintén. Rossz hangminőségnél nyisd meg a tárcsázót és írd be a *#0011# kódot és a képernyőképet töltsd fel ide. Samsung mutatja az éppen használt VoLTE kodeket.
Nálam VoLTE-3G hívásnál olyan a hangminőség mintha én is 3G-n lennék. Ha a másik fél is VoLTE-n van azt hallani lehet. -
anglergab
addikt
válasz 4Grider #2404 üzenetére
+Akinek VoLTE hangminőséggel kapcsolatban kérdése/észrevétele van és Samsung telefonja van:
Tárcsázó hívás közben: *#0011#
Oszd meg a screenshotot.
Sok oka lehet.
A VoLTE jobb hangminőséget lehetővé tesz, ami nem azt jelenti hogy jobb is lesz! Elég egy szűk keresztmetszet a láncban, és máris leromlik.
Mint a karácsonyfaizzóknál.[ Szerkesztve ]
-
tomp
Topikgazda
válasz 4Grider #2406 üzenetére
A tárcsázó kódos menüvel kizárható egy samsung eredetű hiba. Ha telefonon megfelelő(pl 23,85kbps) akkor tovább kell menni azaz ez már hálózati hiba ami az összes Samsung készüléket érinti!
Kollégámmal teszteltük! Ha felhívtam OnePlus 7 Pro-n akkor hallhatóan rossz volt a hang. Tárcsázó kóddal megnézve 23,85kbps AMR-WB kodek volt azaz elméletileg VoLTE-s HD volt a kodek de a valóság mást mutatott. Szerintem már értem mire gondolsz. Ami érdekesség, hogy Telenor VoLTE-n a OnePlus kiírja a "HD" ikont. Ha Samsungos Telenor VoLTE-s embert hívok akkor nem írja ki! Ha Samsungos Telenor VoLTE-s ember hív akkor sem írja ki. Minden egyéb telefont ha felhívom vagy pk hívnak akkor van HD jelzés.
Én mint OnePlus tulaj ha Xiaomit, iPhone-t, Huaweit, Honort, OnePlus-t hívok akik ugyan úgy Telenor VoLTE-n vannak akkor tökéletes a hang. Ha Samsungot hívok akkor rossz. Itt valami kompatibilitási gond van a Samsung-VoLTE rendszerrel. Hiába megy a 23,85kbps-es kodek de valahol valami miatt transzkódol a rendszer a Samsung felé. -
MadMancs
veterán
válasz 4Grider #2445 üzenetére
Sziasztok. Voda és Telenor csak postpaid csomaghoz engedélyezi a VoLTE szolgáltatást? Telekom azt tudom hogy már dominóra is ( ha értelmes ügyfélszolgálatost fogsz ki).
Illetve VoWifi vel hogy állnak? Telekom postpaiddel használom is ( Munkásbusz hegyen völgyön át megy, van fedélzeti wifi ami telenor, vannak helyek amikor telekom szinte off, akkor használja is telefon, szóval tényleg jó dolog.)Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz 4Grider #2447 üzenetére
VoWifi biztos működik Telekomnál, használom.
Értem, köszönöm a választ. Hamarosan red re váltok és ott lenne lényeges a VoLTE ha elérhető.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz 4Grider #2449 üzenetére
Én kérek elnézést, tényleg félreérthetően fogalmaztam. Jogos. Köszönöm a választ.
Kicsit off, de voda hogy áll LTE és LTE-A hálókkal? Telekom LTE vel meg vagyok elegedve, LTE-A hálót viszont eddig csak székesfehérvár kis részén és pest kelenföld részen sikerült elcsípnem.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
anglergab
addikt
válasz 4Grider #2453 üzenetére
CA: a telefon konfigurációtól függ.
"A Telekom ui. terhelésfüggően kapcsolgatja a telefonon a CA-t. A Voda folyamatosan tolja a telefonra, ott ahol van LTE-A."
Ezt mi alapján gondolod?
Nálam S7-esen ugyanúgy működött a voda és a Telekom CA. Azaz ha volt minimális forgalom egy ideig, akkor hozzá lett adva a 2. (2CA) vagy 2.+3. (3CA) band(ok) is.[ Szerkesztve ]
-
-
tomp
Topikgazda
válasz 4Grider #2453 üzenetére
Nálam a OnePlus 7 Pro folyamatosan CA-n lóg. Ha 3CA elérhető akkor folyamatosan! Mobilnet nélkül is 3CA van!
De van olyan konfiguráció a telefonon amivel a Telenor hálózaton csak akkor van CA ha van adatforgalom. Ott is default a folyamatos CA!
Sőt! Olyan konfig is van amivel eddig ment a Telenor 3CA de múlthéten teszteltek valamit a 3CA-s bázisokon majd visszaállították a "régi" 3CA-s üzemet de valamit nem az eredeti állapotra sikerült visszaállítani és az a konfig már csak 2CA-ba tud működni a Telenor hálózaton. Gondolom valami időzítési érték változott meg így ezzel a konfigurációval a telefon azt hiszi, hogy csak 2CA-t tud a bázis. -
tomp
Topikgazda
válasz 4Grider #2487 üzenetére
Most már az!
Már csak a telefongyártókon múlik, hogy mikor felejtik el ezt a szolgáltatói lockot. Maga a megfelelő profil most is ott van a telefonon csak a behelyezett kártya alapján az xml fájlban nincs hozzá társítva a profil...
Az Apple végre felismerte, hogy már nem buli ha minden szolgáltatónak külön-külön kell engedélyeztetni a VoLTE-t így egyszerűen default lett náluk!